سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های نوین
 

بازدید امروز: 162
بازدید دیروز: 157
کل بازدیدها: 740459

دبیرکل موتلفه: هر منتقدی جزو سران فتنه نیست/ سران فتنه کسانی هستند که نظام را متهم به تقلب کردند

سیاست > احزاب و تشکل ها  - دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: ملت ایران بار دیگر در 22 بهمن، حمایت خود را از نظام، ولایت فقیه و رهبری به دشمنان نشان داد.

به گزارش فارس محمدنبی حبیبی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران در دفتر حزب موتلفه سیستان و بلوچستان در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه در ارتباط با جریانات بعد از انتخابات و اقدامات سران فتنه چه نظری دارید، تصریح کرد: هر منتقدی جزو سران فتنه نیست، سران فتنه کسانی هستند که خلاف نظرات صریح مقام معظم رهبری عمل و نظام را متهم به تقلب کرده و مطالبی را بیان کنند، که مورد تشویق دشمنان نظام و انقلاب قرار گیرد و کسانی که در این چارچوب موضع بگیرند، خواسته یا ناخواسته به آتش فتنه دامن می‌زنند.

حبیبی ادامه داد: بعد از جریان انتخابات باید به جای ریختن بنزین بر آتش فتنه، آب روی آتش فتنه پاشید و حزب موتلفه اسلامی تلاش‌ها و اقدامات بسیاری برای برقراری آرامش در کشور کرد و این تلاش‌ها برای برخی از اشخاص تاثیر مثبت داشت، اما اشخاصی نظیر کروبی و موسوی با همه اتمام حجت‌هایی که با آنها شد، همچنان با موضع‌گیری درخط مغایرت با مصالح انقلاب قرار دارند و این گونه افراد نباید علایق شخصی و گروهی خود را در این مدت به مصالح انقلاب ترجیح می‌دادند.

حبیبی هم چنین درباره هدفمند کردن یارانه‌ها نیز گفت: ما با اصل موضوع موافقیم و اصولا اقتصاد مبتنی بر یارانه، اقتصاد ماندگاری نیست و دائما در معرض آسیب‌های جدی قرار دارد و نکته‌ای که در هدفمند کردن یارانه‌ها باید به شدت مورد توجه قرار گیرد، رعایت حال افراد آسیب‌پذیر جامعه است و اگر هدفمند کردن یارانه‌ها فشار غیر معمولی بر طبقات محروم وارد کند، این طرح قابل تایید نیست.

وی گفت: هم می‌توانیم طرح هدفمند کردن یارانه‌ها را داشته باشیم و هم فشار به مردم محروم را به حداقل برسانیم و آغاز این طرح به نفع عامه مردم است.



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 88/11/29 توسط بهروزجلفایی

خبر آنلاین :

مطهری:دفاع از هاشمی ، دفاع از مظلوم است/رییس جمهور، ازنظر فرهنگی لیبرال است

سیاست > چهره ها - در پی انتشار مطلبی در روزنامه وطن امروز راجع به علی مطهری ، این نماینده مجلس شورای اسلامی ، به نقدهای مطرح شده پاسخ داد.

به گزارش عصر ایران مطهری در پاسخ خود با اشاره به مقاله ای تحت عنوان «آقای مطهری! حیف روزخند» که در 19 بهمن در آن روزنامه کارشده بود ،با تاکید بر اینکه کمتر کسی مثل او به نقد برخی حملات اصلاح طلبان به اصل اسلام پرداخته است ، گفت:‌ ترویج برخی سنتهای خرافی ایران باستان در آن دوره یکی از انحرافات آنها بوده، همچنان که امروز نیز این انحراف وجود دارد و مقاله شما نیز به عنوان یکی از حامیان متعصب دولت نشان می دهد که این امور را مهم نمی دانید.

این نماینده مجلس در ادامه دفاع از هاشمی در بحران اخیر را، دفاع از مظلوم دانست و تصریح کرد :دفاعیاتم ، دفاع از کسی است که خانواده‌اش توسط رئیس جمهور کشور در حضور بیش از پنجاه میلیون بیننده تلویزیون به اختلاس و غارت بیت المال متهم شده و وقتی در خواست چند دقیقه فرصت برای دفاع از خود می‌کند از او دریغ می‌شود.

