سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های نوین
 

بازدید امروز: 108
بازدید دیروز: 322
کل بازدیدها: 741226

موتور سیکلتها و دوچرخه هایی با طرحهای عجیب و منحصربفرد


برای شروع 10 موتور سیکلت با طراحی های عجیب و جالب را با هم ببینیم:

1. Honda V4

The Honda V4 concept which was revealed at the 2008 Intermot bike show in Germany is a stylish and futuristic sportbike which proposes a new design direction for the brand.


2. Suzuki G-Strider

The Suzuki G-Strider was first seen during the 2003 Tokyo Motorshow. This concept motorbike is best described as half scooter half cruiser motorcycle as it shares atributes with both.


3. I.Care

This concept bike, known as the I.Care, is the best example of modern-day technology mixed with design and speed. It is designed and visualized by a France-based company, Enzyme Design. The I.Care motorcycle is meant to be the Aston Martin of the two-wheeled world with a six-cyclinder 1.8 Honda engine


4. Victory Vision 800

The Victory Vision 800 is a true concept bike, designed to show just how radical Victory can think. Victory, a division of Polaris ATV’s has no intention of producing the Vision 800, but the design is important nonetheless.


5. Yamaha Tesseract

The Yamaha Tesseract Concept Bike was unveiled at the Yamaha 2008 Tokyo Auto Show. Yamaha has made this concept a hybrid, boasting both a V-Twin engine of undisclosed size along with an electric motor.


6. Peraves Monotracer

The Peraves Monotracer is a fully enclosed motorbike featuring a sporty, aerodynamic appearance and low fuel consumption. The Peraves Monotracer is a new, updated and more attractive version of the Swiss-made Ecomobile.


7. Bombadier Embrio

The Embrio is a robotic unicycle announced by Bombardier in 2003, it is currently only a conceptual design. If produced, it would not be available until 2025. It is designed to be a hydrogen fuel cell-powered motorized unicycle capable of reaching highway speeds.


8. Batpod

Seen this in the Dark Knight, Have we? The Batpod was designed for the movie by Nathan Crowley and is powered by a high-performance, water-cooled, single-cylinder engine - geared toward the lower end for faster acceleration and with no exhaust pipes.


9. Dodge Tomahawk

The Dodge Tomahawk is a concept vehicle which was produced by Dodge. The insane potential widowmaker Dodge conceived and subsequently named the Tomahawk was first seen in 2003 at the Detroit Auto Show.


10. Confederate Renovatio

The Renovatio concept motorbike from Confederate Motorcycles based in America is a radical concept bike designed by Confederate’s lead designer Ed Jacobs. It is extremely minimalistic with all the mechanical elements of the bike on show.

البته به نظر من این طرح موتور سیکلت بسیار جالب است که کارخانه لامبورگینی ساخته است:

و این طرح عجیب که شکل آرم است و توسط ماسو برای جاگوار طراحی شده است:

ماسو طرحی هم برای ردبول زده:

طرحها و دیزاینهای جالب منحصر به موتورسیکلت نمی شود، در زیر طرحهای جالبی برای دوچرخه از کارخانه های اتومبیل مشهور داریم:

لند روور

 

لکسوس

اپل

بنز و مک لارن:

 

ولی جالبترین آنها مربوط به دوچرخه های BMWاست:

 



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90/10/19 توسط بهروزجلفایی

گرجستان، جایی مثل هیچ کجا

فرستنده: vahidrebelman@yahoo.com


در صورت باز نشدن عکسها، ‌اینجا را کلیک کنید

گرجستان کشوری در قفقاز است که پایتخت آن شهر تفلیس است. گرجستان کشوری است که در منطقه اوراسیا قرار دارد که مرز میان اروپا و آسیا است. گرجستان در میانه و غرب قفقاز جنوبی (ماورای قفقاز) واقع شده است و از شمال با فدراسیون روسیه، از شرق با جمهوری آذربایجان، از جنوب با ارمنستان، و از جنوب غربی با ترکیه هم مرز است و در غرب هم با دریای سیاه همسایه است.
گرجستان کشوری کوهستانی و پرباران می‌باشد بیشتر مردم گرجستان مسیحی هستند و 84 درصد آنان از نژاد گرجی هستند که به زبان گرجی سخن می‌گویند، این زبان خط ویژه خود را دارد.
گرجستان تاریخ و فرهنگ پربار و کهنی دارد و از نخستین کشورهایی است که مسیحیت را به عنوان دین رسمی کشور برگزید (در سده‌های چهارم و پنجم میلادی). تاریخ و فرهنگ گرجستان با ایران مشترکات بسیاری دارد چراکه این کشور مدتها جزئی از ایران بوده است. در دوره صفویه، مادر بیشتر شاهان، گرجی بودند و گرجی‌ها در بسیاری از مناصب کشوری و لشکری حضور داشتند.

جاذبه های دیدنی گرجستان

 

نارین قلعه که گرجی ها به آن ناری کالا (Narikala) می گویند و در زمان ساخت به نام گرجی شوریس تسیخه (Suris Tsikhe) مشهور بوده در سده 4 میلادی و احتمالا توسط ایرانی ها ساخته شده است. این مهم‌ترین پایگاه پدافندی شهر تفلیس در بالای تپه ای در تفلیس قدیم قرار دارد و در طول تاریخ فرمانروایان تفلیس را در خود جای داده است. فرمانروایان گرجی، ایرانی، ترک، عرب یا روس هر یک بخشی را به قلعه افزوده اند. شالوده اصلی برج ها و دیوار در سده 8 میلادی به فرمان امیران عرب ساخته شده است.بهترین راه رسیدن به نارین قلعه دنبال کردن خیابانی است که کلیسای جامع ارمنی سنت جورج در آن قرار دارد. پیش از آن پل و کلیسای متخی را دیده ایم، از گرمابه ها و مسجد گذر کرده ایم تا به نارین قلعه رسیده ایم. نارین قلعه جز آن که جاذبه دیدنی تاریخی باشد بهترین مکان برای دیدن چشم انداز شهر تفلیس است. پس از تماشای نارین قلعه از ورودی قلعه به جهت غرب مسیری وجود دارد که ما را به "کارتلیس ددا" یا مادر گرجستان می رساند.



