سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های نوین
 

بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 280
کل بازدیدها: 740116

پنج جزیره عجیب در جهان

 


 

 

1) جزیره دوار

مدتها قبل ، یک کشتی باری یونانی چرخش یک شیء بزرگ در فاصله 1000 متر جلوتر از خود را شاهد بود. آنها فکر می‌کردند که آن یک هیولا بزرگ است و کاملا ترسیده بودند. پس از نزدیک شدن متوجه یک جزیره شدند که با سرعت بسیار سریع در حال چرخش است. در سریعترین حالت این جزیره در هر دقیقه یک دور می زند و در آرام ترین حالت هر 12 دقیقه یک دور می زند. چرا یک جزیره در اقیانوس باید خود را بچرخاند ؟!
محققین هنوز پاسخی برای آن پیدا نکرده اند.


 


 

2) جزیره ای که می تواند از وسط جدا و مجددا ادغام گردد

این جزیره غیر معمول در اقیانوس آرام واقع شده است. گاهی اوقات این جزیره به دو قسمت تقسیم می شود ولی مجددا به طور خودکار تبدیل به یکی می شود. هیچ پیش بینی زمانی برای تقسیم و ادغام جزیره وجود ندارد.
جدا بودن آنها حداقل 1-2 روز و گاهی اوقات 3-4 روز است و فاصله این دو قسمت از هم به 4 متر هم می رسد.




 


 

3) جزیره سمور

سمور جزیره ای تنها در نزدیکی ساحل شرقی کانادا است. این جزیره بدون هیچ موجود زنده از قبیل حیوانات و گیاهان است. و تنها سنگ های سبز در نزدیکی جزیره وجود دارد. عجیب ترین چیز این است که هر زمان که یک کشتی به نزدیکی جزیره می رود قطب نمایش از کار می افتد ! برخی مردم به آن جزیره مرگ می گویند.



 



 

4) جزیره گریه 

زمانی که نام این جزیره را می بینید احتمالا بدانید در مورد چه چیزی صحبت خواهد شد. بله، در این جزیره شما یک صدای گریه عجیب در طول روز و شب خواهید شنید. به نظر می رسد این صداها همیشه شنیده می شدند.
بعضی اوقات صداها مانند ضجه و زاری کردن پرندگان است. تاریک، دلگیر و وحشتناک است. هرگاه یک کشتی از آنجا می گذرد مسافران آن احساس کنجکاوی و حیرت می کند اما تا کنون هیچ کس جرات رفتن به جزیره را نکرده است که به ما بگوید در آنجا چه می گذرد ؟




 5) جزیره سفرکننده

 دلیل عجیب بودن این جزیره چیست ؟ این جزیره احتمالا پا دارد چون حرکت میکند! به خصوص وقتی که باد خیلی شدید می‌آید مانند یک قایق که باز است جابجا می‌شود و از آنجا که باد در دریا روز و شب می‌وزد این جزیره در 200 سال گذشته 20 کیلومتر جابجا شده است. در واقع در هر سال 100 متر حرکت کرده است



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90/8/29 توسط بهروزجلفایی

مجسمه های عجیب در کنار دریا در سیدنی


 

The rusty steel monoliths of Steve Croquett"s "Heads Up" dominate Tamarama Beach during the 15th annual Sculpture By The Sea exhibition in Sydney. Works by over 100 artists from around the world are on display along the sandstone cliffs of the Pacific coast until November 20.

نمایشگاه مجسمه ها در ساحل سیدنی تا 20 نوامبر برپا بود ، بیش از 100 هنرمند مجسمه ساز کارهای هنری خود را در این نمایشگاه ارائه داده اند.

"I have been dreaming to be a tree" by Byeong Doo Moon



Stephen Marr - "The Golden Buddha"s Seaside Holiday"



"Tortoise" by Mark Swartz, Reuben Solomon & Charmaine Tung



Children look at an installation titled "The Predators in the Park" by Belinda Villani

A woman pretends to wait for a drop of water while standing under Simon McGrath"s sculpture "Who Left The Tap On"



"Toads on Tour" by Hannah Kidd



Alan and Julie Aston"s fibreglass zebras entitled "Simply Black & White"

Deborah Halpern - "Ship Of Fools"



Corey Thomas" sculpture "The Midget Attacks" lies on Tamarama Beach
Chava Kuchar - "The Hazard"



People walk under "Look This Way" by Ken Unsworth

Two people pretend to be a mirror image of each other in Jane Gillings" sculpture, "Provenance (a gift frame)"

