سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های نوین
 

بازدید امروز: 103
بازدید دیروز: 322
کل بازدیدها: 741221

یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه به هفته نامه پنجره گفت:

رئیس جمهور در برابر متکی سالها خویشتنداری کرد

 

سیاست > دولت  - یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه به هفته نامه پنجره گفت که زمان برکناری متکی بسیار مناسب بوده و کمترین هزینه را تحمیل کرد.


به گزارش خبرآنلاین، یک چهره منتقد متکی در وزارت امور خارجه در گفتگو با پنجره ضمن  دفاع از زمان تغییر متکی در هنگام سفر گفت: آقای احمدی نژاد به عنوان رئیس دولت یک نفر را به عنوان سفیر انتخاب می کند که آقای متکی بدون هماهنگی آن شخص را از سفارت بر می داشت یا اینکه بدون اعتنا به نظرات رئیس جمهور بعضا افرادی را به عنوان سفیر پیشنهاد می دهد که در مخالفت با نظرات دولت در عرصه بین الملل معروف بودند و حتی با شخص آقای احمدی نژاد مخالف بودند اما خویشتن داری رئیس جمهوری برای پرهیز از بروز تنش در دولت باعث از سر گذراندن این موارد بوده است .

این منبع آگاه در ادامه تصریح کرد :رئیس جمهوری به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی به تشخیص خود افرادی را به عنوان نماینده ویژه تعیین می کند بعد ایشان می رود در جریان های مختلف ، در مجلس و جاهای دیگر لابی می کند و تلاش می کند تا به تعبیرعامیانه پنبه این کار را بزند و بعد هم بگوید من را جایی دیگر و شخص دیگری منصوب کرده است و نه رئیس دولت.



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 89/9/28 توسط بهروزجلفایی

زورگیری در شهرک غرب/پلیس پاسخ داد

حوادث > داخلی  - رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در واکنش به خبر زورگیری در شهرک غرب گفت موضوع را پیگیری خواهد نمود.

به گزارش خبرآنلاین سرهنگ محسن خانچرلی به خبرنگار ما گفت زورگیری و خفت گیری اولویت اول کلانتری های پایتخت است و موردی که در شهرک غرب ظاهرا اتفاق افتاده قابل شناسایی است. وی افزود اینکه با زورگیری در شهر سرقت صورت می گیرد کسی منکر این قضیه نیست اما مورد مطرح شده در شهرک غرب قابل بررسی است. وی همچنین از اظهارات رییس قوه قضاییه در مورد مجازات اشرار و حاملان سلاح سرد مانند حاملان سلاح گرم، از این سخنان استقبال کرده و گفت اگر قانون به تصویب برسد و قضات نیز آنرا به اجرا بگذارند بسیار در کاهش جرم موثر خواهد بود. گفتنی است ساعت 3 بعد اظهر دیروز در پارک مولانا در خیابان دادمان در شهرک غرب موتور سواران زورگیر با حمله به دانشجویان از آنها تقاضای سیگار کرده و وقتی با واکنش سرد آنها مواجه شده به روی آنها دشنه و قمه کشیده و ضمن به سرقت بردن کیف و وسایلشان آنها را زخمی کرده و راهی بیمارستان نمودند.



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 89/9/28 توسط بهروزجلفایی

بذرپاش هم عزل شد

سیاست  - مهرداد بذر پاش رئیس سازمان ملی جوانان در جلسه امروز هیات دولت برکنار شد.

مشرق نوشت: مهرداد بذرپاش دقایقی پیش در جلسه هیات دولت از ریاست سازمان ملی جوانان عزل شد. 

گفته می شود خانم دکتر فرحناز ترکستانی معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت به عنوان یکی از گزینه های جایگزین بذرپاش مطرح است. 

وی خواهرزاده بقایی رئیس سازمان میراث فرهنگی است.



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 89/9/28 توسط بهروزجلفایی
<      1   2      
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • خرید اینترنتی | ماه موزیک