سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های نوین
 

بازدید امروز: 61
بازدید دیروز: 67
کل بازدیدها: 741487

این هم از اصول مدیریت

فرستنده: alish_oj@yahoo.com


 



نوشته شده در تاریخ شنبه 90/9/12 توسط بهروزجلفایی

 

نصیرزاده: شیث و نصرتی از فردا می‌توانند برای پرسپولیس بازی کنند

لیگ برتر - فارس نوشت:

کارشناس حقوقی فوتبال گفت: شیث رضایی و محمد نصرتی از فردا می‌توانند برای پرسپولیس به میدان بروند.
هوشنگ نصیرزاده عنوان کرد: با توجه به این که شیث رضایی هفته گذشته و نصرتی امروز به رای صادره از سوی کمیته انضباطی به کمیته استیناف شکایت کرده‌اند این دو می‌توانند از فردا برای پرسپولیس به میدان بروند.
وی در توضیح بیشتر این موضوع گفت: از آنجا که دستور موقت قبلی مبنی بر محرومیت آنها با صدور رای لغو شده، بر اساس عرف قضایی و آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال چون حکم کمیته انضباطی دارای قطعیت نیست و می‌توان روی این احکام فرجام خواهی کرد، بنابراین محمد نصرتی و شیث رضایی تا تعیین تکلیف توسط کمیته استیناف می‌توانند در بازی‌های پرسپولیس شرکت کنند.
نصیرزاده تصریح کرد: این صحبت من با توجه به آئین نامه فدراسیون بوده و محرومیت رضایی و نصرتی از سوی باشگاه پرسپولیس موضوع دیگری است. اگر محرومیت آنها از سوی باشگاه صورت نگرفته بود و یا اگر هم اکنون لغو شود، این دو از نظر مقررات فدراسیون تا زمان صدور رای کمیته استیناف می‌توانند برای پرسپولیس به میدان بروند.



نوشته شده در تاریخ شنبه 90/9/12 توسط بهروزجلفایی

 

دلار 1370 تومانی امروز در بازار/ یورو 1830 تومان

بازار مالی - دلار به 1400 تومان نزدیک تر شد، افزایش نرخ دلار در حالی اتفاق می افتد که وزیر اقتصاد از زمانبر بودن اجرای سیاست های تک نرخی کردن ارز خبر داده بود.

 دلار به رکورد شکنی خود در بازار ادامه می دهد، امروز بازار مبادلات خود را بر اساس دلار 1370 تومانی آغاز کرده است و این در حالی است که دقیقا شنبه هفته گذشته دلار در اولین ساعات آغاز به کار بازار، هر دلار با قیمت 1330 تومان مورد مبادله قرار می گرفت یعنی رشد 40 تومانی دلار تنها طی 7 روز؛ البته بخش عمده ای از این جهش قیمتی مربوط به معاملات روز اول آذر ماه است که قیمت هر دلار در این روز به ناگهان از 1314 تومان به 1344 تومان افزایش پیدا کرد.

 


این وضعیت در مورد یورو نیز تا حد زیادی صادق است هر یورو روز شنبه هفته گذشته با قیمتی معادل 1827 تومان در بازار ارز مورد مبادله قرار گرفت،  روز دو شنبه این قیمت به حدود 1789 تومان نزول کرد ولی در روز سه شنبه با افزایش 35 تومانی به حدود 1825 تومان افزایش پیدا کرد و امروز به حدود 1830 تومان رسید. جهش دو ارز پرتقاضا در روز سه شنبه اول آذر ماه در پی اخباری بود که از سوی دولت انگلیس در موردکاهش سطح مبادلات بانکی با ایران منتشر شد البته با توجه به آنکه میزان مبادلات ارزی ایران و انگلیس به گفته مسئولان بانکی کشور ناچیز است، تاکنون شاهد شوک شدید در بازار ارز نبوده ایم.



نوشته شده در تاریخ شنبه 90/9/5 توسط بهروزجلفایی

تازه ترین پیش‌بینی از وضعیت بازار مسکن/روند صعودی قیمت ها ادامه می یابد؟

مسکن - ایسنا نوشت:

 مسکن از بخش‌هایی است که تغییر در وضعیت قیمت و همچنین مسائل مربوط به آن برای مردم از اهمیت بسیاری برخوردار است به طوری که بسیاری چگونگی تغییر قیمت آن را با جدیت رصد می‌کنند.

