سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های نوین
 

بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 53
کل بازدیدها: 741321

رئیس دانشگاه تربیت مدرس: میرحسین نمی تواند اینجاتدریس کند/ علیرضا بهشتی مشغول تدریس است

سیاست > چهره ها  - رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: موسوی با فوق لیسانس معماری نمی‌تواند در دانشگاه تربیت مدرس تدریس کند.

فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه تربیت مدرس در گفتگو با فارس در خصوص آخرین وضعیت تدریس موسوی، بهشتی و قربان‌نژاد در این دانشگاه اظهار نظر کرد.

اهم اظهارات وی را در ادامه بخوانید.

  • علیرضا بهشتی در حال حاضر مشغول تدریس در دانشگاه تربیت مدرس است اما مهندس موسوی هنوز به دانشگاه برنگشته‌ است.
  • موسوی از 6 سال قبل در دانشگاه تربیت مدرس به فرهنگستان هنر مامور شده بود  هنوز نامه‌ای مبنی بر پایان ماموریت وی از فرهنگستان هنر به دانشگاه تربیت مدرس نرسیده است.
  • موسوی در گذشته هم در دانشگاه تربیت مدرس تدریس نمی‌کرد. موسوی اکنون نیز در این دانشگاه تدریس نمی‌کند و در گذشته هم تنها یک درس در خصوص تاریخ انقلاب اسلامی به صورت تجربی در دانشگاه تربیت مدرس ارائه می‌کرد.
  • رشته آقای موسوی معماری است ولی با این حال وی در گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس عضویت داشته است.
  • اینکه گفته شده موسوی فوق‌لیسانس علوم سیاسی دارد به اشتباه منتشر شده بود، چون موسوی فوق‌لیسانس معماری دارد و با این مدرک نمی‌تواند در رشته‌های سیاسی تدریس کند.

 



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 88/12/19 توسط بهروزجلفایی

پاسخ منفی ایتالیا به خواسته اسراییل برای اخراج ایران از سازمان ملل

سیاست > دیپلماسی  - یک وزیر ایتالیایی در واکنش به درخواست رئیس جمهور اسرائیل برای اخراج ایران از سازمان ملل متحد، گفت: متأسفانه این درخواست غیر قابل اجراست.


به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری رسمی کویت، اندریا رونکی وزیر سیاست های اروپایی ایتالیا در عین حال اروپا و غرب را در تعامل با ایران به "شل بودن" متهم کرد.

رونکی ادامه داد: اخراج ایران از سازمان ملل متحد که شیون پرز رئیس جمهور اسرائیل خواستار آن شده بود راهی نیست که بتوان آن را اجرایی کرد.

وی با اعلام درک نگرانی های اسرائیل از ایران تاکید کرد: متاسفانه درخواست اسرائیل قابلیت اجرایی ندارد. اتحادیه اروپا و غرب به دلیل منافع اقتصادی خود برای محاصره حکومت ایران تحرکی نمی کنند.

این وزیر کابینه ایتالیا همچنین خواستار در پیش گرفتن گام های عملی و اجرایی از سوی اتحادیه اروپا در مقابل دولت ایران شد و افزود : مجازات های اقتصادی علیه ایران بی فایده است چرا که شهروندان را مورد هدف قرار می دهد. می بایست توجه جامعه بین الملل را جلب کرد و رسانه های بین المللی اقدام به انزوای حکومت ایران کنند.

خاطرنشان می شود شیمون پرز رئیس جمهور رژیم اسرائیل سه شنبه ،خواستار انزوای کامل بین المللی ایران شده و پیشنهاد داده بود ایران نباید از عضویت کامل در سازمان ملل متحد برخوردار شود.



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 88/12/19 توسط بهروزجلفایی
 
 

جام جم آنلاین: پزشکان متخصص روسیه اعلام کردند که عکس عجیب زن جوانی که با چاقویی در پشت گردنش روی پاهایش ایستاده واقعی است و او واقعا هدف حمله قرار گرفته است.

 جولیا پوپووا 22 ساله در حال بازگشت از محل کارش بود که هدف حمله چند خلافکار قرار گرفت اما متوجه نشد که چاقوی آنها در گردنش فرو رفته و تنها چند سانتیمتر با نخاع او فاصله دارد.

او با وجود چاقوی عمیقی که در گردنش بود 40 دقیقه تا منزلش پیاده روی کرد تا بالاخره همسایه‌های او متوجه این اتفاق نادر شدند.