محله حمامهای قدیمی
, که بین مردم شهر معروف به محله حمامها (Sulphur Baths) می باشد در کرانه راست رودخانه کورا واقع شده و جزو قدیمیترین و تاریخی ترین مناطق تفلیس به شمار میاید. علت ساخت حمامها در این منطقه بر می گردد به وجود چشمه های آب گرم طبیعی که در این منطقه به وفور یافت می شده اشت
لازم به ذکر است از این حمامها در قدیم نه تنها به منظور درمان بلکه برای تفرج و برگزاری جشنها نیز مورد استفاده قرار می گرفته است و حتی مادر شوهرها تازه عروسها را از نظر زیبایی در این مکان مورد ارزیابی قرار می داده اند.

 

خیابان روستاولی , که پهن ترین خیابان در زمان شوروی سابق بود محل سالن اپرا و باله تفلیس ، پارلمان گرجستان و نیز بسیاری دیگر از بناهای باشکوه در این شهر می باشد.در شهرهای دیگر همچون باتومی نیز خیابانی را بنام روستاولی نامگذاری کرده اند.در شهر تفلیس انستیتو ادبیات گرجی شوتا روستاولی ، سالن تئاتر روستاولی و یک ایستگاه مترو بنام روستاولی وجود دارد.

 

مجسمه ی مادر گرجستان : اکثر کشورهای شوروی سابق مثل ارمنستان و گرجستان دارای این مجسمه هستند : تندیسی 20 متری از آلومینیوم که تقریبا از هر جای تفلیس دیده می شود. این تندیس نشان دهنده ی زنی با شمشیری در یک دست و کاسه ای در دست دیگر است. کاسه برای پذیرایی از کسانی که با دوستی وارد گرجستان می شوند و شمشیر برای آن ها که با دشمنی می آیند.

 
در بالا نیز تصویری از لباس سنتی مردم گرجی رو میبنید

 

موزه استالین , در شهر گوری زادگاه استالین واقع شده است و شامل عکس ها مکاتبات و اسناد مربوط به آن دوران ، خانه زادگاه و زندگی تا 4 سالگیش و قطار مخصوص وی می باشد . بازدید از این موزه شما را با بخشی از تاریخ قرن بیستم آشنا می کند.

 

شهر سنگی اوپلیستیخه , بزرگترین شهر سنگی دنیا می باشد که در اصل تحت الفظی به معنی معبد خدایان است. مهمترین آثار باقی مانده از دین پیکانیزم در این محوطه باستانی وجود دارد و قدیمیترین سد ، داروخانه ، بازار، امفی تئاتر ،کلیسای قدیمی معروف به سن جورجی، معابد، زندان، سیاه چال و کارگاه شراب سازی و داروخانه و پا وصد ها اثر باستانی دیدنی در آغوش طبیعت بی نظیر یکی از مهمترین مکانهای دیدنی بین دو شهر تفلیس و باتومی در نزدیکی تفلیس می باشد.

 

دیگر عکسها از گرجستان :



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90/10/19 توسط بهروزجلفایی

گروه خونی ، شخصیت و رژیم غذایی


به طور کلی گروه خونی یکی از نشانه های مهم ژنتیکی در افراد محسوب می شود که به نوعی تعیین کننده عملکرد سیستم بیوشیمیایی بدن به شمار می رود. تحقیقات نشان می دهد ارتباط نزدیکی میان گروه خون افراد و شانس احتمال ابتلابه بیماری هایی مانند مشکلات قلبی، عروقی، دیابت، سرطان، بیماری های خودایمنی مانند ام.اس و آلرژی وجود دارد. از طرف دیگر به عقیده محققان، نوع گروه خونی با رژیم غذایی نیز مرتبط بوده و مصرف برخی گروه های غذایی در افراد با گروه خونی متفاوت سازگارتر هستند. چرا که افراد با گروه های خونی مختلف، نمی توانند برخی گروه های غذایی را هضم و جذب کرده و اختلال در سیستم گوارشی آنها باعث ایجاد عوارضی مانند تپش قلب، ابتلابه سندرم تحرک پذیر روده و ... می شود.

گروه خونی «O»

برای افراد با گروه خونی «O» توصیه می‌شود که رژیم غذایی حاوی پروتئین زیادی باشند و اگر این گروه فقط سبزی خوار باشند،
دائم احساس گرسنگی می‌کنند و در نتیجه به خوردن تنقلات روی می‌آورند که در نتیجه با مشکلاتی در میزان قند خون و متابولیسم مواجه خواهند شد.
این افراد می‌توانند آزادانه گوشت لخم و ماهی مصرف کنند، اما از خوردن زیاد لبنیات یا کربوهیدارت‌ها باید خودداری کنند.
از نظر ورزش کردن هم این گروه باید در روز یک ساعت، فعالیت بدنی داشته باشند و ترجیحا در هنگام صبح به جای عصر ورزش کنند. برای این اشخاص شنا، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری توصیه می‌شود.
.
.

گروه خونی «B»


در مورد گروه خونی «B» نیز، هیچ گروه خونی دیگری به اندازه «B» مظهر میانه‌روی نیست. این گروه خونی در زمانی تکامل یافته که انسان‌ها بیشتر سفر می‌کردند و بنابراین گوشت، سبزیجات و غلات به شیوه‌ای متعادل‌تر مصرف می‌شده‌اند.
اگر گروه خونی شما «B» است، باید بدانید که به طور کلی طبعی قوی‌تر و سالم‌تر دارید و بسیار واقع بین و عمل گرا هستید.
برای افرادی که گروه خونی«B» دارند، رژیم غذایی ترکیبی از رژیم گروه خونی «A» و «O» است. یعنی از هر چیزی می‌توانند کمی بخورند و این گروه به طور کلی خوش شانس‌تر هستند،
چون راحت‌تر می‌توانند وزن از دست بدهند. گروه خونی «B» می‌توانند به راحتی گوشت، ماهی، قهوه، سبزیجات و غلات عاری از گندم استفاده کنند و از خوردن غذاهای فرآوری شده باید خودداری کنند.
این افراد بهتر است تمرینات ورزشی ملایمی را انجام دهند که هم از جسم و هم از مغزشان استفاده کنند
.
.

