سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های نوین
 

بازدید امروز: 53
بازدید دیروز: 67
کل بازدیدها: 741479

خوش‌سلیقگی و خلاقیت در طراحی وان حمام

فرستنده: ngr_h@yahoo.com


در صورتیکه قادر به دیدن عکسها نیستید اینجا را کلیک کنید

آدم از این وان ها تو حمامش باشه ، مرغابی میشه ، دیگه از آب بیرون بیا نیست :)

 



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90/9/28 توسط بهروزجلفایی

ترفند افزایش سرعت انتقال داده در حافظه‌های USB

 


 

هنگام کپی فایلها بر روی انواع مختلف حافظه های جانبی از جمله کول دیسک ها و هاردهای اکسترنال ، چقدر منتظر پایان عملیات می‌مانید ؟

به نظر شما آیا برای بالا بردن سرعت انتقال فایلها بر روی USB راهی وجود دارد ؟

در این مطلب به معرفی یک ترفند خواهیم پرداخت که با استفاده از آن قادرید در ویندوز7 و ویندوز سرور 2008 سرعت انتقال فایلها را بر روی انواع مختلف حافظه های جانبی به صورت فوق العاده و شگفت انگیز افزایش دهید!

 

تنها کافی است یک فایل آپدیت 350 کیلوبایتی ارائه شده از سوی مایکروسافت را نصب و تنظیماتی که در ادامه به آن اشاره می‌شود را انجام دهید و افزایش سرعت انتقال فایلها را بر روی انواع مختلف کول دیسک ها و حافظه های جانبی به صورت محسوس مشاهده کنید !

 

همانطور که قبلا اشاره شد این ترفند تنها مخصوص ویندوز 7 و یا ویندوز سرور 2008 می‌باشد .

برای شروع لازم است تا یک فایل Update را از سایت مایکروسافت دریافت کنید .

1- با مراجعه به این صفحه می‌توانید فایل مورد نیاز خود را دریافت کنید .(این صفحه معتبر و در قسمت ساپورت وب سایت مایکروسافت قرار دارد) حجم فایل حدود 350 کیلوبایت
راهنما( با توجه به اینکه ویندوز فعلی شما 32 بیتی یا 64بیتی است یکی از فایلها را برای دریافت انتخاب کنید و سپس یک ایمیل معتبر را در فرم مربوطه وارد کنید و فرم را تایید کنید . لینک دریافت به پست الکترونیکی شما ارسال خواهد شد)

2- بعد از دریافت فایل ، آن را بر روی ویندوز خود نصب کنید ، پس از اتمام نصب رایانه خود را Restart کنید.

3- حالا در کادر Run ویندوز عبارت regedit را تایپ کنید تا وارد رجیستری ویندوز شوید.

4- حالا به مسیر زیر بروید :

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\usbstor

 

5- یک subkey با نام VVVVPPPP (در صورت عدم وجود ) بسازید و با کلیک راست در پنل سمت راست و انتخاب گزینه New و سپس گزینه DWORD Value را انتخاب کرده و نام MaximumTransferLength را برای آن برگزینید .

 

6- با دوبار کلیک بر روی MaximumTransferLength پنجره کوچکی باز خواهد شد که می‌بایست مقدار 2097120 را در کادرValue date وارد کنید :

7- کار تمام است ! حالا فقط می‌بایست یکبار دیگر رایانه خود را Restart‌ کنید .

تصاویر زیر انجام عملیات کپی یک فایل حجیم را قبل و بعد از انجام این تنظیمات نمایش میدهد :

 

قبل از نصب آپدیت و تنظیمات :

 

بعد از نصب آپدیت و تنظیمات :

همانطور که مشاهده میشود ، سرعت انجام عمل انتقال داده ها در این کول دیسک بیش از 100% افزایش داشته است !

این عملیات بر روی تمامی کول دیسک ها و حافظه های جانبی قابل اجرا است و بسته به نوع و مدل کول دیسک شما ، افزایش سرعت متفاوت خواهد بود.