اگرچه بنا به اعلام مسوولان این بخش‌، زمین و مسکن با اجرای طرح مسکن مهر از کالای سرمایه‌ی خارج و به کالای مصرفی تبدیل شده‌ است، اما به نظر می‌رسد با افزایش تورم قیمت مسکن نیز قصد بالا رفتن دارد که اگر چنین اتفاقی مانند سال 86 تکرار شود به نظر می‌رسد این‌بار مهار قیمت مسکن بسیار سخت‌تر باشد چراکه میزان تقاضا و کمبود مسکن بیشتر شده است.

دراین‌باره بیت‌الله ستاریان- کارشناس مسکن- معتقد است: طی بررسی‌های انجام شده و با توجه به این‌که به صورت میانگین 35 درصد افزایش قیمت در بازار اجاره و مسکن داشته‌ایم، پیش‌بینی می‌شود این روند به صورت صعودی تا انتهای سال ادامه یابد.

از سوی دیگر اصولا مسکن باید کالای مصرفی باشد و بنا به اعلام کارشناسان سرمایه‌ای بودن آن دلیل بر بیماری اقتصاد جامعه است زیرا مردم به‌جای سرمایه‌گذاری در بخش‌های دیگر تولیدی برای حفظ ارزش پول و سرمایه‌ی خود ناچار به سرمایه‌گذاری در زمین می‌شوند.

براساس این گزارش، بررسی در بازار مسکن نشان می‌دهد که تعداد واحدهای عرضه شده برای فروش کم نیست و برخی فروشندگان با ارائه پیشنهاد رهن و همچنین دریافت وام بانکی به خریداران سعی در فروش واحد خود دارند.

در این ‌راستا برخی مشاوران املاک وضعیت خرید و فروش در بازار مسکن را نسبت به سال گذشته مطلوب‌تر اعلام کرده و معتقدند: نسبت به سال گذشته تعداد خرید و فروش‌ها بیشتر شده ‌است.

یک مشاور املاک در محدوده انقلاب افزایش قیمت مسکن از ابتدای سال تاکنون خبر داد و تصریح کرد: درباره چگونگی تغییر قیمت مسکن تا پایان سال نمی‌توان اظهارنظر کرد.

در منطقه بلوار فردوس نیز یک مشاور املاک با تائید افزایش قیمت‌ خرید و فروش از ابتدای سال تاکنون، اظهار کرد: سازنده‌ها بیشتر به دنبال مشارکت هستند و واحدهای آماده را با قیمت بالا برای فروش عرضه می‌کنند.

در منطقه نارمک یک مشاور املاک گفت: به دلیل آغاز ماه محرم، قیمت‌ها از شنبه آینده افت می‌کند و این وضعیت دو ماه ادامه می‌یابد.

یک مشاور املاک در محدوده خیابان سعادت‌آباد نیز به افزایش قیمت‌ها نسبت به اردیبهشت‌ماه اشاره و اضافه کرد: نرخ تورم بر قیمت مسکن تاثیر گذاشته‌ است.

در محدوده آزادی یک مشاور املاک با بیان اینکه بازار خرید و فروش مسکن در سال گذشته کاملا راکد بود، ‌گفت: اگرچه روند پرداخت تسهیلات خرید مسکن از سر گرفته نشده اما مردم تمام سعی خود را می‌کنند تا بتوانند واحد مسکونی را خریداری کنند.

بررسی‌ها در بازار تفاوت فاحش قیمت مسکن در مناطق مختلف را نشان می‌دهد به‌ طوری‌که یک آپارتمان 43 متری در منطقه نواب با قیمت متری یک میلیون و 270 هزار تومان برای فروش عرضه شده است و در مقابل در خیابان ولی‌عصر محدوده جام جم یک واحد آپارتمان 40 متری با قیمت متری چهار میلیون و صد هزار تومان به فروش گذاشته ‌شده است.