دفاع از آقای هاشمی در این بحران به معنی مبارزه با ابزار واقع شدن عدالت خواهی برای افزایش آراء در انتخابات است، و الا رئیس جمهور می‌توانست در چهار سال دوره اول ریاست جمهوری خود با نامه‌ای به قوه قضائیه خواستار رسیدگی به پرونده این افراد شود، همچنان که می‌توانست دستور رسیدگی به پرونده برخی شخصیتهای حامی خود و فرزندان آنها را صادر کند.

مطهری افزود :‌ مطرح کردن این امور در شب انتخابات نشان می‌دهد که این کار برای خدا نیست و اهداف سیاسی در کار است. در ادامه پاسخ مطهری آمده است :‌

نوشته‌اید «چگونه احمدی نژاد را لیبرال می‌خوانید؟» پاسخ روشن است، کافی است پردة تعصب را که مایه کوردلی است و انصاف را زایل می‌کند از جلوی چشم خود کنار بزنید، آنگاه به روشنی درمی‌یابید که رئیس جمهور محترم از نظر فرهنگی لیبرال است.

به عنوان نمونه، آیا برگزاری جشنواره تورهای نوروزی توسط سازمان میراث فرهنگی که رئیس آن معاون رئیس جمهور است و این جشنواره بیشتر شبیه محلی برای عرضه بانوان و جذب مشتری سفرهای نوروزی به وسیله جاذبه‌های جنسی بود نشانه‌ای از لیبرال بودن آقای احمدی‌نژاد از نظر فرهنگی نیست؟

اگر چنین جشنواره‌ای با ده درصد از این وقاحت در دوره اصلاحات برگزار می‌شد امثال جناب عالی چه فریادها که می‌زدید و کفن‌پوشان تظاهرات می‌کردند که اسلام از دست رفت؛ اما امروز هیچ اتفاقی نمی‌افتد، چرا؟ به خاطر عشق کور و تعصب نسبت به یک فرد یا گروه، که عشق به یک شیء انسان را کور و کر می‌کند.



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 88/11/29 توسط بهروزجلفایی

این آقای مشایی نمی دونم چه هیزم تری به مردم ایران فروخته که مخالفینش هر روز بیشتر هم میشه !!!؟

آقای محصولی

آقای ثمره هاشمی

آقای ...

حرف نمی زنن .  پس سوتی نمی دن . مخالفین هم باهاشون کاری ندارن . پس آقای مشایی بهترین راه برای شما سخنرانی نکردنه !!!؟

آخه شنیدم بازم به بنده خدا گیر دادن .

قضیه هدیه تهرانی و گیر دادن آقای مشایی به پیامبران و حضرت نوح ...

یه هفته نبودم چه خبر شده !

این همه خبر رو تو وبلاگم از دست دادم .

راست و دروغش گردن گوینده هاش امیدواریم شایعه باشه .

نمیدونم چرا همش داریم لج بازی می کنیم همه میگن استعفا بده ، نیمده !

میگن اخراجش کن ، نمیکنه !

 



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 88/11/29 توسط بهروزجلفایی

با معذرت فراوان من اومدم !!!

من فوق العاده از تمام کسانی که تو این مدت که نبودم به وبلاگ سر زدن و متاسفانه وبلاگ آپدیت نشده بود معذرت می خوام .

امیدوارم تو این چند روز بتونم جبران کنم .

با تشکر - بهروز جلفایی



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 88/11/29 توسط بهروزجلفایی

 

12 بهمن تولد منه

ببخشید که نمی تونم وبلاگ رو  آپدیت کنم !

با تشکر از همه شما که وبلاگ منو تو این 1 سال خوندین و پیام گذاشتین



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 88/11/11 توسط بهروزجلفایی
  فارس نیوز - محسن صباغ اعلام کرد:

مراسم آغازین دهه فجر؛ فردا در مکان جلوس حضرت امام خمینی در بهشت زهرا

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه‌های ستاد دهه فجر را از 12تا 22 بهمن را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محسن صباغ مسئول کمیته ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی صبح امروز یک‌شنبه در نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن درود به روح مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر انقلاب، انقلاب اسلامی ایران را پدیده‌ای نو ظهور در قرن حاضر دانست.
وی انقلابی اسلامی را انقلابی اسلام‌گرا، آرمان‌گرا، عالم گیر، جهان‌شمول و بی‌نظیر دانست و افزود: انقلاب اسلامی تحولی شگرف در عرصه روابط بین الملل و در معادلات سیاسی دولت‌های جهان پدیده آورد.
صباغ با بیان اینکه مقابله با سلطه ابرقدرت‌های شرق و غرب، از جمله اهداف امام از انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: با قائل شدن رابطه مستقیم میان انقلاب و ایدئولوژی، انقلاب اسلامی را شرطی لازم و ضروری برای تحقق آرمان‌های الهی و وسیله‌ای برای نیل به مقاصد مکتبی و ایصال جامعه بشری به تعالی انسانی تلقی کردند، که در این راه اقدامات بسیار موثری را صورت دادند.
وی گفت: امام خمینی (ره) علاوه بر حاکمیت آرمان‌ها و ارزش‌های دینی، از هیچ کوششی برای تحقق جنبه‌های آزادی‌خواهانه و استقلال طلبانه نهضت، فروگذار ننمودند و بدین ترتیب، انقلاب، به عنوان وسیله‌ای برای تحقق جمهوری اسلامی مورد نظر ایشان قرار گرفت. یقینا شخصیت عظیم رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حقا و انصافا، پس از پیامبران خدا و اولیای معصومین، با هیچ شخصیت دیگری قابل مقایسه نبوده و نخواهد بود.
مسئول کمیته ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه اکنون نیز مقام معظم رهبری با همان صلابت امام گونه همانند امام عمل و سخن می‌گوید، اضافه کرد: اکنون که سی و یک سال از آغاز حرکتی نوین و مردمی پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، گرچه علی الظاهر بدون حضور معمار کبیر انقلاب اسلامی سال‌گشت فجر پیروزی را گرامی می‌داریم، اما معتقدیم که امام، همیشه زنده و حاضر است و نظاره گر این انقلاب است.
صباغ یادآور شد: یکی دیگر از نکات ویژه‌ای که حضرت امام بر آن تاکید داشتند موضوع حضور مردم در صحنه و ولایت فقیه است.
وی در ادامه گفت: در این میان، دوازدهم و بیست و دوم بهمن ماه، قله اوج روزهای دهه فجر و روز نمایش اقتدار، اراده، عزم ملی و موجودیت بالفعل مردم است، که حضور حماسی و وقوع معجزه‌ای مکرر را به جهانیان یادآوری می‌کند و هر سال نیز بر وسعت و عظمت این معجزه، با حضور پرشور و شعور و گسترده اقشار مردم فهیم کشورمان افزوده می‌شود.
مسئول کمیته ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در ادامه سخنان خود به برنامه‌های مراسم ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: رویکرد محتوایی دهه فجر امسال تبیین نقش هوشمندانه حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری در هدایت انقلاب، تقویت وحدت و هویت ملی و همچنین افزایش بصیرت عمومی نسبت به موقعیت و جایگاه انقلاب اسلامی است.
وی گفت: در طول دهه فجر سه برنامه اصلی در سطح ملی برگزار می‌شود که در هر برنامه مراسمی متنوع مناسب با آن روز اجرا می‌شود.