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90/9/28 توسط بهروزجلفایی

دو ویژگی جالب Gmail که شاید ندانید

 


 Gmail را دیگر همه می‌شناسند. سرویس پست الکترونیکی شرکت گوگل با فضای بزرگ و امکانات بی‌نظیر و امنیت مثال‌زدنی. شاید باور نکنید اما حتی کسانی که از جیمیل استفاده نمی‌کنند هم به نوعی مدیون جیمیل هستند چون اولین شرکتی بود که سنت ارائه فضای میزبانی با حجم بالا به صورت رایگان به کاربران را بنا نهاد. فضایی که با یک گیگابایت شروع شد و امروز به بیش از هفت گیگابایت رسیده است. این اقدام جیمیل بود که باعث شد شرکتهای رقیب مجبور به دست و دلبازی بیشتر شوند و آنها هم فضای میزبانی را زیاد کنند. نمی‌دانم آن روزها را یادتان هست که Yahoo mail به هر مشترک تنها 4 مگابایت فضای رایگان می‌داد؟! شاید اگر جیمیل نبود مدیران یاهو هنوز هم به ارائه بیشتر از 4 مگابایت رضایت نداده بودند!

گذریم! امروز می‌خواهم دو ویژگی جالب آدرسهای پست الکترونیکی جیمیل را معرفی کنم. ویژگی‌هایی که جدید نیست اما شاید شما تا به امروز نمی‌دانستید:

1- بی‌اثر بودن کاراکتر نقطه (.) در آدرس : 

اجازه بدهید به جای توضیح با مثالی این ویژگی را شرح دهم. فرض کنید آدرس yourname@gmail.com متعلق به شما باشد. در این صورت آدرس your.name@gmail.com هم متعلق به شماست! اگر هنوز متوجه نشده‌اید که جریان چیست به کاراکتر نقطه (.) بین دو کلمه Your و name در آدرس دوم دقت کنید! یعنی کاراکتر نقطه در هر جای آدرس قبل از کاراکتر @ اثری در هویت و ماهیت آن ایمیل نمی‌گذارد. شما می‌توانید بین حروف بخش اول آدرس ایمیلتان هر جا که خواستید نقطه بگذراید و باز هم آن ایمیل متعلق به شماست و تمام ایمیلهای ارسالی به آن آدرس باز هم به صندوق پستی شما ختم خواهند شد. البته تعداد نقطه‌ها می‌تواند بیشتر از یک عدد باشد. به عنوان مثال این آدرس هم متغلق به شماست : y.o.u.r.n.a.m.e@gmail.com

2- اضافه کردن عبارت دلخواه به انتهای بخش اول آدرس با استفاده از کاراکتر مثبت (+) :

مجددا در قالب یک مثال این ویژگی را شرح می‌دهم. دوباره فرض کنید yourname@gmail.com آدرس شما باشد. در این صورت yourname+everything@gmail.com هم آدرس شماست. به این معنا که با اضافه کردن کارکتر + در انتهای بخش اول آدرس در ادامه آن می‌توانید هر چه می‌خوهید بنویسید و این آدرس جدید باز هم ایمیل شماست و پیامهای ارسالی به این آدرس هم به صندوق شما خواهد آمد.

خبر خوب دیگر این است که شما می‌توانید ویژگی 1 و 2 را با هم ترکیب کنید و به صورت همزمان از آن استفاده کنید. یعنی در یک آدرس هم از کاراکتر نقطه بین حروف استفاده کنید و در همان آدرس با استفاده از ویژگی دوم و کاراکتر + یک عبارت به انتهای آدرس اضافه کنید.

اما سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که این ویژگی‌ها به چه دردی می‌خورند؟