همچنین در منطقه مولوی یک آپارتمان 56 متری با قیمت متری 950 هزار تومان به فروش می‌رسد و آپارتمانی با همین متراژ در محدوده جنت‌آباد آپارتمان، با قیمت متری دو میلیون و 800 هزار تومان برای فروش عرضه شده است و این در حالی است که در منطقه ولنجک برای یک آپارتمان 56 متری، قیمت پایه متری چهار میلیون و 900 هزار تومان تعیین شده و فروشنده اعلام کرده که ملک را به بالاترین پیشنهاد واگذار می‌کند.

بررسی‌ها حاکی از آن است که در منطقه غرب تهران قیمت آپارتمان باتوجه به سال ساخت و امکانات و همچنین متراژ از دو میلیون و 150 تا سه میلیون و 200 هزار تومان متغیر است به طوری که هرچه عمر ساختمان کمتر و متراژ آن پایین‌تر باشد، قیمت بالاتر می‌رود. حتی در این منطقه آپارتمان‌های با عمر بیش از 12 سال موجودند که با قیمت کمتر از متری دو میلیون تومان برای فروش عرضه شده‌اند.

البته در برخی موارد قیمت آپارتمان‌های با متراژ بالاتر، کمتر از آپارتمان‌ های با متراژ کم نیست به عنوان مثال در منطقه نیاوران یک آپارتمان 90 متری با قیمت متری پنج میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد. بر این اساس در محدوده مزرداران آپارتمانی با متراژ مشابه با قیمت دو میلیون و 800 هزار تومان عرضه شده است و چنین آپارتمانی در محدوده پیروزی نیروی هوایی، با قیمت متری یک میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌رسد.

در شهر جدید پرند نیز آپارتمانی با متراژ 111 متر، با قیمت متری 720 هزار تومان برای فروش عرضه شده است اما در 24 متری سعادت‌آباد آپارتمان 114 متری با قیمت متری پنج میلیون و 250 هزار تومان برای فروش عرضه شده است.

در منطقه پاسداران نیز آپارتمانی با 120 مترمربع مساحت، متری چهار میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد. در بلوار فردوس نیز یک آپارتمان 126 متری با قیمت متری یک میلیون و 800 هزار تومان عرضه شده است و در منطقه میرداماد یک آپارتمان 140 متری، با قیمت متری چهار میلیون عرضه می‌شود.

در منطقه فرمانیه یک آپارتمان 135 متری با قیمت سه میلیون و 700 هزار تومان و همچنین آپارتمانی در بلوار دریا در شهرک غرب با قیمت متری سه میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد.

در محدوده فرشته آپارتمانی 180 متری با قیمت متری سه میلیون و 800 و در منطقه زعفرانیه با قیمت چهار میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد. آپارتمانی 300 متری در زعفرانیه نیز با قیمت پنج میلیون و 700 هزار تومان برای فروش عرضه شده است.

اگرچه آپارتمان‌هایی که برای فروش آنها از سازندگان به نام، استفاده از مصالح برند و دارا بودن امکانات هتل‌ نام‌ برده می‌شود، قیمت بالاتری دارند اما کارشناسان مسکن معتقدند دلیل عمده بالا بودن قیمت مسکن مناطق مختلف، قیمت زمین است.

در این‌ راستا تورج دانشور- کارشناس مسکن- معتقد است: زمین نقش بسیاری در بالا بودن قیمت مسکن دارد و بخش زیادی از سرمایه تولید مسکن را می‌بلعد این در حالی است که در بسیاری از کشورها زمین ارزشی ندارد و به صورت اوقافی با اجاره‌های دراز مدت و بسیار ناچیز به سازندگان ارائه می‌شود.

بر این اساس با توجه به این‌که یکی از سیاست‌های کلان در راستای کاهش هزینه‌های تولید مسکن، اتخاذ سیاست کاهش متوسط سهم زمین در قیمت تمام شده مسکن است به نظر می‌رسد دولت باید طرحی مشابه مسکن مهر را در داخل شهرها اجرا کند تا آن دسته از افرادی که فاقد مسکن ملکی هستند دیگر دغدغه تامین مسکن نداشته باشند.