"The Nail" by Juan Pablo Pinto and Clary Akon
"The Ruin" by Marcus Tatton

"Birds of a feather (a curious flock)" by Geoff Harvey



Visitors stand at Richard Tipping"s sculpture "Private Poetry"


A French tourist tries out Rajesh Sharma"s "Indian Coca-cola"

A sailboat pass is seen through an installation titled "Isometric Trinity" by artist Fatih Semiz

Two people photograph "Ammonite 2006" by Bert Flugelman



K.M.S.E - "The Best Of Perth"


Orest Keywan - "Above The Line"

Sculptures line the cliff top during the Sculpture by the Sea exhibition

A girl plays around a sculpture near Bondi Beach

 



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90/8/29 توسط بهروزجلفایی

مشاور رئیس جمهور، اژه ای و متکی را تهدید کرد: سکوت کنید ،اگر پرده ها بیفتد مردم خیلی چیزها را می فهمند

دولت - روزنامه اعتماد در مصاحبه­ای با علی­اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی رئیس­ جمهور  و مدیرمسول ایران نوشت:

*ماجرای جریان انحرافی به هفت ماه اخیر باز می‌گردد نه دو سال گذشته. من هم همین سوال را از آنها می‌پرسم؛ یکی بین آنها پیدا شود و بگوید جریان انحرافی یعنی چی؟ از چه چیزی منحرفیم؟ بله؛ ما از این دوستانمان منحرفیم، از باورها و رفتارها و برداشت‌های آنها منحرفیم. ما آنها را قبول نداریم. رفتار و منش آنها را قبول نداریم و از آنها منحرفیم، اینها درست است و اگر منظورشان از جریان انحرافی انحراف از باورهای خودشان باشد، تایید می‌کنیم.
*مگر نگفتند ما رمال یا جن‌گیر هستیم، چرا اثبات نکردند؟ مگر نگفتند 150 میلیون دزدی کردیم پس چی شد سندش؟
*چرا ملک‌زاده را 60 روز انفرادی بردند؟ چرا آزادش کردند؟ مشکل جسمی در انفرادی پیدا کرد. زنش سقط جنین کرد. چه کسی جواب این ظلم را می‌دهد؟*انفرادی قانونی است؟ جرم ملک‌زاده و بقیه افرادی که از طیف ما گرفتند چه شد؟ دادستان باید جواب افتراهایی که به ما زد را بدهد.
*کی وزارت اطلاعات در حوادث بعد از انتخابات دست ما بود؟ اگر بود که با درخواست استعفای مصلحی موافقت نمی‌کردیم. اژه‌ای هم وزیر اطلاعات ما نبود.
*مشایی بازجویی نشده اما دیگر نمی‌گذارند تحرک سیاسی داشته باشد. چقدر آدم بیگناه به خاطر مشایی دستگیر شده؛ برای چه؟ چون مشایی را مردم دوست دارند، تخریبش می‌کنند؟
*آقای متکی و اژه‌ای بهتر است ساکت بمانند. عزتشان در سکوت‌شان است. اگر پرده‌ها بیفتد مردم خیلی چیزها را می‌فهمند.
*رییس‌جمهور با اژه‌ای مناظره کند که چه؟ درست است رییس دولت با وزیر اطلاعاتش مناظره کند؟ آقای احمدی‌نژاد که نمی‌تواند حرف‌هایش را بزند....رییس‌جمهور سند رو نمی‌کند به خاطر منافع نظام، اما بپرسند آقای احمدی‌نژاد و آنهاچقدر دارایی و مایملک دارند؟ واقعا رسیدگی شود نه اینکه برسند به آقای x یا y ودوباره بگویند ولش کن.
*از چه می‌ترسند؟ در ستون طنز روزنامه ایران برای اینکه قافیه‌های شعر درست شود نوشته شد 140 هزار سند رو می‌کنیم؛ وحشت کردند گفتند بروید جلوی روزنامه ایران بگیرید و اجازه ندهید منتشر شود!