راستش را بخواهید به خیلی دردها! فرض می‌کنیم شما آدم پرمشغله‌ای هستید و هر روز با تعداد زیادی ایمیل سر و کار دارید. مثلا یک استاد دانشگاه هستید که همزمان دو درس A و B را در دانشگاه تدریس می‌کنید و دانشجویانتان باید تکالیف خود را به آدرس شما بفرستند. در اینصورت شما می‌توانید به دانشجویان گروه اول بگویید که به جای فرستادن تکالیف به آدرس yourname@gmail.com آن را به آدرس yourname+Lesson.A@gmail.com و به دانشجویان گروه دوم هم بگویید که تکالیف خود را به آدرس yourname+Lesson.B@gmail.com بفرستند. در اینصورت شما می‌توانید با تعریف کردن یک فیلتر ساده در جیمیل به جیمیلتان دستور بدهید که تمامی ایمیلهای ارسالی به این دو آدرس را با کلماتی که شما تعیین می‌کنید برچسب بزند و به عنوان ایمیل خوانده شده علامت گذاری کند. در اینصورت تا پایان ترم دیگر نیازی نیست نگران گم کردن ایمیل دانشجویانتان باشید چون گوگل با این ویژگی به سادگی آنها را دسته بندی کرده و شما با استفاده از برچسبها راحت می‌توانید تکالیف دانشجویان هر کلاس را به تفکیک با یک کلیک ببینید.

یا مثلا شما به سایتی مراجعه می‌کنید که برای ارائه خدمتی ایمیل شما را درخواست می‌کند اما از طرف دیگر شما دوست ندارید این سایت در آینده برای شما ایمیل بفرستد. می‌توانید به جای ایمیلتان آدرسی مثل yourname+spam@gmail.com به آن سایت بدهید و با استفاده از فیلترها به گوگل فرمان دهید هر ایمیلی که به آن آدرس ارسال می‌شود را بدون خوانده شدن پاک کند!



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90/9/28 توسط بهروزجلفایی

اینجا شیرازه... !!!

 


 

 

با عرض معذرت از شیرازی‌های عزیز...

 

*****ما حااااال نداریم:D******

گربه شیرازی

شیر دادن شیرازی

مریض شیرازی

فاتحه خواندن شیرازی

تعطیلات شیرازی

پینگ پنگ شیرازی

دانشجوی شیرازی

نشیمنگاه شیرازی !!!!

توالت برای یک شیرازی

این چی میگه وسط این ایمیل؟؟؟؟

انشای شیرازی

ورزش شیرازی

امتحان ریاضی یک شیرازی

آتشنشانی شیرازی

درس خواندن شیرازی

غذا گرم کردن شیرازی

این یکی که دیگه خود خود منم!!!

خودپرداز شیرازی

دزد شیرازی

کنترل تلویزیون برای یک شیرازی

ای شیرازی...



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90/9/28 توسط بهروزجلفایی
منظره شبانه بعضی کشورها
برزیل
مرکز تحمیل بنت 18 ، رفع صور وملفات سریع التحمیل
پاریس  

مرکز تحمیل بنت 18 ، رفع صور وملفات سریع التحمیل
آبشار نیاگارا

مرکز تحمیل بنت 18  ،  رفع  صور وملفات سریع التحمیل
تورنتو

مرکز  تحمیل  بنت 18 ، رفع صور وملفات سریع التحمیل
لندن

مرکز تحمیل  بنت 18 ، رفع صور وملفات   سریع     التحمیل
سنگاپور

مرکز  تحمیل بنت 18 ،  رفع صور وملفات سریع التحمیل
ایران

مرکز تحمیل  بنت  18 ، رفع صور وملفات سریع التحمیل
شرکت برق بخاطر قطع برق عذر خواهی میکند

و دلیل قطع برق در ذیل آمده است
مرکز تحمیل بنت 18 ، رفع صور وملفات سریع   التحمیل




نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90/9/27 توسط بهروزجلفایی

دوست داشتی حیاط خونت اینجوری بود؟؟؟

 


 



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90/9/27 توسط بهروزجلفایی

تصاویری از زیباترین باغهای دنیا

 


 

باغ ورسای، فرانسه

 

باغ بوچارت، کانادا

باغ گیاه شناسی ملی کریستن بوش، آفریقای جنوبی

باغ بابولی، ایتالیا

باغ گیاه شناسی هانتینگتون، ایالات متحده آمریکا

باغ گیاه شناسی نونگ، تایلند

باغ یو یوان، چین

باغ رویای کیهانی، اسکاتلند

باغ کاکنهوف، هلند

باغ اکسباری، بریتانیا

باغ ریوآن، ژاپن

باغ میرابل، اتریش

باغ عمودی موزه برانلی، فرانسه

باغ هلیگان، بریتانیا

باغ ریکوگین، ژاپن

 

