سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های نوین
 

بازدید امروز: 134
بازدید دیروز: 157
کل بازدیدها: 740431

نماینده ولی فقیه درسپاه: بسیاری از کسانی که علاقه‌منداین دولت بودند،الان احساس جدایی می کنند

سیاست > چهره ها  - حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی باحضور در برنامه رادیو گفتگو پیرامون مبحث مکتب ایرانی و مکتب اسلام سخن ‌گفت.

به گزارش فارس حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی،درخصوص برخی اظهارات درباره مکتب ایرانی و مکتب اسلامی، اظهار داشت: نمی‌دانم انگیزه برخی از عزیزان که در فضا و جریان سازی تخصص دارند، چیست؟ شرایط جامعه ما شرایط حساسی است، وضعیتی که ما در منطقه خاورمیانه در دنیا داریم، جایگاه برجسته‌ای است و باید از مسائلی که هزینه فوق‌العاده بر نظام تحمیل می‌کند، پرهیز کنیم.
وی با تاکید بر اینکه وطن در چارچوب اسلام و دین معنا و مفهوم می‌یابد، افزود: من واقعاً خواهش می‌کنم، عزیزان از ادبیات و اصطلاحاتی استفاده کنند که قابل فهم و درک باشد و مشکلات این چنینی را ایجاد نکند.
نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: بالاخره اینگونه مسائل یک هزینه‌های اضافه‌ای است که متاسفانه از نظام تامین می‌شود و بزرگان و علما و فرهیختگان تکلیف احساس می‌کنند که موضع‌گیری کنند.
سعیدی با بیان اینکه فکر می کنم در این مقوله آقای احمدی‌نژاد نقش تعیین کننده دارند، افزود: بالاخره ایشان به عنوان یک شخصی که توانسته در طول این مدت برای مسائل اصولی اسلام و تفکر امام(ره) گام های بلندی بردارد و تقدیری که رهبر معظم انقلاب در مورد این دولت و آقای احمدی نژاد داشتند، تقدیر رسا و بلندی بود.
وی با تاکید بر اینکه تنها کسی که می تواند قدری تاثیر گذار باشد و بلکه جلوی اینگونه مسائل را بگیرد آقای احمدی نژاد است چراکه یک رابطه محبت آمیز و تنگاتنگی بین این دو بزرگوار وجود دارد.
نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: من واقعا احساس نگرانی می‌کنم چون میدانم بسیاری از کسانی که دلبسته و علاقه‌مند این دولت بودند، الان در مواضعی قرار می‌گیرند که به ناچار احساس تفکیک کرده و موضع گیری می‌کنند. این هزینه‌های اضافی ای است که بر نظام تحمیل می‌شود و به مصلحت دولت نیست.
وی  افزود: من توصیه می‌کنم که جناب آقای احمدی نژاد این موضوع را خودشان حل و فصل کنند که به رسانه‌ها، جامعه و افراد کشیده نشود و مسائل اصلی و اساسی ما تحت الشعاع قرار نگیرد.



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 89/5/24 توسط بهروزجلفایی
علی کریمی: استقلال یک امتیازش را از داور بازی دارد/ برای مدیران استیل متاسفم

علی کریمی: استقلال یک امتیازش را از داور بازی دارد/ برای مدیران استیل متاسفم

ورزش  - علی کریمی حتی پس از بازی تیمش با استقلال هم دست از گله گذاری برنداشت.

او که قبل از بازی مصاحبه تندی را علیه مدیریت تیمش انجام داده بود بعد از تساوی برابر استقلال ابتدا به داور بازی تاخت و گفت:« این یک امتیاز را هم آنها به لطف اشتباه داور بازی بدست آوردند.» او همچنین درباره بازی کردنش در خط دفاع گفت:« این کار را دوست دارم و از بازی در این پست احساس رضایت می کنم و به کسی هم ارتباطی ندارد که کجای زمین بازی می کنم.» او که ابتدا حاضر نشده بود حرفی درباره مدیریت تیمش بزند در لحظه خروج از ورزشگاه در جمع خبرنگاران گفت:« واقعا برای مدیریت تیمم متاسفم. ما با این شکل به جایی نمی رسیم و امیداورم که فکری به حال تیم مان کننند.»
کریمی عصر پنجشنبه با سرپرست استیل آذین درگیر شد. رفتار او در زیر پا گذاشتن شئونات مذهبی در ماه مبارک رمضان را علت اصلی این درگیری اعلام کرده اند که البته کریمی این اتهام را قبول ندارد.



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 89/5/24 توسط بهروزجلفایی

مطهری با انتقاد به دولت: سکوت مجلس، سکوت در برابر تاریخ است

سیاست > چهره ها  - علی مطهری هم عدم اجرای قوانین مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی دولت را غیرقانونی خواند.

