سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های نوین
 

بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 54
کل بازدیدها: 742008

حالا فهمیدیم که هنر فقط نزد ایرانیان نیست و بس

 


 

صحبت کردن در مورد هر اثر، به یک هفته زمان نیاز دارد. اما نقاشی های رویایی «یان دیوی» بر روی پر حتی در نگاه اول بسیار چشم گیرند. هنرمند 46 ساله که در مزرعه ای در پارک ملی اسنودونیا، ایالت ولز زندگی می کند پرهایش را از یک مجتمع پرورش قو می گیرد.

تنها از پرهایی که به صورت طبیعی و سالی یکبار از بدن قوها جدا می شوند استفاده می کند. پس از تمیز کردن، با انبر آنها را صاف و مرتب می کند. همیشه طرح اولیه ای از ایده اش می کشد چون تنها 30 سانتی متر طول و 8 سانتی متر عرض برای انجام کار دارد بنابراین باید دقیقا بداند چه طرحی را روی بوم اصلی پیاده کند.
کمی ماده ی اولیه روی پر اضافه می کند و با رنگ های پلاستیک مخصوص نقاشی اش را بروی پر انجام می دهد. برای گنجاندن جزئیات ظریف نقاشی از قلم موی مخصوص با اندازه 000 استفاده می کند.


ترکیب هنر 2 بعدی با 3 بعدی

 


 

شینتارو اوهاتا با روشی خلاقانه توانسته با تلفیق عناصر 2 بعدی و 3 بعدی به کارهای هنری خود عمق ببخشد. نتیجه نهایی ایده خلاقانه این هنرمند ژاپنی، ایجاد یک اثر هنری است که مانند صحنه متوقف شده ای از یک فیلم انیمیشنی بوده و شما میتوانید نورپردازی... دراماتیک و رد پای اثر سایه ها را در آن مشاهده کنید. نور عامل مهمی در کارهای این هنرمند به حساب می آید و او می تواند به زیبایی، انواع نور مانند نور در هنگام طلوع یا غروب خورشید و نور چراغهای شهر در شب را در نقاشی هایش به تصویر بکشد. اوهاتا انعکاس امور کوچکی که در زندگی روزمره پیش می آید را در کارهایش مانند صحنه های یک فیلم برای بیننده ترسیم می کند.

Shintaro Ohata depicts little things in everyday life like scenes of a movie. He is an artist with a unique touch who captures all sorts of light in his work: light at dawn, light at dusk, city lights at night. His paintings remind us that ...our world is filled with every kind of beautiful light.

He is also known for his characteristic style; placing sculptures in front of paintings, and shows them as one work, a combination of 2-D and 3-D. He is one of the most emerging young artists in Japan, and was also featured on “Giant Robot”, a cultural magazine in the USA last year.

 


عکسهای ضد جاذبه و عجیب

 


هنرمند چینی لی وی در عکسهایی باورنکردنی تصاویری از افراد مختلف در موقعیتهای عجیب و غیر قابل باور را ثبت کرده است. این تصاویر شگفت انگیز با کمک آینه، طناب، سیم های فلزی و حرکات بندبازی گرفته شده است. از نرم افزار فتوشاپ تنها برای حذف کردن سیمها استفاده شده است.



نوشته شده در تاریخ شنبه 90/9/5 توسط بهروزجلفایی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • خرید اینترنتی | ماه موزیک