 گروه خونی «A»


اما در مورد گروه خونی «A» باید گفت که این گروه خونی کمی دیرتر از گروه خونی «O» تکامل یافته است، یعنی زمانی که بشر به جای شکار، کشاورزی می‌کرده است.
بنابراین افراد با گروه خونی «A»، پروتئین کمتر، اما غلات بیشتر احتیاج دارند. گروه خونی «A» اغلب خلاقیت بالایی دارند و در عین حال که بسیار حساس هستند، می‌توانند حلال مشکلات خوبی هم باشند. این اشخاص باید گوشت کمتر، اما سبزیجات بیشتر بخورند.
آن‌ها در مصرف مغز خشکبار، دانه‌ها، غلات، پاستا، میوه و سبزیجات کاملا آزاد هستند، اما در خوردن لبنیات به ویژه‌ اگر آلرژی دارند و نیز از مصرف زیاد گوشت، باید پرهیز کنند.
افراد با گروه خونی «A» نسبت به «O» به فعالیت و تحرک کمتری نیاز دارند و برای آن‌ها فقط 30 دقیقه نرمش آرام در روز مثل یوگا، تای‌چی یا پیاده روی در فضای آزاد، بسیار مناسب است
.
.

گروه خونی «AB»


و بالاخره گروه خونی «AB» که ترکیبی از گروه «A» و گروه «B» است و افراد با گروه خونی «AB» می‌توانند ترکیبی از رژیم غذایی هر دو گروه را داشته باشند.
این افراد دارای خلاقیت هستند و مغز خوبی برای تجارت و کنار آمدن و سازگاری با مردم دارند. این گروه باید از خوردن زیاد گوشت پرهیز کنند و همیشه در رژیم غذایی خود سبزیجات را بگنجانند.
بهترین خوردنی‌ها برای گروه خونی «AB» ماهی، سبزیجات، کربوهیدارت‌ها و غلات است، اما گوشت زیادی برای این گروه مفید نیست و باید از آن پرهیز کنند.
از نظر فعالیت بدنی به این گروه توصیه می‌شود که ترکیبی از فعالیت‌های آرام مثل یوگا و نیز جلساتی از تمرینات اندکی پرتحرک‌تر مثل پرش سبک را داشته باشند.

 

*******************

رابطه گروه خونی و شخصیت

بخشی از شخصیت شما در رگهایتان جاریست آیا گروهای خونی می توانند باعث ایجاد یک خصوصیت یا عادت شخصی شوند؟شاید بله...شاید هم نه...برای نزدیک شدن به پاسخ این مقاله را بخوانید.اما فراموش نکنید که اتکا به یک مقوله یا دلیل برای قضاوت در مورد اشخاص تنها نوعی ساده لوحی است.


گروه خونی O تیپ گرم

حدود38%مردم جهان دارای گروه خونی O+ و 6%دارای گروه خونی O- هستند.

خصوصیات:

بی پروا،با اراده،مغرور،بخشنده،اجتماعی،با انرژی،برونگرا،رک وصریح،واقع گرا،نمایشی،عمومی،مثبت،مستقل،ریسک پذیر،نا فرمان،بی اعتبار،لجوج وخودمحور. به آسانی دوست می شوندوبا جریانات همراه شده وبه فرصت ها چنگ می زنند.برای شروع یک پروژه یا شکاریک ایده ونظر صریح هستند.درفعالیت های سازمان یافته خوب عمل می کنند.دربعضی موارد چندان دقیق نیستندواحساسات زیاد و قوی از خود نشان می دهند.ممکن است به سرعت مخالفت عمیق خود را با یک نظر بیان کننداما معمولا این مخالفت پایدار نیست.کارگشایانی سنتی،محرک وکمی لاف زن هستند.
احساسات خود را خیلی نشان می دهنداما در برخورد با دیگر گروهای خونی این بیان اظهارات متغیر است.نوعی ظرافت ذاتی وفطری دارند.شخصیت های اجتماعی وپر زرق و برق هستندمیتوانند در حوادث و بحران ها سازگاری خوبی داشته باشند.لغات و کلمات به آسانی به سراغ آنها می آیند.خجالتی نیستندورک وصریح احساسات درونیشان را فاش می کنند.جاه طلب اند اما گاهی با جزییات سرگرم می شوند.علاقمند به حفظ روابط هستند وخودشان در این زمینه تلاش می کنند.

افراد این گروه دارای ژنی در بدن هستند که به آنها قدرت تحمل مصائب، اعتماد به نفس ، شهامت و خوشبینی می بخشد. افراد این گروه خود را باور دارند و به خود اهمیت فراوان می دهند. علت این امر آن است که گروه O قدیمی ترین گروه خونی افراد جهان است و اجداد این گروه به ورزش ، شکار ، حمله به حیوانات، و مقاومت در برابر مشکلات عادت داشته اند و این عادت به افراد بعدی این گروه منتقل شده است.

به هر حال افراد این گروه خونی، افرادی مصمم، کوشا، جدی، قاطع و پابرجا هستند و اگر تحقیق کنید خواهید دید که بسیاری از سیاستمداران فعلی جهان در گروه خونی O قرار دارند.



گروه خونی A تیپ سرد

حدود 34%از مردم دارای گروه خونی A+و6%دارای گروه خونیA-هستند.

خصوصیات:

مطیع وآرام،دقیق،دلسوزوغمخوار،فداکار،مودب،درستکار،وفادار،احساساتی،درونگراوکمی دستپاچه.حتی در مواقع آشوب و غضب آرام وخون سرد هستند.نسبت به نظرات عمومی حساس اند.اغلب درون گرا هستند دربرخورد با دیگران خجالتی وکمرو هستند یا حتی مریض به نظر می رسند کمی بدبین هستند.برای روابط ارزش قائل بوده ونسبت به دیگران وفادارند.نسبت به تغییرات تردید دارند.دوست داران طبیعت وگریزان از جمعیت وشلوغی هستند.به یک مکان شخصی یا پناهگاه امن ومخفی برای خود نیازمندند.عموما دو دل و غیر قاطع اند.برای حضوردر کارهای تیمی آماده هستند مخصوصا وقتی دستوری به آنها داده شود.علاقه مند به ایجادرابطه نیستندوتلاش چندانی هم برای اینکار نمی کنند.

