سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های نوین
 

بازدید امروز: 316
بازدید دیروز: 172
کل بازدیدها: 741112

خلاقانه ترین فلش مموری ها


null

 
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90/3/25 توسط بهروزجلفایی



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90/3/25 توسط بهروزجلفایی

موافقت رهبری با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان

سیاست > رهبری  - همزمان با ایام خجسته میلاد امیرالمومنین علی علیه السلام رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان موافقت فرمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی با پیشنهاد آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه به مناسبت ایام خجسته میلاد با سعادت امیرالمومنین علی علیه السلام مبنی بر عفو و تخفیف مجازات تعداد 996 نفر از محکومان دادگاههای عمومی و انقلاب و سایر محاکم موافقت کردند.



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90/3/24 توسط بهروزجلفایی

کارتون زنان خیابانی

طرح از حسین صافی



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90/3/24 توسط بهروزجلفایی
کاتوزیان :احمدی‌نژاد مسئول هرج و مرج در مدیریت نفت است
 

کاتوزیان :احمدی‌نژاد مسئول هرج و مرج در مدیریت نفت است

اقتصاد > انرژی  - خانه ملت نوشت:

 رئیس کمیسیون انرژی مجلس، دولت احمدی‌نژاد را مسئول ایجاد هرج و مرج و بی‌ثباتی در مدیریت وزارت نفت خواند و از عزل و نصب‌های ناگهانی و غیرهمگن در این وزارتخانه انتقاد کرد.

"حمیدرضا کاتوزیان" افزود: وزارت نفت از وزارتخانه‌های بسیار حساس کشور است و در شرایط کنونی نیز موقعیتی خطیر و بحرانی دارد، بنابراین نباید با آن عادی و باری به هرجهت برخورد کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: وزارت نفت به ثبات و انسجام در مدیریت و تصمیم‌گیری به‌طور جدی نیاز دارد و اشتباه محض است که با آن به صورت سلیقه‌ای برخورد شود.

وی ادامه داد: در ? سالی که احمدی‌نژاد زمام ریاست جمهوری را به دست گرفته است وزیر نفت چهار بار تغییر کرده و این بارزترین نشانه ایجاد هرج و مرج، بی ثباتی و تزلزل مدیریتی از سوی دولت است.

کاتوزیان تأکید کرد: عزل و نصب‌های ناگهانی، غیرمنتظره و ناهمگن دولت در مجموعه وزارت نفت این مجموعه را با آسیب‌های کلان بسیاری روبه‌رو کرده است.

این نماینده توضیح داد: بدنه وزارت نفت باید بداند که با چه روش مدیریتی و چه سلیقه‌ای کار می‌کند، نه این که هر یک سال و نیم یک مدیر جدید با رویکرد مدیریتی تازه، این وزارتخانه را اداره کند.

علی‌آبادی شانسی برای وزارت نفت ندارد

کاتوزیان افزود: علی‌آبادی نه تجربه‌ای در حوزه نفت و انرژی دارد و نه تحصیلاتی در این زمینه دارد، از این رو ارزیابی از حضور وی در وزارت نفت کاملا منفی است و این وزارتخانه هیچ سودی از حضور وی نخواهد برد.

نماینده دور هشتم مجلس گفت: علی‌آبادی برای تصدی وزارت نیرو که تجربه کاری نزدیک‌تری به آن داشت و از وزارت نفت هم مجموعه کوچکتری بود، نتوانست از مجلس رأی اعتماد بگیرد و به نظر من وی برای وزارت نفت شانسی برای کسب رأی اعتماد ندارد.

احمدی‌نژاد مسئول ایجاد هر گونه خللی در وزارت نفت است

رئیس کمیسیون انرژی با بیان این که رئیس‌جمهوری مسئول مستقیم ایجاد هر گونه خللی در مدیریت وزارت نفت است، یادآور شد: حالا که با اشتباه‌های پی‌درپی، علی‌آبادی سرپرست وزارت نفت شده است، مجلس سئوال‌های نظارتی‌اش از این مجموعه را به سمت رئیس‌جمهوری نشانه می‌رود.