صباغ گفت: پس از ارتحال حضرت امام همه ساله مراسم یوم الله 12 بهمن در حرم مطهر آن امام عظیم الشان برگزار می‌شد، که امسال با توجه به تغییرات و عملیات ساختمانی و عمرانی در داخل حرم مطهر امکان برگزاری مراسم ملی، با حضور گسترده اقشار مردم نیست، لذا در همین راستا و به منظور یادآوری خاطره آن روز بزرگ و مهم در تاریخ کشور، مراسم ویژه آغازین دهه مبارک فجر، در مکان جلوس حضرت امام خمینی واقع در گلزار شهدای بهشت زهرا برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: این مراسم، راس ساعت 9:33 صبح، همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام در سال 1357 به میهن اسلامی، با بانگ تکبیر مردم و تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز خواهد شد و همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.
مسئول کمیته ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه مراسم 12 بهمن با حضور اقشار مردم، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و همچنین مقامات لشکری و کشوری برگزار خواهد شد، گفت: برنامه حاملان قرآن، توسط گروه دختران دانش آموز، اجرای سرود، توسط گروه رزم نوازان دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران، شعر خوانی توسط یکی از شعرهای اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام و پیام خانواده معظم شهدا که توسط یکی از فرزندان شاهد قرائت خواهد شد، از جمله برنامه‌های این روز ملی است.
صباغ با بیان اینکه سخنرانی این مراسم حداد عادل رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی است، تاکید کرد: برنامه گلریزان مکان جلوس امام راحل توسط مردم و حاضران در مراسم انجام خواهد شد.
وی پخش آوای صوت دلنشین قرآن از مساجد، گلبانگ مدارس و به صدا در آوردن زنگ مدارس، به صدا در آوردن سوت کارخانجات، قطارها و کشتی‌ها، به صدا در آوردن ناقوس کلیساها و کنیسه‌ها را از برنامه‌های این روز دانست و گفت: برنامه‌هایی در سطح کشور، مراکز استان‌ها و شهرستانها برگزار خواهد شد.
وی انجام برنامه رژه موتور سواران از فرودگاه مهر آباد به میدان آزادی، حرکت در مسیر حرکت امام خمینی (ره) در سال 57 تا مرقد مطهر امام راحل و از آنجا به بهشت زهرا و حضور در مکان جلوس را از دیگر برنامه‌های روز 22 بهمن دانست.
مسئول کمیته ستاد دهه فجر در خصوص مراسم 22 بهمن نیز ابراز داشت: در میدان آزادی، راس ساعت 10:00 صبح با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط یکی از قاریان ممتاز بین‌المللی و سرود جمهوری اسلامی ایران و با حضور خانواده های معظم شهیدان، ایثارگران و جانبازان و مردم فهیم و همیشه در صحنه و همچنین مسئولین لشکری و کشوری، سفیران و وابستگان نظامی کشورهای خارجی مقیم تهران آغاز خواهد شد.
وی در خصوص برنامه‌های متنوع این روز یادْآور شد: سقوط آزاد چتر بازان نیروهای مسلح و انجام عملیات نمایش هوایی، اجرای سرود، توسط گروه رزم نوازان دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران، گلباران مردم توسط بالگردهای نیروهای مسلح که در پایان راهپیمایی صورت می‌پذیرد و سخنرانی رئیس جمهور را از جمله برنامه‌ی کمیته ستاد دهه فجر دانست.
صباغ با بیان اینکه در طول مسیرها ایستگاه‌های توزیع اقلام فرهنگی تبلیغاتی مستقر خواهند شد، افزود:تئزین وسائط نقلیه مجهز به سیستم صوت مسیر راهپیمایی برای حرکت در مسیر راهپیمایی، برگزاری مسابقات مختلف در مسیر‌های راهپیمایی مردم، برپایی نمایشگاه های خیابانی از دستاوردهای انقلاب توسط تعدادی از سازمان‌های و نهادها، برپایی نمایشگاه های عکس و کتاب و اقلام فرهنگی مربوط به انقلاب در طول مسیر راهیمایی، برپایی غرفه های فرهنگی، هنری، خدماتی، خبری از مردم در مسیر‌های راهپیمایی، استقرار ایستگاه های استراحت برای سالمندان و ارائه خدمات پزشکی از جمله این برنامه‌هاست.