از خواص مهم افرادگروه خونی A آن است که از خوردن سبزی لذت می برند و دارای دستگاه هاضمه بسیار ظریف می باشند. سیستم دفاعی آنان با جایی که در آن زندگی می کنند خوب همسانی پیدا می کند. در برابر حوادث روحی مثل استرس ها و ناراحتی های فکری با آرام کردن درون خود خوب مقاومت می نمایند و افرادی فعال و سازنده به شمار می روند.

افراد این گروه در معرض ابتلای به استرس ها قرار دارند و بهترین راه درمان استرس در افراد این گروه استفاده از ورزش یوگا است. به طور کلی ورزش های سبک برای افراد این گروه بسیار مفید است. افراد این گروه به خوبی می توانند در جوامع پر جمعیت و بزرگ زندگی کنند و به طور کلی آنها افرادی هستند که تابع قانون، منظم و شایسته هستند. احترام دیگران را رعایت می کنند و از خود خاطره خوبی در سایر افراد باقی می گذارند. نخستین افراد این گروه از بدو پیدایش انسان در کره زمین افرادی باهوش ، حساس و باشوق بودند و قادر بودند با حوادث محیط خود مبارزه کنند. این افراد می توانند در مواقع حساس به خوبی تصمیم بگیرند و خوب و صحیح عمل کنند.

همچنین آنها قادرند که در مواقع سخت، اضطراب و هیجان خود را به خوبی کنترل کنند. اما وقتی هیجان و ناراحتی آنها از حد فراتر رود این افراد منفجر می شوند افراد این گروه نمی توانند برای کارهایی که به مدیریت دقیق نیاز دارد نامزدهای مناسبی باشند در حالی که افراد گروه O دارای این صلاحیت می باشند.


گروه خونی B فعال

حدود 9% از مردم جهان دارای گروه خونی B+ و25%هم دارای گروه خونی B- هستند

خصوصیات:

بشاش وخوشرو،خوش بین،فعال،حساس،مهربان،فراموش کار،آشفته،درهم وسازمان نیافته،پرسروصدا،خودپسندوخودبین،پرانرژی وجدی در راه رسیدن به هدف،معمولا جزوبهترین افراد تیم می شوندوافراد تکرویی هستند.اغلب کارها رابا روشهای خودشان انجام می دهندوخود کفا هستند.شخصیتهای ماجراجوودلیر،علاقه مند به داشتن یک راه مشخص ومخصوص،موجوداتی اجتماعی وعلاقه مند به مهمان داری هستند.علاقه به حفظ روابط هستند وخودشان در این زمینه تلاش می کنند.

افرادگروه B در برابر برخورد با حوادث می توانند بلافاصله تغییر وضع داده و خود را با شرایط زمان و مکان هم آهنگ کنند؛ این سخن به آن معنا نیست که در فکر خود پابرجا نیستند بلکه منظور آن است که می توانند با هر تغییری هماهنگ شده و خود را از برخورد با مشکلات در امان نگه دارند. افراد گروه B قادرند در مقابل بسیاری از بیماری های شایع مقاومت و پایداری کنند. حتی اگر بیماری های قلبی و سرطانی هم بگیرند باز هم عمر بیشتری می توانند داشته باشند.

این افراد در مقابل بیماری ها مقاومت بیشتری نشان می دهند و کمتر از سایر گروه ها بیمار می شوند. کارهای روزمره را با نهایت دقت و نظم انجام می دهند. بهره وری از ورزش و خوردن غذای فراوان برایشان مفید است. شرایط زندگی برای این افراد راحت تر است. کمتر دچار برخوردهای ناراحت کننده می شوند؛ به خوبی می توانند نظرات دیگران را درک کنند.

30 تا 40 درصد از میلیونرها از گروه خونی B هستند. بسیاری از مدیران و اشخاص سطح بالا در جهان گروه خونی B دارند. افراد این گروه دارای تعادل چشمگیر و هماهنگی اعمال بدن هستند. انرژی های مختلفی که در بدن آنها وجود دارد موافق و موازی هم می باشند و به همین جهت این افراد کمتر دچار بیماری می شوند. خواص گروه خونی B داشتن زندگی منظم و آرام است.



گروه AB فارغ از مراقبت وبی نیاز از توجه

حدود4%مردم گروه خونی AB+ و1%گروه خونی AB- دارند

خصوصیات :

اجتماعی، سخت گیر نیستند،غمخوار ودلسوز،دیپلماتیک،اهل گشت وگذار،خلاق،غیر قابل پیش بینی،هنرمند،انعطاف پذیر،ترشرو ودرخود!مخلوطی از تضادها،خجالتی در مقابل بعضی ها ، بی باک وگستاخ با بعضی دیگر،برونگراودرونگرا،گاهی غیر قابل پیش بینی است وگاهی ظاهرا بسیار آرام وخونسردبه نظر می رسند.قدرت خلاقه زیادی دارند،توانا در پیدا کردن مشکلات ودور زدن آنها،علاقه مند به محیط شهری،به آسانی خسته می شوند.به نظر می رسد که هر کاری که انجام می دهند از روی اجبار است. هرگزکاری را برای قدردانی انجام نمی دهند.اسرار آمیز بنظر می رسند.در فعالیتهای اجتماعی می توانند هماهنگ ظاهر شوند.علاقه مند به ایجاد رابطه نیستندوتلاش چندانی هم برای این کار نمی کنند.

وجه مشخصه این گروه همراه شدن خواصگروه A وB با هم است. قابلیت تغییر شرایط بدنی با تغییر یافتن عوامل خارجی را داشته، دستگاه هاضمه حساس و ضعیفی دارند. سیستم دفاعی آنها مقاومت کمی دارد و می توانند با استفاده از ورزش به استرس ها و ناراحتی های محیطی پاسخ دهند. خلاقیت در این افراد وجود دارد. آنها در همان مراحل اولیه استرس به آن جواب می دهند و آن را از سر می گذرانند. در افراد این گروه عشق به معنای واقعی وجود دارد.