به گزارش خبرآنلاین، پس از انکه رئیس جمهور در نشست خبری هفته گذشته خود صراحتا اعلام کرد که تخصیص دو میلیارد دلار به مترو را به دلیل آنک شورای نگهبان آن را رد کرده و نهایتا به تایید مجمع تشخیص مصلحت نظام رسیده، اجرا نمی‎کند، موج دیگری از انتقادات به دولت برانگیخته شد. از جمله آنکه علی مطهری  با تاکید بر اینکه مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام قانون است و طبق قانون اساسی و نظر امام و رهبری باید مانند سایر قوانین توسط دولت اجرا شود، به مهر گفت: اگر هرکس فقط وقتی قانون را قبول داشت آن را اجرا کند، این به معنی نادیده گرفتن اصول انقلاب و توصیه‌های امام و رهبری، نادیده گرفتن مجلس وسایر نهادهای قانونی وهمچنین به معنی بازگشت استبداد به کشور وهدر رفتن خون صدها هزار شهید است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور باید خود را در جایگاه مجلس قرار دهد، این پرسش را مطرح کرد که "آیا اگر رئیس جمهور خود در مجلس بود در مقابل این گونه سرکشی دولت از قانون سکوت می کرد"، افزود: قطعا وی بدنبال طرح سئوال از رئیس جمهور می رفت. هم اکنون مجلس وظیفه خطیری به عهده دارد که اگر در اینجا سکوت کند و اعلام قبول نداشتن قانون و عدم اجرای قانون در راس قوه مجریه را بپذیرد ، در واقع راه بازگشت از اصول انقلاب به رفتارهای استبدادی را هموار کرده است و هیچ پاسخی نیز در مقابل تاریخ نخواهد داشت.

مطهری با بیان اینکه "بدیهی است که هیچ دولتی بدون تئوری و نظریه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی نیست"، اظهار داشت: ولی بحث در این است که دولت در درجه اول مجری قوانین است نه نظریه پرداز و ایدئولوگ. دولت مجری نظریات و سیاستهای کل نظام است که در یک مسیر مشخص تبدیل به قانون می شود، نه اینکه بگوئیم دولت نیز نظریاتی دارد و اگر دیگران نقدی دارند نقد خود را مطرح کنند. در این صورت وقت کشور به بحث و جدل خواهد گذشت.



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 89/5/24 توسط بهروزجلفایی

دو شبکه ماهواره ای جدید ضد انقلابی را چه کسانی اداره می کنند

خبرآنلاین / سیاست > احزاب و تشکل ها  - روزنامه سیاست روز نوشت:


گروهک های ضد انقلاب مقیم خارج با همراهی برخی بازیگران داخلی فتنه و با سازماندهی آمریکا و انگلیس و برخی دولت های اروپایی، دو شبکه تلویزیونی راه می اندازند. هر دو شبکه در خارج از کشور به ثبت رسیده اند اما در بین آنها نوعی تقسیم کار صورت گرفته تا یکی علناً اسلام و انقلاب را بکوبد و دیگری با تظاهر به اسلام و انقلاب، پروژه مشترک را تکمیل کند.
یکی از این شبکه ها قرار است توسط گروه تازه تأسیسی موسوم به بنیاد ایران ندا راه اندازی شود و در کالیفرنیای آمریکا به ثبت رسیده است. 15 نفر موسسان این بنیاد شامل رضا علامه زاده، مهرانگیزکار (سلطنت طلب و همسر سیامک پورزند) کاظم علمداری، داریوش آشوری، مهران براتی، مهدی جامی (سردبیر اخراجی رادیو زمانه و همکار سابق بی بی سی)، رامین جهانبگلو، شهرنوش پارسی پور، محمدرضا نیکفر، آرش سبحانی، محبوبه عباسقلی زاده، محسن نامجو و چند روزنامه نگار و عکاس فراری هستند. برخی اعضای این باند سابقه مطلقاً ضددینی و لائیک دارند و با بدنام ترین محافل صهیونیستی و نومحافظه کار در آمریکا و انگلیس همکاری داشته اند.
از سوی دیگر دور تکمیل همین چرخه، سایت های «کلمه، سحام نیوز، جرس و امروز» اعلام کرده اند شبکه موسوم به «رسا»- که سرقت نام یک خبرگزاری و رسانه داخلی است- ضمن ثبت در خارج راه اندازی می شود. این طیف برخلاف طیف قبلی ترجیح داده اند اسامی گردانندگان خود را که در خارج اقامت دارند منتشر نکنند. اما از قرائن پیدا است که موسوی و خاتمی و کروبی و برخی دیگر از بازیگران داخلی فتنه مایلند همان سناریوی شکست خورده شبکه صبا را با استفاده از حلقه لندن (جرس) و افزایش یادگیری ها اجرا کنند و در این امر از برخی همکاران بی بی سی، صدای آمریکا، رادیو فردا، رادیو زمانه، روزنت و گویانیوز استفاده نمایند.
شایان ذکر است در بیانیه منتشره از سوی هر دو طیف ادعا شده که رسانه های مذکور مستقل از سیاستگذاری و کمک مالی خارجی خواهد بود و تنها از سوی کمک های مردمی تأمین هزینه خواهند شد. این در حالی است که به عنوان مثال هنوز معلوم نیست 400 هزار دلاری که دولت اصلاحات برای شبکه صبا پرداخت کجا رفته است.
مهدی جامی درباره تأمین مالی رسانه مورد نظرشان به دویچه وله گفت: واقعاً در بین اپوزیسیون خارج کشور، مسئله مالی وجود ندارد و پول بسیار است. ما بنیاد خود را در کالیفرنیا به ثبت رساندیم و 2 تا 3 هفته دیگر نشستی را در لندن برگزار خواهیم کرد.

