سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های نوین
 

بازدید امروز: 182
بازدید دیروز: 172
کل بازدیدها: 740978

پاسخ منفی ایتالیا به خواسته اسراییل برای اخراج ایران از سازمان ملل

سیاست > دیپلماسی  - یک وزیر ایتالیایی در واکنش به درخواست رئیس جمهور اسرائیل برای اخراج ایران از سازمان ملل متحد، گفت: متأسفانه این درخواست غیر قابل اجراست.


به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری رسمی کویت، اندریا رونکی وزیر سیاست های اروپایی ایتالیا در عین حال اروپا و غرب را در تعامل با ایران به "شل بودن" متهم کرد.

رونکی ادامه داد: اخراج ایران از سازمان ملل متحد که شیون پرز رئیس جمهور اسرائیل خواستار آن شده بود راهی نیست که بتوان آن را اجرایی کرد.

وی با اعلام درک نگرانی های اسرائیل از ایران تاکید کرد: متاسفانه درخواست اسرائیل قابلیت اجرایی ندارد. اتحادیه اروپا و غرب به دلیل منافع اقتصادی خود برای محاصره حکومت ایران تحرکی نمی کنند.

این وزیر کابینه ایتالیا همچنین خواستار در پیش گرفتن گام های عملی و اجرایی از سوی اتحادیه اروپا در مقابل دولت ایران شد و افزود : مجازات های اقتصادی علیه ایران بی فایده است چرا که شهروندان را مورد هدف قرار می دهد. می بایست توجه جامعه بین الملل را جلب کرد و رسانه های بین المللی اقدام به انزوای حکومت ایران کنند.

خاطرنشان می شود شیمون پرز رئیس جمهور رژیم اسرائیل سه شنبه ،خواستار انزوای کامل بین المللی ایران شده و پیشنهاد داده بود ایران نباید از عضویت کامل در سازمان ملل متحد برخوردار شود.



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 88/12/19 توسط بهروزجلفایی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • خرید اینترنتی | ماه موزیک