این افراد ، مهربان خوش خلق، خلیق و آرام هستند. میل به نصیحت کردن و راهنمایی مردم در آنها زیاد است و بسیاری از آنها هر کاری از دست شان برمی آید برای کمک به دیگران انجام می دهند. سیستم دفاعی آنها ضعیف بوده و در برابر میکروب ها و ویروس ها از خود مقاومت زیادی بروز نمی دهند. افراد گروه AB به خاطر حسن نیت فراوان و خوش قلبی ، همیشه خیر و خوبی مردم را می خواهند و همه را به صلح و آرامش دعوت می کنند. بسیاری از درمانگرها و کسانی که روی انرژی درمانی کار می کنند دارای گروه خونی AB می باشند.

 



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90/10/19 توسط بهروزجلفایی

جایا، زنی که دو شوهر در یک خانه دارد !!!

واقعاً که .................

 


 

جایا که 34 سال سن دارد ، به همراه دو شوهر 49 و 44 ساله و بچه های شوهر اولش زندگی می کند مورد انتقاد فعالان حقوق خانواده قرار گرفته

یک زن که به همراه دو همسر و بچه های آنها زندگی می کند ، هفته گذشته در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و از زندگی اش گفت.
 
جایا که 34 سال سن دارد ، به همراه دو شوهر 49 و 44 ساله و بچه های شوهر اولش زندگی می کند.در حالی که حضور این زن در یک برنامه زنده تلوزیونی مورد انتقاد فعالان حقوق خانواده قرار گرفته ، وی گفت زندگی بسیار خوبی داشته و به همه ی کارهای خود می رسد.

نکته ی عجیب این زندگی اینجاست که آنها همه با یکدیگر و در یک خانه زندگی می کنند!

 
حالا باز بگید شوهر کم شده
اما چقدر مسخره است !


نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90/10/19 توسط بهروزجلفایی

نمونه زنده از یک انسان رایانه‌ای


مایکل کروست یکی از اولین نمونه های زنده انسان رایانه ای به شمار می رود که از سال 2001 با استفاده از یک کاشت حلزونی و یک رایانه که در پشت سر وی نصب شده است، می تواند اصوات را بشنود و درک کند. در این راستا، روزنامه لاستمپا مصاحبه ای را با این "سایبروگ" انجام داده است.
به گزارش خبرگزاری مهر، "مایکل کروست"، برنامه نویس انفورماتیک، محقق و مولف کتابهایی درباره روابط میان انسان و ماشین با عناوین "نوسازی" و "ذهن جهان گستر" در 7 جولای 2001 درحال رانندگی با یک خودروی کرایه ای در جاده "رنو" واقع در "نوادا" کل شنوایی خود را از دست داد.

مایکل که کم شنوا به دنیا آمده بود، همیشه از دستگاههای سمعک استفاده می کرد و می توانست بعضی از اجزای جملات تلفظ شده توسط دیگران را درک کند. علاوه بر این، برای بازسازی کلام از روش لبخوانی کلمات استفاده می کرد.

پس از دست رفتن کامل شنوایی پیوند یک پروتز کاشت حلزونی و یک رایانه کاشته شده در پشت سر توانست زندگی این برنامه نویس رایانه ای را کاملاً تغییر دهد.

در تفاوت با سمعکهای رایج، این کاشت حلزونی می تواند به طور مکانیکی تمام اصوات را به مغز ارسال کند، اما آواهایی که به مغز می رسند بدون معنی باقی می مانند.

این دستگاه کاشتنی از یک بخش خارجی و یک بخش داخلی تشکیل شده است. بخش خارجی در واقع یک دستگاه پردازشگر زبان است که در پشت گوش قرار می گیرد و دارای میکروفنی است که آواها را دریافت کرده و آنها را به سیگنالهای دیجیتالی تبدیل می کند.

سپس این سیگنالها را به یک قرقره ارسال می کند و از طریق آن به بخش داخلی متصل می شود. قرقره با عبور از پرده صماخ، سیگنالهای دیجیتالی را به یک دستگاه گیرنده می فرستند. در گیرنده، سیگنالهای دیجیتالی به سیگنالهای الکتریکی تبدیل شده و از طریق یک سیم دارای الکترود به رشته های عصب آکوستیک در حلزون گوش ارسال می شوند.

سیگنالهایی که از این تحریک ساخته می شوند به مراکز شنوایی مغز می رسند و در آنجا به صورت آوا تشخیص داده می شوند. به این ترتیب، مایکل کروست ابتدا کلمات را می شنود و بعد معانی آنها را درک می کند.

به دلیل استفاده از این ابزار فناورانه پیچیده، این نویسنده و برنامه نویس آمریکایی خود را یک "سایبورگ" معرفی می کند.
سایبورگ که با عنوان "ارگانیسم سایبرنتیک" نیز شناخته می شود به جانداری گفته می شود که از بخشهای بیولوژیکی و مصنوعی (الکترونیکی، مکانیکی و یا روباتیک) برخوردار است.



این اصطلاح از سال 1960 رواج یافت. در آن زمان دو دانشمند به نامهای "مانفرد کلاینز" و "ناتان کلاین" مقاله ای را در خصوص مزیتهای استفاده از "خود- سامانی" سیستمهای "انسان- ماشین" در سفرهای فضایی منتشر کردند.


رایانه ای که داخل سر مایکل کروست کاشته شده است و گیرنده خارجی آن که با یک آهنربا به سر می چسبد

به تازگی روزنامه ایتالیایی لاستمپا مصاحبه ای را با "مایکل کروست" انجام داده است که در ادامه می خوانید:



دکتر کروست، چطور توانستید برای شنیدن به یک رایانه اعتماد کنید؟

انتخاب دیگری نداشتم. می خواستم از انزوا خارج شوم. سختی سازگار شدن با یک کاشت حلزونی مثل تلاشی است که از کودکی برای آموختن زبان اول خود و سپس برای یادگرفتن یک زبان خارجی انجام می دهیم. برای یک مدت زمانی هیچ چیز نمی فهمی، واژگانی که سر تو را پر کرده اند آواهای بدون مفهومی هستند. تنها پس از یکسال توانایی شنوایی من برابر با زمانی شد که از سمعک استفاده می کردم. خانواده و دوستانم برای من یک حامی واقعی بودند و با شکیبایی به زمانهایی که صرف بازیابی خود می کردم احترام می گذاشتند.