و در پایان، باغ گل آشیکاگا در ژاپن

در ژاپن بین 4000 تا 6000 گونه گیاه می روید و از آنجا که ژاپنی ها علاقه زیادی به گل و گیاه دارند و همچنین در غذاهای ژاپنی نه تنها از میوه ها و حبوبات بلکه حتی از برخی گلها و برگها هم استفاده می شود، در فرهنگ ژاپنی برخی گیاهان دارای معانی نمادینی هستند.
به عنوان مثال شکوفه های گیلاس یا ساکورا (sakura) نمایانگر زیبایی کوتاه مدت و درخت کاج یا ماتسو (matsu) نماد عمر طولانی است و wisteria که موضوع تصاویر است و با نام گل عشق یا فوجی شهرت دارد. یکی از بهترین نقاط برای رویش گل عشق ژاپنی به نام فوجی در پارک Ashikaga است. پارکی که به مساحت 2/8 هکتار در ژاپن قرار دارد و این گیاه زیبایی خاصی به این پارک بخشیده است.
گل عشق ژاپنی یا "فوجی" درختچه ای است خزان دار با طول عمر زیاد، مقاوم و سریع الرشد (در شرایط محیطی مناسب سالی 3 متر رشد می کند) دارای برگ های متناوب و به فرم مرکب شانه ای فرد، گل هایی به رنگ سفید، آبی، ارغوانی یا بنفش که به صورت گل آویز خوشه ای قرار گرفته اند. گل آویز خوشه ای زیبایش سبب معروفیت این گیاه شده است.



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90/9/27 توسط بهروزجلفایی
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90/9/27 توسط بهروزجلفایی

لباس عروس 3 کیلومتری، بلند ترین لباس عروس دنیا

 


 

عروس ایتالیایی با به تن کردن لباس عروس سه کیلومتری رکورد گینس را شکست. مراسم در دهکده کاسال دی پرینسس در حالی که مردم دنباله لباس 1?86 مایلی عروس را گرفته بودند برگزار شد. هزاران تن از مردم و دانش آموزان مشتاق دنباله لباس را در حالی که عروس (النا د آنجلیس) و داماد در اتومبیل بودند؛ گرفته بوده و حمل می کردند. جیانی مولارو طراح لباس کرم رنگ می گوید از 6 هزار متر دوک ابریشم برای ساخت توری دنباله لباس استفاده شده است.

It is a wedding that Elena De Angelis will remember for the rest of her life. The Italian bride created a huge sensation in Casal di Principe, Naples, Italy, with her bridal outfit, sporting the world’s longest veil when she tied the knot with Ferdinand Pucci this week.She was driven to the church in a cream open-top classic car with her veil stretching down the street behind. 600 people were roped in to help her carry the headpiece, made from 3.7 miles of white silk.

The Italian village was brought to a standstill as thousands of people took to the streets to watch as the bride travelled to the church in a vintage car and the veil was carried by a procession following behind.

The Italian village was brought to a standstill as thousands of people took to the streets to watch as the bride travelled to the church in a vintage car and the veil was carried by a procession following behind.



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90/9/27 توسط بهروزجلفایی

هتل شکلاتی در روسیه

 


 

تمام وسایل و ابزارهای این هتل از شکلات ساخته شده است.

النا کلیمنت طراح و مجسمه‌ساز اهل روسیه در هتل پلازا شهر مسکو اتاقی با استفاده از 420 کیلوگرم شکلات تیره و روشن اتاقی شکلاتی ساخته است که هزاران توریست را جذب کرده است.

در این اتاق علاوه بر در و دیوار همه ابزارها و اشیای موجود در اتاق از جنس شکلات ساخته شده‌اند. در این اتاق به مساحت 20 متر مربع فرش‌ها و میز و صندلی‌ها نیز از شکلات ساخته شده‌اند.

برای اینکه شکلات‌های ساخته شده آب نشوند، هوای این اتاق روی دمای سرد تنظیم می شود.



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90/9/27 توسط بهروزجلفایی
<      1   2   3   4   5   >>   >
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • خرید اینترنتی | ماه موزیک