رضا علامه زاده فیلمساز ضد انقلاب هم که در جریان سناریونویسی شکنجه و تجاوز، در خدمت بی بی سی انگلیس قرار داشت، درباره استقلال شبکه مورد نظر به رادیو فرانسه گفت: ما دنبال عدم وابستگی هستیم و حرکات خود را ادامه جنبش مشروطیت می دانیم!
بی بی سی هم از قول کاظم علمداری سخنگوی بنیاد ایران ندا گفت: رسانه مورد نظر رسانه ای مردم نهاد است. ما فراتر از جنبش سبز- که آن را یکی از ارکان اصلی جنبش مدنی و دموکراسی خواهی می دانیم- حول و حوش نیازمندی های دموکراتیک جامعه ایران عمل خواهیم کرد. ما یک نهاد غیرانتفاعی هستیم(!).

در همین حال گفته می شود شبکه رسا در دیلی نیوز آمریکا به ثبت رسیده و از حمایت های مالی، اطلاعاتی و فناوری وزارت خارجه آن کشور بهره می برد. این شبکه به همراه شبکه وابسته به ایران ندا قرار است مدیریت پشت پرده آمریکایی و ظاهری ایرانی داشته باشند کاری که پیش از این رادیو زمانه، بی بی سی و رادیو فردا و سرانجام جرس در پیش گرفتند اما به سرعت لو رفتند و ماهیت آمریکایی و انگلیسی خود را لو دادند.
نکته جالب درباره شبکه رسا صدور منشوری است که در بند 7 آن ادعا شده «رسا اجرای قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برپایه قرائت دموکراتیک و حقوق بشری در جهت احیای آرمان های اصول انقلاب را مبنای فعالیت خود می شمارد» و این در حالی است که اصل تشکیل چنین شبکه ای آن هم با ثبت در آمریکا و مدیریت غربی نقض صریح قانون اساسی است. فتنه گران تحت الحمایه آمریکا و انگلیس و اسرائیل، برای رد گم کنی، آیه 29 سوره احزاب (الذین یبلغون رسالات الله...) را بر صدر منشور منتشره نشانده اند. صادرکنندگان این منشور مدعی اسلام رحمانی، پذیرش تکثر و مخالفت با انحصارطلبی شده اند.



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 89/5/24 توسط بهروزجلفایی

صندلی های همایش ایرانیان در تصرف افرادی برای کف زدن! /امیراحمدی:گفتند حضورت باعث جنحال می شود

خبرآنلاین / سیاست > دولت  - روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

یک پزشک ایرانی مقیم آلمان، می‌گوید همایش ایرانیان خارج از کشور که اخیراً در تهران برگزار شد یک برنامه تبلیغاتی و سیاسی بود. به گزارش پایگاه خبری سفیر، وی افزود: قرار بود این گردهمائی یک فرصت هم اندیشی میان ایرانیان خارج با محافل علمی داخل باشد ولی با سخنرانی‌های اعلام نشده به یک برنامه تبلیغاتی تبدیل شد. وی گفت با حضور گسترده افراد ناشناس در صندلی‌های سالن همایش که کارشان فقط تشویق و کف زدن بود علت عدم صدور کارت عکس‌دار برای ما روشن شد. این پزشک گفت: در هتل محل اقامتم هوشنگ امیراحمدی را هم دیدم و از او پرسیدم برای شما هم سخنرانی در نظر
گرفته اند؟ گفت: خیر، من اصلاً به سالن همایش نمی‌آیم، گفته‌اند صلاح نیست و جنجال می‌شود.



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 89/5/24 توسط بهروزجلفایی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • خرید اینترنتی | ماه موزیک