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 88/11/11 توسط بهروزجلفایی

 

در آستانه اجرای طرح هدفمندی یارانه ها، وزارتخانه مجری طرح بی سروسامان است

محصولی همچنان به وزارتخانه نمی رود

خبر آنلاین - دلخوری های صادق محصولی، وزیر رفاه و تامین اجتماعی از رئیس جمهور و عدم حضور وی در دفتر کارش در ساختمان خیابان ولیعصر همچنان ادامه دارد.

به گزارش روزنامه مردمسالاری صادق محصولی که در آخرین مرحله تکمیل کابینه دهم به جمع همکاران دولت پیوست و به عنوان وزیر رفاه از مجلس رای اعتماد گرفت، این روزها در اعتراض به خلف وعده هایی که به وی قبل از پذیرش این سمت شده بود، به حالت قهر در محل کار خود حاضر نمی شود. محصولی که باتوجه به پست حساسش در دولت نهم تمایلی به تصدی وزارت رفاه نداشت به شرطی حاضر به پذیرش مسئولیت وزارت رفاه شد که سازمان تامین اجتماعی و به خصوص شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) زیرمجموعه وزارت رفاه شود.

 



نوشته شده در تاریخ شنبه 88/11/10 توسط بهروزجلفایی

پادرمیانی احمد خاتمی برای پایان مشاجره میان یزدی و هاشمی


گروه سیاسی؛ با پادرمیانی احمدخاتمی، ظاهراً قرار است مشاجره یزدی و هاشمی به پایان برسد. هرچند در رسانه ها، از مشاجره «هاشمی و یزدی» یاد می شود، اما آنچه از بررسی تاریخچه این حملات برمی آید، آیت الله هاشمی رفسنجانی هرگز در سخنرانی یا گفت وگویی مستقل به آیت الله یزدی حمله نکرده است. همه آنچه وجود دارد، مصاحبه های اختصاصی خبرگزاری فارس با آیت الله یزدی است که پس از ناآرامی های پس از انتخابات به صورت سلسله وار منتشر شد. در این گفت وگوها که پیشتر نیز طی گزارش هایی در زمان انتخابات رئیس مجلس خبرگان نیز سابقه آن مشاهده شده بود، آیت الله یزدی همواره با لحن خاصی از آیت الله هاشمی یاد می کرد و خواستار تغییر رویه وی می شد؛ لحنی که ناظران را به تعجب وا می داشت. در مقابل این گفت وگوها، آیت الله هاشمی هرگز هیچ واکنش رسمی از خود نشان نداد، تا اینکه در یکی از جلسات در پاسخ به یکی از حضار درباره هجمه شدید آیت الله یزدی علیه خود گفته بود پاسخم به آیت الله یزدی، سلام و آرزوی شفاست، اما در جلسه اخیر هاشمی با جمعی از استادان دانشگاه ها، رئیس مجلس خبرگان رهبری سرانجام به صحبت های یزدی پاسخی مفصل داد و سخنان وی را به توطئه تشبیه کرد. هاشمی رفسنجانی سپس در پاسخ به یکی از حضار که از وی در خصوص علت عدم پاسخ به اظهارات یزدی سوال کرده بود، متذکر شده بود پاسخ یزدی را طی نامه یی کتبی خواهد داد. پس از آن گمانه زنی هایی نیز مطرح شد که احتمالاً هاشمی قصد دارد بخشی از اسناد سال های گذشته، به خصوص دهه 60 درباره یزدی را منتشر کند. در پی این موضع گیری رئیس مجلس خبرگان رهبری، ظاهراً احمد خاتمی دیگر عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان دست به پادرمیانی می زند و پس از آن اعلام می کند؛ آیت الله هاشمی فرمود «من از خدا می خواهم در جامعه تشاجری نباشد» و با بزرگواری پذیرفتند به واکنش خود ادامه ندهند.البته هنوز اظهارنظر رسمی یا موضع گیری رسمی از آیت الله هاشمی منتشر نشده است و تنها اطلاع از این جریان، همین مصاحبه احمد خاتمی با خبرگزاری فارس و جام جم آنلاین است. بنابر این اخبار آیت الله سید احمد خاتمی اعلام کرده در پی تماس او با هاشمی رفسنجانی و یزدی، طرفین پذیرفتند مشاجرات به مصلحت اسلام، نظام، روحانیت و مجلس خبرگان نیست.آیت الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در گفت وگو با فارس، با بیان اینکه بنده وقتی مصاحبه آیت الله یزدی و نیز واکنش آیت الله هاشمی را دیدم تلاش کردم در جهت بستن پرونده این مشاجرات حرکتی کنم، افزود؛ به مسوول دفتر آیت الله یزدی پیغام دادم از ایشان می خواهم به این مشاجرات ادامه ندهند و پاسخی به نامه آیت الله هاشمی ندهند. خبرگزاری فارس در حالی از قول آیت الله خاتمی نوشته که این عضو مجلس خبرگان رهبری از آیت الله یزدی خواسته است پاسخی به نامه آیت الله هاشمی ندهد که اصولاً هنوز نامه یی از هاشمی رفسنجانی منتشر نشده است و همه آنچه وجود دارد، تنها پاسخی کوتاه از ایشان به یکی از حضار در جلسه یی است که گفته بود از سخنان یزدی بوی توطئه می آید و پاسخ یزدی را کتباً و طی نامه یی «خواهم داد».با این حال ظاهراً آیت الله یزدی به توصیه احمد خاتمی توجه نکرده چراکه او دیروز در گفت وگو با فارس یک بار دیگر با اشاره به حوادث اخیر از آنها که به گفته وی طراحان حوادث پس از انتخابات هستند خواست از فرصت استفاده کنند و به آغوش نظام بازگردند.این چندمین بار است که یزدی از سران اصلاحات به عنوان سران فتنه و عاملان حوادث اخیر یاد می کند. رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد؛ البته اگر این عده در جایی که هستند بایستند و بر موضع خود پافشاری کنند نظام کار خودش را انجام خواهد داد. وی با بیان اینکه هریک از این طراحان تلاش می کند بازگشت به نظام را به نام خود تمام کند، خبر داد در دو ماه پایانی امسال طرح هایی برای برون رفت از این وضعیت اجرا می شود.