*با من تماس گرفتند که پذیرش استعفای مصلحی را از روی ایرنا بردار گفتم شما کی هستید؟ گفتند ما می‌گوییم‌ بردارید و نظر آقا است. گفتم نظر آقا را باید روابط‌ عمومی یا دفتر معظم له اعلام کنند و... گفتم نه همین که ما می‌گوییم! گفتم عمل نمی‌کنم. گفتند که خودت باید با دستگاه قضایی روبرو شوی و از فردای آن روز فشارها شروع شد.
*آنها به فکر ریاست‌جمهوری بعدند؛ کی احمدی‌نژاد خواست مدودف و پوتین ایرانی بشود؟ آنها هنوز نفهمیده‌اند که قافیه سیاست را باخته‌اند!
*آخر کجای اصولگرایی اجازه می‌دهد دولتی که مورد تایید رهبری و مردم است دایما برایش بحران درست کنند؟ برایش مساله درست کنند و نگذارند کار کند. این همه سوال از رییس‌جمهور و وزرا در صحن مجلس با چه هدفی مطرح شده است؟ آنها برای این رفتار بی‌سابقه چه جوابی دارند؟ آن ظلمی که به مرحوم کردان کردند برای چه بود؟
* موسوی هم قبل از انتخابات یک مقبولیت نسبی داشت که قابل انکار نیست اما ایشان در دوره تبلیغات انتخابات، رفتاری از خودش نشان داد که به ایشان ضربه سنگینی وارد کرد؛ او می‌خواست با ایجاد فضای پرالتهاب و وارد آوردن اتهامات بی‌اساس به دولت و رییس‌جمهور، افکار عمومی را به سوی خودش معطوف کند و این تنش و التهاباتی که ایجاد کرد، نه تنها برای او سودی نداشت بلکه او را به اشتباه انداخت و پس از انتخابات رفتاری را از او شاهد بودیم که نتیجه همان آدرس دادن‌های غلط بود.
*آقای اژه‌ای هم با ما نبود. یک اتفاقی در کشور افتاد که نباید می‌افتاد، آقای موسوی یک رفتاری کرد که نباید می‌کرد، مقام معظم رهبری توصیه کردند و ایشان را فرا خواندند به رعایت مصالح کشور. رفتارهای تحریک‌آمیز آقای موسوی باعث شد یک عده به خیابان‌ها بیایند و درگیری ایجاد کردند، در این درگیری‌ها بسیاری از بچه‌های بسیجی و پلیس کتک خوردند و زخمی شدند. مگر نشدند؟ خب این اتفاق افتاد، طبیعی است که عده‌یی بازداشت می‌شوند و ممکن است در یک جایی‌ تر و خشک با هم بسوزند. اصلاح‌طلبان مرتکب اشتباهات بزرگی شدند و این اشتباهات را باید در جای خودش بررسی کرد اما حاضر نیستیم به خاطر اشتباهاتشان سر اینها را ببرند و بگویند اینها شایسته هر برخوردی هستند! من چنین چیزی را نمی‌گویم! قبول دارم که در تصمیم‌گیری و رویکردهایشان اشتباه کردند که این در جای خودش قابل طرح و بررسی است، اما این بحثی را که شما فرمودید اینطور پاسخ می‌دهم که وقتی التهاب می‌شود، وقتی تشنج و آشوب می‌شود ممکن است بعضا افراد بی‌گناه هم هدف برخورد قرار ‌گیرند و عده‌یی آسیب ببینند.
*آقای مطهری به آقای احمدی‌نژاد رای داد؟ اگر به آقای احمدی‌نژاد رای داده بود در تظاهرات آقای موسوی چه‌کار می‌کرد؟ آقای مطهری به آقای احمدی‌نژاد رای نداد. آقای مطهری چهره‌ شناخته‌شده‌ای نبود اما اسم ایشان در فهرست نامزدهای حامی احمدی‌نژاد در انتخاب مجلس قرار گرفت و ایشان به مجلس راه پیدا کرد اما بعدا نمکدان را شکست و علیه آقای احمدی‌نژاد و دولت ایشان شروع به فضا‌سازی و تبلیغات مسموم کرد.



نوشته شده در تاریخ شنبه 90/8/28 توسط بهروزجلفایی

 

بزرگترین بدهکار همراه اول، 200میلیون تومان قبض پرداخت نشده دارد

حوادث - روزنامه جام جم نوشت:

مدیرعامل همراه اول بیشترین مبلغ قبض موبایلی که وصول نشده را 200 میلیون تومان اعلام کرد.

وحید صدوقی گفت: این بدهی مربوط به دهه 70 است که شرکت ارتباطات سیار تازه فعالیت تجاری خود را شروع کرده بود و سیستم حساب‌داری بصورت امروزی وجود نداشت.