نوشته شده در تاریخ شنبه 90/9/5 توسط بهروزجلفایی


 

http://marshal-modern.ir/Archive/2011/11/22/Puzzle.jpg

معمای امروز

 

http://marshal-modern.ir/Archive/2011/11/23/Puzzle10Q.jpg
 
 
هر کدام از 5 مرد درون تصویر (A-E) می خواهند که به خانه ی خود بروند.

مشکل اینجاست که چگونه این پنج مرد می توانند به خانه های خودشان بروند ،

بدون اینکه از مسیرِ دیگران عبور کنند ( از یک مربع فقط یک نفر می تواند عبور کند )

مردها اجازه دارند که فقط به صورت عمودی و افقی از مربع های مسیر عبور کنند.

اما نمی توانند مورب حرکت کنند. می توانید این معما را حل کنید؟
  
.
.
.
.
.
.
.
.
.

لطفا خوب فکر کنید!
:-? thinking

.
.
.
.
.
.
.
.
.

http://mahan07.persiangig.com/Marshal/Line01.gif

 ?? IQ TEST ??


 
اساتید و محققین دانشگاه پرینستون آمریکا این تست را به عنوان

شگفتی بزرگ روانشناسی در قرن 21 معرفی کرده اند ...


از منابعی هم افشا شده که شرکت گوگل از این تست در آزمون

استخدامی مدیران ارشدش استفاده می کند ...

 
پاسخ صحیح به این تست در کمتر از 2 دقیقه نشان دهنده

بهره هوشی حداقل 140 می باشد ...
 
 
جاهای خالی رو با چه اعدادی باید پر کرد؟

 
10 , 20 , ... , 15 , 1000 , ... , 16

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

عجله نکنید!!!

.
.
.
.
.
.
.

فقط کمی فکر کنید ، سوال زیاد مشکلی نیست ، ولی اگر قادر به حل

این سوال باشید نشان دهنده ی فعالیت خوب سمت راست مغز شماست.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


10 , 20 , 3 , 15 , 1000 , 60 , 16


ده بیست سه پونزده هزار و شصت و شونزده!!!!!! B-) cool

(این مطلب توسط خانم رویا تبسمی ارسال شده!!)
;) winking



نوشته شده در تاریخ شنبه 90/9/5 توسط بهروزجلفایی

تصاویر چهره جدید زنی 6 ماه پس از پیوند کامل صورت زنی که چهره اش را پس از حمله یک شامپانزه به کلی از دست داده بود، 6 ماه پس از جراحی پیوند کامل صورت برای اولین بار تصاویر صورت جدیدش را نمایان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، زنی که پس از حمله ای وحشتناک از جانب یک شامپانزه کل صورت خود را از دست داده بود، نتایج شگفت انگیز جراحی  که بر روی صورتش انجام گرفته است را برای اولین بار به نمایش گذاشت. "چارلا نش" دو سال پیش پس از حمله این شامپانزه با مرگ دست و پنجه نرم می کرد.

نش که تلاش داشت این حیوان خانگی که به رئیسش تعلق داشت را پس از گریختن از لانه اش دوباره بازگرداند، مورد هجوم شامپانزه قرار گرفت و این میمون 14 ساله نر تمامی صورت و دستهای او را از بین برد.

در حدود 6 ماه پیش خانم نش تحت جراحی 20 ساعته ای که در حدود 30 پزشک و پرستار و متخصص در آن حضور داشتند، قرار گرفت که طی آن صورت و دستهایی جدید و چشمهایی مصنوعی به وی اهدا شد. با وجود اینکه عفونتهای شدید منجر به از دست رفتن دستهای او شد، اما نش اکنون می تواند بوها را احساس کند و می گوید صورت جدید زندگی را به او بازگردانده است. او می گوید با چهره جدیدش دیگر کسی از او نمی ترسد.

به گفته پزشکان صورت اهدا شده شباهتی به چهره فردی که آن را اهدا کرده ندارد و صورت با استخوانهای صورت خانم نش پیوند خورده و تغییر شکل خواهد داد. پزشکان با مقایسه پروتئینهای موجود در پوست اهدا کننده و دریافت کننده توانستند صورت مناسب را برای نش بیابند، سپس کل صورت اهدا کننده را به همراه ماهیچه ها و اعصاب مرتبط با آن برداشته و پس از پاکسازی صورت نش از اندامهای آسیب دیده آن را پیوند زدند.