در چه مفهومی حس می کنید که یک سایبورگ هستید؟

از لحظه ای که اولین کاشت حلزونی وارد عمل شد، بدن من به روش برگشت ناپذیری تغییر کرد. من یک نمونه زنده از امکان تعامل میان انسان و ماشین بودم. باید به این دستگاه خارجی که با یک آهنربا به سر می چسبد و به اینکه تمام چیزها به روشی متفاوت از قبل صدا می کردند عادت می کردم. اما این پیوند شخصیت من و درکی که از خود دارم را تغییر نداد. من مایکل بودم و مایکل می مانم. مردی که لازانیا و گربه ها را دوست دارد و از معلمان کسل کننده بیزار است.

چطور یاد گرفتید پالسهایی را که الکترودها به عصب آکوستیک شما ارسال می کنند، رمزگشایی کنید؟

با کتابهای صوتی ویژه کودکان. به حروف داستانها گوش می دادم و همزمان متن را دنبال می کردم. به این ترتیب، پس از مدتی یاد گرفتم آواهایی را که می شنوم به صورت کلماتی که از قبل معنی آنها را می شناختم دربیاورم. همچنین حرف زدن با دیگران نیز کمک بزرگی بود. تا آنجا که می توانستم باید با آواهای جدید آشنا می شدم و یاد می گرفتم که با چشمهایم جابجایی لبهای سخنگو را دنبال کنم.

40 سال از اولین پیوندهای حلزون گوش می گذرد. چقدر تکنیک جراحی این پیوند بهتر شده است؟

پیشرفت این تکنیک چشمگیر است. کافی است فکر کنید که نصب اولین پیوند من یک ساعت و نیم زمان نیاز داشت، اما به فاصله تنها 4 سال، دومین عمل جراحی بعد از 41 دقیقه تمام شد. امروز این تکنیک جراحی به صورت یک عمل رایج درآمده است اما باید بگویم که در سالهای اخیر پیشرفت آن کمتر شده است. دلایل آن می تواند مختلف باشد که از جمله آنها می توان به هزینه های لازم برای بهتر شدن دستگاهها اشاره کرد. بهرحال کاشتهای حلزونی برپایه پالسهای الکتریکی امروز دیگر به حداکثر توسعه خود رسیده اند و بنابراین اکنون لحظه ای فرا رسیده است که باید از آنها فراتر رفت.



یک گیرنده خارجی به همراه کاشت حلزونی و رایانه داخلی سر به مایکل کروست اجازه دادند که دوباره بشنود

آیا ایده هایی در این زمینه دارید؟

از میان توسعه یافته ترین فناوریهایی که درحال حاضر در فاز آزمایش بر روی موشها هستند از "اپتوژنتیک" و "فناوریهای نانو" صحبت می شود. "اپتوژنتیک" شاخه جدیدی از علم است که اپتیک و ژنتیک را باهم ترکیب می کند و پرتوهای نور را قادر می کند که نورونهای مجزا را برپایه طول موج نور تابیده شده فعال و یا غیرفعال کنند. همچنین یک سری از نانوکاوشگرها می توانند از مرزهای بدن به مغز برسند و از آنها تبادل اطلاعات میان نورونها را تنظیم و کنترل کنند.

شما در کتاب "ذهن جهان گستر" آینده ای را تصور می کنید که در آن فناوریها به ما اجازه خواهند داد با احساسات دیگران در تماس باشیم. می توانید در این مورد توضیح دهید؟

معتقدم که می توانیم این امکان را داشته باشیم که آن چیزی را که یک دوست و یا همکار ما می بیند و حس می کند در زمان واقعی حس کنیم. این پاسخ علم به آرزوی داشتن روابط عمیق تر و در تلاش برای رسیدن به سطوح فراهوشی است. به این ترتیب، برای مثال، گروهی از پلیسها که باهم در یک عملیات کار می کنند می توانند از فاصله دور و تنها از طریق ذهن باهم در تماس باشند.

آیا به نظر شما سناریوهایی از این دست ترسناک نیستند؟

هدف من تحریک دیگران برای فکر کردن به این موضوع است که فناوری چگونه می تواند با انسان بیشترین تعامل را داشته باشد. بهرحال، هیچ فناوری نمی تواند به ما یاد بدهد که با دیگران ارتباط برقرار کنیم، با دقت گوش دهیم و یا با دیگران همدلی کنیم. این وظیفه ای است که خوشبختانه تنها به عهده خود ما است.


منبع "خبرگزاری مهر"

 



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90/10/19 توسط بهروزجلفایی

زنی که فقط زیر نور شمع می تواند زندگی کند

 


 

یک زن انگلیسی نمی تواند از موبایل و کامپیوتر و هر وسیله برقی که میدان مغناطیسی دارد، استفاده کند. او به توصیه پزشکان حق استفاده از کتری برقی را ندارد و ماشین لباسشویی را در زیر زمین بتونی قرار داده است وکار کردن با اینترنت برایش آرزو شده است..

 

جنیس تانی کلیف 55 ساله هر شب در زیر نور شمع با همسرش به بازیهایی همچون لابیرنت و اسکرابل مشغول است و تنها دلیل این محدودیت عجیب حساسیت او به وجود هرگونه میدان الکترومغناطیس در کنارش است.
او نه می تواند تلویزیون نگاه کند و نه به رادیو گوش دهد و به این ترتیب باید کاملا از دنیای بیرون منزوی باشد. او حتی ناچار است در روز چند بار با دستگاه مخصوصی وجود امواج الکترومغناطیسی را در خانه اش بررسی کند.

خانم تانی کلیف پس از شیمی درمانی برای معالجه سرطان به این حساسیت دچار شد و گهگاهی دچار دردهای ناشناخته ای در ناحیه سر و سینه می شود و اگر امواج الکترومغناطیس در اطرافش باشند این دردها چندین برابر می شوند.

 



او درباره شرایط خاص و زندگی دشوارش می گوید:«اگر یک موبایل تنها برای 20 دقیقه در کنارم باشد سردرد وحشتناکی می گیرم حتی یک بار که تلویزیون را روشن کرده بودم برای مدتی به سختی می توانستم دستها و پاهایم را تکان دهم.»