وی افزود: این قبض متعلق به فردی بود که سیم‌کارت خود را بدون طی مراحل مجاز و خارج از دفاتر امور مشترکین به افراد دیگر منتقل کرده بود که در نهایت قبضی با مبلغ 200 میلیون تومانی به فرد ارایه شد.

صدوقی تاکید کرد: این مبلغ هیچ‌گاه نیز وصول نشد.

وی در پایان یاد آور شد: هم اکنون مشترک دایمی می‌تواند تا سقف 80 درصد ودیعه در بین دوماه مکالمه کند و این مبلغ را خود فرد بصورت نامحدود می‌تواند با مراجعه به دفاتر امور مشترکین افزایش دهد.



نوشته شده در تاریخ شنبه 90/8/28 توسط بهروزجلفایی
لپ تاپم رو بردم نمایندگیش، می گم ضربه خورده کار نمیکنه، یارو میگه ضربه فیزیکی؟!! پـَـــ نــه پـَـــ ، یکم بی محلی کردم، ضربه روحـــی خورده


سر صبح جمعه از سروصدای زیاد از خواب بلند شدم ،رفتم آشپزخونه میبینم بابام هی داره دره یخچالو باز میکنه باز میبنده ،بهش میگم چی شده سر صبح خراب شده ؟
گفت : پــ نه پــ دارم میبندم باز میکنم بلکه رفرش بشه یه چیزی پیدا کنیم بخوریم


نشستیم همه داریم فیلم می بینیم، به رفیقم میگم یکم تلویزیونو بچرخون ؛
میگه سمت شما؟
پــــَ نــــَ پـــــَ بچرخون سمت قبله، باشد که مقبول درگاه احدیت قرار بگیره…


دارم چایی میخورم داغ بود سوختم. بابام می پرسه سوختی؟ میگم پ نه پ رفتم مرحله بعد


سر جلسه امتحان میگم استاد چقدر وقت داریم؟ میگه تا آخر امتحان؟ پَـــ نَه پـَـــ تا ظهور امام زمان


به همکارم میگم همین الان یه فیلم باحال دانلود کردم، میگه از تو اینترنت؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ از تو کانال کولر، اتفاقاً پهنای باندشم زیاده، قطعی هم نداره


مامان و بابام موقع جابه جا کردن مبل یکدفعه ولش کردند رو پام اشکم در اومده، تازه میپرسن دردت اومد؟ پ نــه پ از اینکه میبینم رابطه شما دوتا انقدر خوبه و با هم همکاری میکنید، دارم اشک شوق میریزم


رفتم ساعت سازی به یارو میگم ساعتم کار نمیکنه، میپرسه یعنی درستش کنم؟ پــــــ نه پـــــــــ باهاش صحبت کن سر عقل بیاد بره سر کار


تو فرودگاه دارم با رفیقم حرف میزنم یارو داره رد میشه میپرسه: شما ایرانی هستین؟
میگم: پـَـــ نــه پـَـَــــ ما چینی هستیم فقط روی ما فارسی ساز نصب کردن


دارم میرم تو دانشگاه یارو دم در جلومو گرفته میگه آقا شما دانشجوی همین دانشگاهید؟ میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ دانشجوی دانشگاه آکسفوردم، درس تفسیر قرآن رو اینجا واحد میهمان گرفتم


رفتم دکتر از منشیه میپرسم دکتر هست؟ میگه بله میخوایید برید پیششون؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدم ببینم اگه این وقت شب هنوز تو مطبند، تلاش شبانه روزیشون رو سرمشق زندگیم

قرار بدم و برم



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90/8/25 توسط بهروزجلفایی

رستورانی با 100 صندلی از کاسه توالت ، ظرفهایی شبیه به وان حمام و جاصابونی و کاسه های توالت در تایپه



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90/8/25 توسط بهروزجلفایی


 
http://mahan07.persiangig.com/Marshal/Line01.gif
معمای روز
:D big grin

http://marshal-modern.ir/Archive/24308.aspx


با استفاده از چهار عددِ 3 ، 3 ، 8 و 8 همانطور که در تصویر نشان داده شده است

و با استفاده از عملیات ریاضی محاسباتی معمول:
(بعلاوه ، منفی ، تقسیم و ضرب)

این پازل ریاضی را به جوابِ دقیق 24 برسانید.

ولی از ترفندهای قدرت ، ریشه ی مکعب و یا قرار دادن 3 و 8 در کنار هم (یعنی 38)

نمی توانید استفاده کنید. موفق باشید!



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90/8/25 توسط بهروزجلفایی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • خرید اینترنتی | ماه موزیک