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90/3/24 توسط بهروزجلفایی

عروسی کردها: هوا را از من بگیر، نان را بگیر، شادی را هرگز/گزارش تصویری

جامعه > گردشگری  - عروسی هموطنان کرد در دل گلزارهای بی انتهای کردستان، با پایکوبی جمعی و آوای موسیقی محلی همراه است. مشکلات زندگی نمی تواند خنده را از چهره این مردم صبور دور کند
  • عروسی کردها
  • عروسی کردها
  • عروسی کردها
  • عروسی کردها
  • عروسی کردها
  • عروسی کردها
  • عروسی کردها
  • عروسی کردها
  • عروسی کردها
  • عروسی کردها

 



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90/3/24 توسط بهروزجلفایی

جایگاه سی ان جی

جایگاه سی ان جی



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90/3/24 توسط بهروزجلفایی
مصباحی مقدم: فضای امروزمجلس بسیار بد بود / نامه رئیس جمهور، مجلس را در موضع منفی قرار داد
 

مصباحی مقدم: فضای امروزمجلس بسیار بد بود / نامه رئیس جمهور، مجلس را در موضع منفی قرار داد

سیاست > چهره ها  - مصباحی مقدم گفت: نوع نامه نگاری رئیس جمهور این فضا را به وجود آورد که مجلس در موضع منفی قرار بگیرد.

حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم در گفت وگو با خبرآنلاین در خصوص تاثیر نامه رئیس جمهور به مجلس درباره معرفی وزیر ورزش بر رای مجلس برای این وزارتخانه، اظهار داشت: در شرایطی که رهبری انقلاب به همکاری بین دولت و مجلس تاکید دارند و درنشست با نمایندگان به این رویکرد تاکید داشتند، این رویکرد فعلی دولت، نگران کننده است.

وی با بیان اینکه امیدوارم مجلس وظایف خودش را زمین نگذارد، گفت: نمایندگان به این نوع نامه نگاری ها اعتنا نمی کند و کار خودشان را انجام می دهند.

وی در پاسخ به اینکه در این شرایط احتمال می دهید وزیراحتمالی رای بیارود، گفت: معنی این سخن این نیست. باید برنامه های وزیر معرفی شده را دید که آیا صلاحیت های لازم درباره وزارت در این فرد احراز می شود یا خیر، ولی نوع نامه نگاری رئیس جمهور این فضا را به وجود آورد که مجلس در موضع منفی قرار بگیرد. البته من امیدوارم  در موضع لج ولجبازی قرار نگیرد.

وی تصریح کرد: واقعیت این است که فضای امروزمجلس بسیار بد بود ولی امیدوارم مجلس به صورت واکنشی در مقابل نامه رئیس جمهور عمل نکند.

حجت الاسلام مصباحی مقدم با اشاره به بلاتکلیفی وزارتخانه‌های ادغام شده گفت: متاسفانه دولت در ادغام وزارتخانه‌ها خیلی از کارها را متوقف کرده است و نتایجی در جریان عکس جهاد اقتصادی به بار آورده است.

 /



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90/3/24 توسط بهروزجلفایی
نامه ای به دستخط مظفرالدین شاه و یک صدتومان برای کمال الملک / تصویر
 

نامه ای به دستخط مظفرالدین شاه و یک صدتومان برای کمال الملک / تصویر

تاریخ  - گرچه در زمان مظفرالدین شاه نیز از کمال الملک تشویق و قدردانی می‌شد ولی گاه‌گاه این پادشاه وی را به ساختن تابلوهایی که مطابق ذوق و فکرش نبود وادار می‌کرد.

 

به نقل از برخی منابع تاریخی این نامه رسمی دربار قاجار و با سربرگ رسمی است که مظفرالدین شاه برای احوال پرسی از کمال الملک(محمد غفاری) "شخصا" و مستقیما و به خط خود، برای او نوشته است و یکصدتومان هم به ضمیمه این نامه (به همراه بکار بردن ضمیر دوم شخص جمع! برای نقاش باشی سابق دربار) برای کمال الملک "انعام" فرستاده است.