در این جراحی تمامی اعصاب، عروق و ماهیچه های صورت اهدا کننده با استفاده از سوزنهای کوچک به صورت نش دوخته شدند. نش اکنون هیچ ذهنیتی از چهره خود ندارد و قادر نیست بخش میانی چهره، لب بالایی و دماغ خود را احساس کند زیرا اعصاب این بخشها از چهره او به کلی از بین رفته اند.

روند بهبود خانم نش برای یک سال دیگر ادامه دارد و وی امیدوار است با پیوند دوباره دستهایش بتواند برای ادامه زندگی از یک سگ راهنما استفاده کند:

روند پیوند صورت اهدا کننده به صورت دریافت کننده

چهره نش مدتی پس از جراحی پیوند صورت

چهره نش پیش از حمله شامپانزه

چهره کنونی خانم نش 6 ماه پس از جراحی پیوند، او بینایی و دستهایش را از دست داده است



نوشته شده در تاریخ شنبه 90/9/5 توسط بهروزجلفایی

عشق یعنی ...

فرستنده: mrjafarimail@yahoo.com


در صورتیکه قادر به دیدن عکسها نیستید ا;ینجا را کلیک کنید

 

به موقع بگو دوستت دارم

فرستنده: ngr_h@yahoo.com

در صورتیکه قادر به دیدن عکسها نیستید اینجا را کلیک کنید

وقتی 15 سالت بود و من بهت گفتم که دوستت دارم ...صورتت از شرم قرمز شد و سرت رو به زیر انداختی و لبخند زدی...



وقتی که 20 سالت بود و من بهت گفتم که دوستت دارم

سرت رو روی شونه هام گذاشتی و دستم رو تو دستات گرفتی انگار از این که منو از دست بدی وحشت داشتی



وقتی که 25 سالت بود و من بهت گفتم که دوستت دارم ..

صبحانه مو آماده کردی وبرام آوردی ..پیشونیم رو بوسیدی و

گفتی بهتره عجله کنی ..داره دیرت می شه



وقتی 30 سالت شد و من بهت گفتم دوستت دارم ..بهم گفتی اگه راستی راستی دوستم داری

.بعد از کارت زود بیا خونه



وقتی 40 ساله شدی و من بهت گفتم که دوستت دارم

تو داشتی میز شام رو تمیز می کردی و گفتی .باشه عزیزم ولی الان وقت اینه که بری

تو درسها به بچه مون کمک کنی



وقتی که 50 سالت شد و من بهت گفتم که دوستت دارم تو همونجور که بافتنی می بافتی

بهم نکاه کردی و خندیدی



وقتی 60 سالت شد بهت گفتم که چقدر دوستت دارم و تو به من لبخند زدی...



وقتی که 70 ساله شدی و من بهت گفتم دوستت دارم در حالی که روی صندلی راحتیمون نشسته بودیم من نامه های عاشقانه ات رو که 50 سال پیش برای من نوشته بودی رو می خوندم و دستامون تو دست هم بود



وقتی که 80 سالت شد ..این تو بودی که گفتی که من رو دوست داری..

نتونستم چیزی بگم ..فقط اشک در چشمام جمع شد



اون روز بهترین روز زندگی من بود ..چون تو هم گفتی که منو دوست داری



به کسی که دوستش داری بگو که چقدر بهش علاقه داری

و چقدر در زندگی براش ارزش قائل هستی

چون زمانی که از دستش بدی،

مهم نیست که چقدر بلند فریاد بزنی

اون دیگر صدایت را نخواهد شنید



 

کاشکی عشقای الانم همون کیفیت آدامسای love isبچگیمونو داشت.یادش بخیر.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


اما متاسفانه الان بیشتر عشق‌ها یکی از این شکل‌ها رو دارند:

بعضی عشق ها مثله قصه نوحه
(طرف از ترس طوفان میاد سراغت)

بعضی عشق ها مثله قصه ی ابراهیمه
(باید همه چیزتو براش قربانی کنی)