عکس‌های متنشر شده از این زن که با دوربینی با کیفیت بسیار پایین گرفته شده خیلی زود در سراسر دنیا منتشر شد اما از آنجایی که این اتفاق غیر واقعی به نظر می‌رسید سبب هیاهوی بسیار شد که در نهایت پزشکان روس و متخصصانی که این زن را در بیمارستان مورد عمل جراحی قرار داده بودند اعلام کردند که این عکس واقعی است و او اکنون در حال مساعد به سر می‌برد.

ظاهرا چاقوی فوق هیچ رگ اصلی را پاره نکرده و در استخوان گردن زن مجروح فرو رفته و تنها ناحیه آسیب دیده او همان استخوان است که مورد مداوا قرار گرفته است.


نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 88/12/19 توسط بهروزجلفایی
اتفاقی که در تمرین امروز پرسپولیس افتاد

داد و فریاد دایی بر سر خبرنگاران صداوسیما

ورزش > فوتبال داخلی  - دایی خبرنگاران صدا و سیما را از تمرین بیرون کرد و به آنها گفت که در آخر تمرین می توانند از بازیکنان مصاحبه بگیرند.

در تمرین امروز پرسپولیس اتفاق عجیبی رخ داد.در آغاز این تمرین که در زمین شرکت واحد برگزار شد 2دوربین از سوی صدا و سیما قصد ورود به زمین را داشتند که علی دایی با دیدن این 2 دوربین که می‌خواستند به زمین بیایند،شروع به داد و فریاد کرد و از آنها خواست تا زمین تمرین را ترک کنند.

او به خبرنگاران صدا و سیما با عصبانیت گفت که بعداز اتمام تمرین می‌توانید به زمین بیایید و گزارشتان را بگیرید. وی به آنها گفت که فقط از کنار زمین می‌توانند با بازیکنان مصاحبه کنند و حق ورود به زمین را ندارند .

داد و فریاد دایی بر سر خبرنگاران صداوسیما



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 88/12/19 توسط بهروزجلفایی

عارف: من همان موقع گفتم که موسوی نمی‌تواند رییس‌جمهور دهه چهارم انقلاب باشد

عارف: من همان موقع گفتم که موسوی نمی‌تواند رییس‌جمهور دهه چهارم انقلاب باشد

سیاست > چهره ها  - محمدرضا عارف گفت: اصلاحات رو به مرگ می‌رود و مرگ اصلاحات با این کارهایی که ما کردیم، نزدیک است.

به گزارش رجانیوز، محمدرضا عارف، معاون اول سید محمد خاتمی در دولت اصلاحات هم از قانون‌شکنی‌ها و هتک حرمت‌های این افراد، به شدت انتقاد کرده است و در تایید سخنان چند روز پیش مقام معظم رهبری، جریان اصلاحات را "رو به مرگ" دانسته است.

محمدرضا عارف در جلسه‌ای که با اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان داشته، با اشاره به اقدامات ساختارشکنانه سران اصلاحات در حوادث بعد از انتخابات که منجر به هتک حرمت نظام شد، گفته است: "این اشتباه بود که ما برای کنار زدن احمدی‌نژاد، کل اصلاحات را در مقابل کل نظام قرار بدهیم و به مقدسات حمله کنیم".

عارف همچنین درباره کاندیداتوری میرحسین موسوی در انتخابات ریاست‌جمهوری گفته است: " من همان موقع گفتم موسوی نمی‌تواند رئیس جمهور دهه چهارم انقلاب باشد اما دوستان به حرف من گوش نکردند و حمل بر حسادت کردند و فکر کردند من خودم می خواهم کاندیدا شوم".

وی، طیف سیاسی اصلاحات را به خاطر اقداماتی که بعد از انتخابات انجام داد، "جریانی رو به مرگ" نامیده که "به این زودی از جا بلند نمی‌شود" و تاکید کرده است: "اصلاحات رو به مرگ می‌رود و مرگ اصلاحات با این کارهایی که ما کردیم، نزدیک است".

معاون رئیس دولت اصلاحات همچنین درباره آینده این جریان سیاسی و وضعیت حضور آن در عرصه سیاسی کشور گفته است: "من امید ندارم که اصلاحات به این زودی از جا بلند شود و به یک جریان سیاسی مقتدر تبدیل شود به این خاطر من می‌خواهم یک بنیاد به نام بنیاد امید تشکیل دهیم.می خواهم این بنیاد را با گرایش‌های اقتصادی و مدیریتی وبا مدیران جوان و در چهارچوب نظام تشکیل دهم".