مظفرالدین‌ شاه  قاجار

 

گفته می شود این نامه مربوط به زمانی می شود که کمال الملک برای آموختن نقاشی در اروپا به سر می برد و این نامه مظفرالدین شاه در حقیقت نوعی "درخواست" شاهانه و از موضع بالا برای بازگشت استاد به وطن است، کما اینکه کمال الملک هم این دعوت را نهایتا پذیرفت و به ایران آمد.

گرچه در زمان مظفرالدین شاه نیز از کمال الملک تشویق و قدردانی می‌شد ولی گاه‌گاه این پادشاه وی را به ساختن تابلوهایی که مطابق ذوق و فکرش نبود وادار می‌کرد و از طرفی درباریان عامی قرجه داغی و آشفتگی دربار مظفری آن مرحوم را آزرده خاطر می ساخت تا بالاخره از ناملایمات دربار خسته شد و در سال 1321 قمری با یکی از نوکرهای خود موسوم به ناصر به بین‌النهرین رفت و مدت دو سال در عتبات عالیه و بغداد اقامت گزید و تابلوهایی یهودیهای فال‌گیر بغدادی ـ زرگر بغدادی و شاگردش ـ میدان کربلا ـ عرب خوابیده (آب رنگ) را ساخت تابلوی اخیر را گویا در انبار حسین آباد موش از بین برده باشد.

گرچه بعدها مظفرالدین شاه با اصرار زیاد کمال الملک را به ایران خواست و وی در سال 1323 قمری ناچار از بین‌النهرین به ایران مراجعت کرد و شاه از وی دلجوئی فراوانی نمود ولی استاد به بهانة رعشه دست از اطاعت او امر شاه و ساختن تابلو برای او سرباز زد و چون مراجعت او مصادف با انقلابات مشروطیت ایران بود در این نهضت شرکت نمود و مقالاتی در جراید انتشار داد.



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 90/3/19 توسط بهروزجلفایی
نیکزاد: با موافقت مقام معظم رهبری تا آخر خردادوزیر هستم
 

نیکزاد: با موافقت مقام معظم رهبری تا آخر خردادوزیر هستم

سیاست > دولت  -  سرپرست وزارت راه و ترابری گفت: در حال حاضر قانونی ترین وزیر در جمهوری اسلامی ایران من هستم.

سرپرست وزارت راه که مدتی قبل ، حکم سه ماهه سرپرستی اش بر وزارت راه پایان یافته است، از اجرای حکم حکومتی در باره خود خبر داد.

 علی نیکزاد در حاشیه بازدید از پروژه مسکن مهر در ارومیه  در پاسخ به سئوالی مبنی بر غیرقانونی بودن فعالیت وی بدلیل اتمام حکم سرپرستی وی در وزارت راه و ترابری، افزود: حکم سرپرستی وزارت راه و ترابری بنده به اذن مقام معظم رهبری صادر شده و تا پایان خردادماه سالجاری وجهه قانونی دارد.

وی بیان داشت: بنده افتخار می کنم که تنها وزیری هستم که حکم فعالیت خود را توسط مقام معظم رهبری دریافت کرده ام که این امر نشان دهنده اعتماد مقام رهبری به من است.

وی با بیان اینکه من فعالیت خود را به اذن رهبری در وزارت راه و ترابری آغاز کرده ام، اظهار داشت: سایر وزرا باید بعد از معرفی ازسوی دولت به مجلس حکم تائید صلاحیت خود را جهت رهبری وزارتخانه ها از نمایندگان دریافت کنند و این در حالی است که حکم سرپرستی وزارت راه من به صورت مستقیم از سوی رهبری صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر،وزیر مسکن و شهرسازی در ادامه سخنان خود افزود: وزیر امور زیربنایی نیز باید بعد از معرفی از سوی رئیس جمهوری به مجلس شورای اسلامی حکم تائید صلاحیت خود را از مجلس دریافت کند.

به گفته نیکزاد هیچکس تا پایان اتمام مدت حکم سرپرستی وی در وزارت راه و ترابری حق اعتراض ندارد زیرا حکم وی از سوی مقام معظم رهبری به وی تفویض شده است.



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 90/3/19 توسط بهروزجلفایی
<      1   2   3   4   5   >>   >
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • خرید اینترنتی | ماه موزیک