 

 



نوشته شده در تاریخ شنبه 88/11/10 توسط بهروزجلفایی

پاسخ سایپا به خریداران خودروی مینیاتور

 مینیاتوری درکار نیست پراید تحویل بگیرید

اگرچه پس از عدم تحویل به موقع خودرو مینیاتور به خریداران، سیل انتقادات به سوی شرکت سایپا روانه شده است، ولی با این حال با اندکی تامل در شرایط فعلی صنعت خودروسازی کشور متوجه خواهیم شد که سایپا به هیچ وجه در این زمینه مقصر نیست!

به گزارش ایسنا، گروه خودروسازی سایپا امسال 12 هزار دستگاه خودرو مینیاتور را پیش فروش کرده، اما به دلیل عدم تولید به موقع این خودرو، به خریداران پیشنهاد کرده که در صورت تمایل به جای مینیاتور، خودروی پراید دریافت کنند. مینیاتور به عنوان نخستین محصول ملی سایپا سال گذشته با حضور رییس جمهور رونمایی شد تا نویدی دیگر از ثمرات عزم و اراده ملی در حوزه دانش فنی و اقتصاد صنعتی در راستای خودکفایی باشد. این خودرو که پس از سمند به عنوان دومین خودرو ملی کشور نام گرفته، قرار بود به عنوان خودرو ارزان قیمت به هموطنان عرضه شود.

سایپا تاکنون 12 هزار دستگاه از این خودرو را در سه مرحله پیش فروش کرده که قرار بود حدود هشت هزار دستگاه (دو سری 4 هزار دستگاهی)  از آن پاییز و زمستان امسال تحویل و چهار هزار دستگاه نیز در بهار سال آینده تحویل مشتریان شود. با این حال با وجود تاخیر چند ماهه در موعد تحویل این خودرو، خط تولید آن در کاشان هنوز به بهره برداری نرسیده است و طبق اعلام مسوولان سایپا در نمایشگاه اصفهان قرار است خط تولید این خودرو در سایت سامیار به عنوان پنجمین کارخانه سایپا در کشور تا یک ماه دیگر راه اندازی شود. به راستی طی 10 روز چند دستگاه مینیاتور تولید خواهد شد؟

 