محمدرضا عارف همچنین نقش رهبری در هدایت صحیح کشور را کلیدی خوانده است و با بیان اینکه "من مقلد رهبری هستم و به ایشان کاملا اعتقاد دارم"، اظهار داشته است: "تضعیف و تخریب ایشان را برای خودم و دیگر دوستانم حرام می‌دانم".



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 88/12/19 توسط بهروزجلفایی

کدام منشور اخلاقی تذکر داده است؟

ورزش > فوتبال داخلی  - خبر تذکر کتبی ستاد منشور اخلاقی به تیم های لیگ برتری ابهام ساز شد.

ساعاتی قبل خبرگزاری ها اعلام کردند ستاد منشور اخلاقی به تیم های استیل آذین و استقلال به دلیل موضع گیری ها و بیانیه های شان تذکر کتبی داده است. این خبر درحالی اعلام شد که دو ماه قبل اعلام شد ستاد منشور اخلاقی دیگر برچیده شده و موجودیت خارجی ندارد و این کمیته انضباطی است که باید در مسائل منشوری ، اظهار نظر کند!



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 88/12/19 توسط بهروزجلفایی

کواکبیان: اهل توهم توطئه نیستم/ لاریجانی: زیاده‌خواهی نکنید!/ گزارش مجلس 19

سیاست > بودجه 89  - یکی از نمایندگان اصلاح طلب مجلس نسبت به عدم توجه هیات رئیسه به نوبت سخن گفتنش اعتراض کرد.

به گزارش خبرآنلاین، مصطفی کواکبیان با بیان اینکه اهل توهم توطئه نیستم، ادامه داد: اما سه بار درخواست  کردم حرف بزنم اما به بنده نوبت نمی‌دهید.

وی افزود: من در کل دو سه پیشنهاد دارم، چرا به من فرصت نمی‌دهید؟ چرا اصلا پیشنهاد من درباره یارانه احزاب اصلا چاپ نشده است؟ وی مدعی بود که دیروز و امروز چندین بار درخواست بیان تذکر کرده است، اما به او نوبت داده نشده است.

لاریجانی به تندی پاسخ وی را داد و گفت: شما زیاده خواهی نکنید. باید به نوبت صحبت کنید. وقتی نوبت نمایندگان دیگر بوده که نمیشده به شما وقت بدهیم.

یکی از نمایندگان مجلس، شیوه تذکر دادن کواکبیان را به درخواست نوبت با فشار و فریاد تشبیه کرد که کواکبیان خواست به او پاسخ دهد. اما رئیس مجلس مانع از ادامه صحبت کردن کواکبیان شد و گفت: مثل اینکه شما خسته شده‌اید! بفرمایید بنشینید.



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 88/12/19 توسط بهروزجلفایی
رییس اتحادیه املاک:  قیمت مسکن15 درصد کاهش یافته /فعالان بازار: 10 درصد افزایش یافته

رییس اتحادیه املاک: قیمت مسکن15 درصد کاهش یافته /فعالان بازار: 10 درصد افزایش یافته

اقتصاد > مسکن  - در صورت پذیرفتن این امر که بسیاری از مشاوران املاک رقم دقیق قراردادهای منعقد شده را در اختیار اتحادیه قرار می‌دهند بیشتر برای فرار از مالیات صورت می‌گیرد، بنابراین ادعای کاهش نرخ اجاره‌بهای مسکن موضوعی غیر واقعی است.