بعضی عشق ها مثله قصه مسیحه
(آخرش به صلیب کشیده میشی)

اما بیشتر عشق ها مثله قضیه موسی است
(یه کم که دور میشی یه گوساله جاتو میگیره)

 



نوشته شده در تاریخ شنبه 90/9/5 توسط بهروزجلفایی

جدول روز پنجم مسابقات جهانی



نوشته شده در تاریخ شنبه 90/9/5 توسط بهروزجلفایی

حالا فهمیدیم که هنر فقط نزد ایرانیان نیست و بس

 


 

صحبت کردن در مورد هر اثر، به یک هفته زمان نیاز دارد. اما نقاشی های رویایی «یان دیوی» بر روی پر حتی در نگاه اول بسیار چشم گیرند. هنرمند 46 ساله که در مزرعه ای در پارک ملی اسنودونیا، ایالت ولز زندگی می کند پرهایش را از یک مجتمع پرورش قو می گیرد.

تنها از پرهایی که به صورت طبیعی و سالی یکبار از بدن قوها جدا می شوند استفاده می کند. پس از تمیز کردن، با انبر آنها را صاف و مرتب می کند. همیشه طرح اولیه ای از ایده اش می کشد چون تنها 30 سانتی متر طول و 8 سانتی متر عرض برای انجام کار دارد بنابراین باید دقیقا بداند چه طرحی را روی بوم اصلی پیاده کند.
کمی ماده ی اولیه روی پر اضافه می کند و با رنگ های پلاستیک مخصوص نقاشی اش را بروی پر انجام می دهد. برای گنجاندن جزئیات ظریف نقاشی از قلم موی مخصوص با اندازه 000 استفاده می کند.


ترکیب هنر 2 بعدی با 3 بعدی

 


 

شینتارو اوهاتا با روشی خلاقانه توانسته با تلفیق عناصر 2 بعدی و 3 بعدی به کارهای هنری خود عمق ببخشد. نتیجه نهایی ایده خلاقانه این هنرمند ژاپنی، ایجاد یک اثر هنری است که مانند صحنه متوقف شده ای از یک فیلم انیمیشنی بوده و شما میتوانید نورپردازی... دراماتیک و رد پای اثر سایه ها را در آن مشاهده کنید. نور عامل مهمی در کارهای این هنرمند به حساب می آید و او می تواند به زیبایی، انواع نور مانند نور در هنگام طلوع یا غروب خورشید و نور چراغهای شهر در شب را در نقاشی هایش به تصویر بکشد. اوهاتا انعکاس امور کوچکی که در زندگی روزمره پیش می آید را در کارهایش مانند صحنه های یک فیلم برای بیننده ترسیم می کند.

Shintaro Ohata depicts little things in everyday life like scenes of a movie. He is an artist with a unique touch who captures all sorts of light in his work: light at dawn, light at dusk, city lights at night. His paintings remind us that ...our world is filled with every kind of beautiful light.

He is also known for his characteristic style; placing sculptures in front of paintings, and shows them as one work, a combination of 2-D and 3-D. He is one of the most emerging young artists in Japan, and was also featured on “Giant Robot”, a cultural magazine in the USA last year.

 


عکسهای ضد جاذبه و عجیب

 


هنرمند چینی لی وی در عکسهایی باورنکردنی تصاویری از افراد مختلف در موقعیتهای عجیب و غیر قابل باور را ثبت کرده است. این تصاویر شگفت انگیز با کمک آینه، طناب، سیم های فلزی و حرکات بندبازی گرفته شده است. از نرم افزار فتوشاپ تنها برای حذف کردن سیمها استفاده شده است.



نوشته شده در تاریخ شنبه 90/9/5 توسط بهروزجلفایی

عکسهای بسیار قدیمی آبادان

فرستنده: gcbs59@yahoo.com


 

 

بـِرِیم(Braim) نام یکی از محلات شهر آبادان در استان خوزستان ایران است. این محله از محله‌های متعلق به شرکت نفت ایران بوده است.



نوشته شده در تاریخ شنبه 90/9/5 توسط بهروزجلفایی
<   <<   6   7      >
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • خرید اینترنتی | ماه موزیک