نوشته شده در تاریخ شنبه 88/11/10 توسط بهروزجلفایی

اظهارات جدید باهنر درباره کروبی، موسوی و فرزندان هاشمی 

گروه سیاسی -سران فتنه یعنی کروبی و موسوی مجرمند و اگر بخواهند به آغوش نظام بازگردند اولا باید توبه کنند دوم اینکه همه تلاش خود را برای جبران گذشته انجام دهند. این سمتی از اظهارات جدید محمد رضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین است. او در گفت و گویی همچنین به فرزندان هاشمی رفسنجانی توصیه کرد که از راه ناصواب خود بازگردند. باهنر تحلیل خود را در خصوص حوادث پس از انتخابات با توجه به سخنان اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر شفاف سازی خواص ارائه داد و اظهار داشت: ملت ما باید به عنوان افرادی که سخنان مقام معظم رهبری را باور دارند و مدعی اند که همیشه پشت و همراه ایشان هستند طبیعی است که باید در اعمال خود دقت کرده و تلاش کنیم برخی رفتارهای خود را که در تضاد با سخنان رهبرمعظم انقلاب است اصلاح نماییم البته بنده به هیچ عنوان حداقل در خصوص خودم عقیده ندارم که همیشه صحیح عمل کرده ام. باهنر در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا خود تاکنون موضع دوپهلو داشته اید یا خیر؟تصریح کرد:سخنان مقام معظم رهبری طیف وسیعی از جامعه را در برمی گیرد و بنده هم بخشی از این گروه هستم و مشکل من و دوستانم و رقبایمان این است که آنها که ادعا دارند همراه مقام معظم رهبری هستند بخشی از صحبت ایشان را انتخابی عمل می کنند بنابراین این مسائل سیاه و سفید نیست و حتما همه باید در رفتارهایمان دقت بیشتری داشته باشیم. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره سران فتنه خواندن برخی گفت: بنده در عین حال که عده ای را قطعا جزو سران فتنه می دانم و تصور می کنم این افراد با فعالیت های خود هزینه های سنگینی را به نظام وارد کردند اما علی رغم فاصله آنها با نظام هنوز راه بازگشت برای آنها بسته نیست و سران فتنه یعنی کروبی و موسوی مجرمند و اگر بخواهند به آغوش نظام بازگردند اولا باید توبه کنند دوم اینکه همه تلاش خود را برای جبران گذشته انجام دهند. وی همچنین با انتقاد از افرادی که 2 ماه پس از انتخابات در روزنامه ها و مناظره های تلویزیونی خود اعلام کردند که ما می دانستیم این افراد سران فتنه هستند اظهارداشت:مسبب اصلی دامن زدن به حوادث پس از انتخابات همین افراد هستند حتی اگر این افراد خیلی باهوش هم باشند قطعا زمان شناس نیستند و اگرافرادی با پیشگویی مدعی باشند که از قبل می دانستیم که 3 نفر از این کاندیداها قصد راه اندازی انقلاب مخملی را دارند خواص بی بصیرت هستند و ما آن ها را قبول نداریم. دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به نامه نمایندگان مجلس خطاب به رئیس قوه قضائیه در خصوص محاکمه سران فتنه خاطر نشان کرد: مجموعه نظام مدیریت فتنه را برعهده دارد و اگر روزی به این نتیجه برسد که سران فتنه را دستگیر و محاکمه کند سه کلید واژه توان،قدرت و پشتوانه مردمی را دارا است و به عقیده من این مسئله باید در یک فضای توام با آرامش حل و فصل شود. باهنر در ادامه اظهارتش در مورد برخوردهای دوگانه که با معترضین انتخاباتی خصوصا فائزه و مهدی هاشمی رفسنجانی صورت می گیرد گفت: اگر فرزندان هاشمی مشکل قضایی و یا اقتصادی دارند باید مانند دیگر شهروندان با آنها برخورد شود ولی نگرانی من از این مسئله است که عده ای بخواهند با رسیدگی نکردن پرچم این مسئله را بالا نگاه دارند و در جهت منافع شخصی خود از آن استفاده کنند. وی با بیان این که در صورت اثبات متهم بودن فرزندان هاشمی و خصوصا مهدی هاشمی رفسنجانی امکان ندارد قوه قضائیه نتواند آنها را احضار کند تصریح کرد: این افراد چه به صورت قانونی و چه غیرقانونی از کشور خارج شده باشند اگر بنا به دستور قوه قضائیه به کشور مراجعت نکنند متهم هستند و قوه قضائیه در این مورد نباید از هیچ فردی ترسی داشته و از حیطه عدالت خارج شود. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خطاب به فرزندان هاشمی رفسنجانی به آنها توصیه کرد:برخی از شما در حوادث پس از انتخابات بی محابا و با تندروی وارد شده اید و این راهی ناصواب است که باید ازاین راه بازگردید و خود را کنترل کنید. وی با بیان این که قوه قضائیه اگر فرزندان هاشمی مشکلی دارند سریعا باید بررسی کند گفت:رسیدگی به یک پرونده فساد اقتصادی برای نظام ظرف 6 ماه حل شدنی است و اگر قرار است برای فرزندان هاشمی به دلیل مسائل اقتصادی پرونده تشکیل شود زودتر این کار را انجام دهید. عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید براین که لایحه هدفمند کردن یارانه ها نباید سیاسی و جناحی شود اظهارداشت: لایحه هدفمند کردن یارانه ها از سوی دولت به مجلس داده شده و من تصورمی کنم این یک مقوله ملی است وبه هیچ عنوان نباید سیاسی و جناحی شود، همه دولت های گذشته آرزو داشتند این امر را انجام دهند واگر کار منطقی و درستی انجام شود همه جناح ها وافراد دلسوزباید موافق باشند.

 

 



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 88/11/6 توسط بهروزجلفایی
   1   2      >
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • خرید اینترنتی | ماه موزیک