زندگی خانم تانی کلیف در فوریه سال 2008 عوض شد و دردهای داخلی او را به بیمارستان کشاند و پس از چند روز مشخص شد او به سرطان دچار شده و پزشکان با عمل جراحی تومور شش اینچی را از بدن اوخارج کردند.با وجود این تومور بزرگ سرطان در بدنش گسترش پیدا نکرد ولی شیمی درمانی اجتناب ناپذیر است.

او درباره این مشکل تزه می گوید: «همه تایید کرده اند ارتباط مستقیم بین شیمی درمانی و حساسیت من به الکتریسیته وجود دارد ولی هیچکس نمی تواند آن را شرح دهد. بهترین روز من درخانه زمانی بود که برق برای بیست ساعت در منطقه قطع شد و من اصلا احساس درد نداشتم.»



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90/10/19 توسط بهروزجلفایی

سری جدید پـروفایل های ضایع ایرانی

فرستنده: mrjafarimail@yahoo.com


 

الان کلا" در گیر خودتی دیگه؟ الان کلا" ناراحتی بی اجازه ازت عکس گرفتن ؟







فیلم امشب سینماهای جهان ! جدایی ممد از فرشید . . .










آقا ما الان نفهمیدیم این عکس ماله چه مراسمیه!؟
الف ) تاج گذاریته؟
ب ) تولدته؟
ج ) ولنتاینه؟

د) برد بازی استقلال؟
ه ) ختنه کردنت؟









یوگــــــــــــــــــــی و دوستان




بابا هیکل
بابا عینک قشنگ

بابا سیبیل
بابا اصلا تو آخرشی
فقط خواستم بگم که من عاشق اون "خودکار کوبیت" شدم
!




قرمزی لبای تو تو هیچ مداد رنگی نیس
/
خودت تو آینه ها ببین رنگ که به این قشنگی نیس
!






خب یه جا واسه اعما و اغشا میزاشتی ,
الان که زدی کل سیستم گوارشیو نابود کردی





تکثیر به روش قلمه زدن
!




وقتی فرزند اول جن سر از تخم بیرون آورد




دعای از ته دلِ مادرِ در حین عکس: خدایا به این دختر یه شوهر که ندادی
حداقل یه عقل میدادی که اون لونه کفتر و از بالا کلش بر داره
!
یا دس از سر اون لنز مادر مرده برداره که هر روز یه رنگه !
به خدا دیگه خودمم یادم رفته این و وقتی زاییدم چشاش چه رنگی بود
خدایا حالا اینا هیچی اینا بخوره تو سرش ,
من موندم کی به این فوتوشاپ یاد داده ور داشته
نصف شونه خودش و برده خودش و ناقص
کرده دختره ,
خدایــــــــــا آخه تا کـــــی من نذر این دختر کنم




واقعا" دیگه همین مونده بود که بغل سوراخ توالت عکس بگیرین !
می گم تا اونجا که رفتی یه لبم از سوراخ توالتتون میگرفتی دیگه !




الان اینا روحتن که کت شلوار پوشیدن 3 تایی با هم رفتین عروسی؟

یا کلا" 3 تا داداش 2قلویین؟ یا مثلا تو این عکسه کلا توهم زدی؟ این 2تا چی می گن؟






خـــــو الان این که چی مثلا"؟ نه که چی؟
می خوای بگی ازین زاویه عجب پشم پیلی ملایمی دارم؟
می خوای بگی پشمای دماغت قهوه ایه ؟
می خوای بگی به پشمای دماغت آت آشغال نچسبیده؟
نه خوب که چـــــــــی آخه این عکس؟




شما تا این عکسو میبینید من برم توالتو بیام
!




الان ما باید چیکار کنیم دقیقا!؟





نه ببینم الان با خودت چه فکری کردی؟
!
رفتی‌ عکس مجله ماشینو قیچی کردی گذاشتی‌ روی جلد کتاب دینی چهارم دبستان

بعدش عکس خودتو با تًف چسبوندی روش اونوقت گذاشتی فیس بوک،
خجالت نکشیدی..!؟ برو جانم نکن اینکارو با خودت





الان اون راه راه های شرتت با راه راه های پرچمه آمریکا خوب ست شده
پشمو پیلی هاتم با ستاره های پرچم جور شده

دمپاییتم
خداییش خیلی به گوشات میخوره
تبریک میگم
!




آقا دمتون گـــــــــــرم, خیلی باحال ادای این مدلای" دی ان جی "رو در آوردین

من که خودم شدیدا" عاشق اون (پیرهن قرمزی دل منو بردی) شدم!
چه خوب تو نقش یه دختر ذوب شدی با اون پشم و پیلیات, خیلی باحالین



]



اسمال آقا/ عینک سیا/ پیرن قشنگ / پاشنه طلا / میخوام بیام در خونتون
/
حرف بزنم با ننه تون / بگم شدم عاشق پسرتون / میخوام بشم من عروستون



کلا" ما منظره پشتت و نادیده میگیریم, الان من مفهموم این ژستت و نمی فهمم؟

داری راه میری خشتکت و جا به جا می کنی؟ یا خشتکت سوراخه جلوشو گرفتی ما نبینیم کلک؟




نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90/10/19 توسط بهروزجلفایی

مراحل کامل شکل گیری جنین تا به دنیا آمدن نوزاد

 


 

لینارت نیلسون (Lennart Nilsson)  دوازده سال از عمر خود را صرف تهیه تصاویری از رشد نوزاد درون رحم کرد. این تصاویر باورنکردنی با استفاده از دوربین های معمولی مجهز به لنز ماکرو و همچنین میکروسکوپ الکترونی گرفته شده است. در این تصاویر مراحل رشد نوزاد از ابتدای لقاح تا کامل شدن جنین و تبدیل به یک نوزاد را می بینیم.


 

اسپرم در لوله فالوپ (لوله شیپور رحمی)

 

تخمک  

 

یه قرار ملاقات... اما نه معمولی!  

 

لوله فالوپ

  

دو اسپرم در تماس با تخمک

 

اسپرم برنده!  

 

اسپرم

 

روز پنجم-ششم

  

روز هشتم. جنین به دیوار رحم چسبده است.

  

مغز جنین شکل می گیرد.

  

روز 24ام. بعد از 18 روز قلب شروع به شکل گیری می کند. می دانیم که جنین یک ماه هیچ استخوانی ندارد.  