ایلنا: رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران از کاهش 10 تا 15درصدی نرخ اجاره بهای مسکن در پایان سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
مصطفی‌قلی‌خسروی در گفت‌وگو با ایلنا، افزایش بهای نرخ اجاره بها را در تهران به شدت رد کرد و به نحوه جمع آوری آمار مربوط به نرخ اجاره بها اشاره کرد و گفت: از هر منطقه 10 مشاور انتخاب کرده و پس از دریافت آمار اجاره‌بها از آنها نرخ اجاره‌بها را محاسبه و بر اساس آن مقدار کاهش یا افزایش نرخ اجاره بها تعیین و اعلام می‌شود.
به گفته قلی خسروی، سیاستگذاری‌های اتحادیه املاک و همچنین نحوه ساماندهی سامانه کد رهگیری از دلایل اصلی کاهش نرخ اجاره بها در تهران و حتی شهرهای کشور شده است.
وی تصریح کرد: با ایجاد سامانه یکپارچه کد رهگیری، دست هر گون دلالی و واسطه‌گری و همچنین سرمایه‌گذاری‌هایی که باعث افزایش نرخ اجاره بها می‌شد گرفته شده است.
قلی خسروی همچنین از احتمال کاهش مجدد نرخ اجاره‌بها در سال آینده خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود با آماده سازی طرح‌های مسکن مهر، سال آینده قیمت مسکن کاهش و به تبع آن نرخ اجاره‌بها نیز سیر نزولی خود را تداوم دهد.
البته کارشناسان بر این باورند که آمار رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران با واقعیت جامعه مطابقت ندارد زیرا بر خلاف آنچه که خسروی می‌گوید، اجاره بهای مسکن نسبت به مدت مشابه آن افزایش 10 درصدی داشته است. این موضوع را حتی فعالان بازار نیز تایید می‌کنند.
در صورت پذیرفتن این امر که بسیاری از مشاوران املاک رقم دقیق قراردادهای منعقد شده را در اختیار اتحادیه قرار می‌دهند بیشتر برای فرار از مالیات صورت می‌گیرد، بنابراین ادعای کاهش نرخ اجاره بهای مسکن موضوعی غیر واقعی است.



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 88/12/19 توسط بهروزجلفایی

اعتراض دو نماینده حامی دولت به لاریجانی و فریاد مخالفت دیگر نمایندگان با آنها /گزارش مجلس9

سیاست > مجلس  - مهدی کوچک‌زاده و حمید رسایی در جلسه علنی امروز مجلس نسبت به مدیریت لاریجانی اعتراض کردند.

به گزارش خبرآنلاین، اعتراض کوچک‌زاده ناشی از آن بود که در وقت مقرر به وی فرصت لازم برای اخطار قانون اساسی داده نشد.

وی خطاب به لاریجانی گفت: شما به استناد چه ماده‌ای از آیین‌نامه گفتید که بعداً به اخطار من گوش می‌دهید. در حالی که سخنان وی با فریاد دو- دو نمایندگان به نشانه مخالفت همراه شده بود، کوچک‌زاده گفت: بازی دو- دو در نیاورید حرمت خودتان را حفظ کنید.

در حالی که لاریجانی مشغول صحبت کردن با رضایی و کامران بود، کوچک‌زاده همچنان به تذکر خود ادامه ‌داد و گفت: رئیس مجلس برخلاف آیین‌نامه داخلی مجلس به سوگند خود عمل نمی‌کند. بنده هم اینجا به موکلانم می‌گویند که از دست ما کاری برنمی‌آید.

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر وی گفت: دکمه‌های زیادی زده می‌شود و در مانیتور مجلس مشخص نیست که کدام‌یک از این درخواست‌ها برای اخطار قانون اساسی است، که به شما وقت بدهیم.

دقایقی بعد حمید رسایی، طی تذکر دیگری از لاریجانی پرسید که چرا برای افزایش تعداد نطق‌های مخالف و موافق رأی‌گیری کرده و نظر خودش را اعلام کرده است؟ رئیس مجلس هم به او گفت: مثل اینکه شما آیین‌نامه را نخوانده‌اید. وقتی 25 نماینده درخواست افزایش نطق‌های موافق و مخالف را ارائه می‌دهند، بنده می‌توانم برای آن رأی‌گیری کنم. پاسخ لاریجانی به رسایی با فریاد احسنت‌ احسنت نمایندگان همراه شد.



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 88/12/19 توسط بهروزجلفایی

چهارشنبه‌‌‌‌‌‌سوری کاری به لیگ ندارد/ لیگ دهم از 9 مرداد 89

ورزش > فوتبال داخلی  - سردار عزیز محمدی تاریخ شروع لیگ دهم حرفه ای را 9 مرداد 89 اعلام کرد.

عزیز محمدی در این باره به خبرآنلاین گفت:« همه بازی های لیگ و جام حذفی در تاریخ های مقرر برگزار می شوندو تغییری در برنامه های مسابقات نداریم.» پیشاز این شایعه شده بود بازی های استقلال و پاس همدان و سپاهان و صبا به دلیل نزدیکی زمانی با چهارشنبه سوری ، ممکن است به سال بعد بیفتند که عزیزمحمدی این شایعات را بی اساس دانست.

او همچنین تاریخ برگزاری لیگ بعد را از روز 9 مرداد سال بعد اعلام کرد.



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 88/12/19 توسط بهروزجلفایی
<      1   2   3   4   5   >>   >
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • خرید اینترنتی | ماه موزیک