 

4 هفته

 

 4-5 هفته

 

هفته پنجم: تقریبا 9 میلی متر. به وضوح صورت جنین با سوراخ چشم و بینی و دهان مشخص است.  

 

40 روز بعد.

 

هفته هشتم. جنین به سرعت در کیسه رحمی رشد می کند.

 

هفته دهم. پلک ها نیمه باز هستند. در روزهای آتی کاملا بسته خواهند شد.  

 

هفته شانزدهم. جنین از دست هایش برای شناخت محیط پیرامونش استفاده می کند.  

 

شبکه ای از رگ های خونی را مشاهده می کنید. در واقع بدن در حال ساخت استخوان است و این رگ ها تغذیه کننده استخوان بدن خواهند بود.  

 

هفته هجدهم. ابعاد تقریبا 14 سانتی متر. اکنون می تواند صدا های بیرون را درک کند.  

 

هفته نوزدهم.

 

هفته بیستم. تقریبا 20 سانتی متر. موهای پشمالویی بر روی سر و صورت نوزاد ایجاد می شود. این موها را با نام لانوگو (lanugo) می شناسند.  

 

هفته بیست و چهارم

 

هفته بیست و ششم

 

6 ماه بعد. جنین کامل شده و نوزاد آماده ترک رحم می شود. در این زمان جنین به سمت پایین می چرخد تا راحت تر بتواند خارج شود  

 

 هفته 36 ام. نوزاد چهار هفته دیگر دنیا بیرون را خواهد دید.



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90/10/19 توسط بهروزجلفایی
اس ام اس خنده دار و سرکاری
فرستنده : امیر جوادی
 
گفت از حادثه ای لبریزم ، من پر از فریادم ، در درونم غوغاست
گفتم این حال تو را میفهمم ، دستشویی آنجاست !!!
 
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
زن در حالی که در آینه نگاه میکنه به شوهرش میگه:
من جدیدا خیلی وحشتناک، چاق و زشت به نظر میرسم..
لطفا یه چیز خوب به من بگو
شوهر: بیناییت فوق العادست عزیزم!!!
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
وصیت غضنفر :
من از شب اول قبر میترسم منو شب دوم خاک کنید !
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
تحقیقات دانشمندان نشون داده
جمله ” تا5 دقیقه دیگه آماده ام.” خانوما
و جمله ” تا 5 دقیقه خونه ام.” آقایون
یه معنی رو میده!!!
 
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
برای کاهش وزن ابتدا سر خود را به چپ و سپس به راست بچرخانید
این حرکت را چند بار در موقع تعارف شیرینی، شکلات، تنقلات
و غذاهای چرب و چیلی انجام دهید !
حتما لاغر میشوید .
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
 
برای یک زن زیاد مهم نیست شوهرش کجاست
همینکه بدونه به شوهرش خوش نمیگذره براش کافیه!
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
یه قانونی هست که میگه :
یه مریضی میگیری که از هر یک میلیون نفر یه نفر اونو میگیره !
اما تو قرعه کشی بانک بین دونفر هم که باشه تو برنده نمیشی !
 
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
 
غضنفر از جوب م? پره ازش ف?لم م? گ?رن
دور آهسته م?زارن م?فته تو جوب
دور تند م?زارن م? خوره به د?وار
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
 
از غضنفر میپرسن
جمله “مادر شوهرم را بوسیدم”
ماضی نقلی است یا استمراری؟
میگه هیچ کدام ! ماضی اجباری !
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
 
’?’? ?\????\?=(•??)=ε/????/’?’? ?
………..?……..
………./ \……..
هیچکی از جاش تکون نخوره
بوس بده بیاد
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
سلامتی مادرهای قدیم که وقتی لنگه دمپایی رو پرت میکردن طرفمون صاف میامد میخورد تو سرمون!!!
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
وقتی تو پشت فرمون باشی بابات کنار دستت امکان داره یه سری قوانین جدید هم به
قوانین راهنمایی اضافه بشه …وقتی بابات نشست پشت فرمون همون قوانین
راهنمایی هم میتونه کنسل بشه!
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
دیدن یه سوسک توی اتاق خواب درواقع مسئله خاصی نیست
مسئله خاص از اونجا شروع میشه که : سوسکه ناپدید میشه … !!
 
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
پشت خاور نوشته بوود:همه از من میترسن من از نیسان ابی
پشت نیسان نوشته:همه از من میترسن من از زنم
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
 
یکی از سوالاتی که ذهن منو درگیر کرده اینه که این آتشنشان های محترم ،
چرا همون طبقه ی اول نمی شینن که وقتی میخوان برن ماموریت
مجبور نشن از اون میله ها سر بخورن بیان پایین؟!
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
 
غضنفر رفته بود واسه مصاحبه استخدامی یارو ازش پرسیده بود:
اولوالعزم به کیا میگن؟
میگه : چهارده معصوم !
 
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
اینجا ایران است یعنی:
ببخشید پرواز 17:45 چه ساعتی میشینه؟
ببخشید اتوبوس 9:30 ساعت چند حرکت میکنه ؟
ببخشید کارت شارژ دو تومنی دارین ؟ چنده !؟
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
 
غضنفر میخواسته از خونه بره بیرون ،  میگه : ساعت 12-11 میام
باباش میگه: حالا خودت به درک! اون دختره صاحاب نداره !؟
 


نوشته شده در تاریخ شنبه 90/10/17 توسط بهروزجلفایی

خجالت عربی!

پسر یک شیخ عرب برای تحصیل به آلمان رفت. یک ماه بعد نامه ای به این مضمون برای پدرش فرستاد:

«برلین فوق‏العاده است، مردمش خوب هستند و من واقعا اینجا را دوست دارم، ولی یک مقدار احساس شرم می‏کنم که با مرسدس طلاییم به مدرسه بروم در حالی که تمام دبیرانم با ترن جابجا می ‏شوند.»

مدتی بعد نامه‏ ای به این شرح همراه با یک چک یک میلیون دلاری از پدرش برای او رسید:

«بیش از این ما را خجالت نده، تو هم برو و برای خودت یک ترن بگیر!»



نوشته شده در تاریخ شنبه 90/10/17 توسط بهروزجلفایی
<      1   2   3   4   5   >>   >
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • خرید اینترنتی | ماه موزیک