سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های نوین
 

بازدید امروز: 32
بازدید دیروز: 54
کل بازدیدها: 742024

اعلام اسامی مفاسدان اقتصادی به نفع حرکت کلی نظام جمهوری اسلامی است

سیاست > مجلس  - عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مجلس موظف است خواسته‌ ملت را به قوه قضائیه ابلاغ کرده و برخورد قانونی و قاطعانه با مفسدان اقتصادی کند.


عوض حیدرپور در گفت و گو با فارس با اشاره به تاکید نمایندگان مجلس و درخواست آنها از قوه قضائیه برای مبارزه قاطعانه با مفاسد اقتصادی اظهار داشت: مردم تنها برای اجرای عدالت انقلاب کردند و در این راه شهیدان بسیاری تقدیم نظام جمهوری اسلامی کردند تا کسی با مفاسد اقتصادی به مال و منال نرسد.

اهم اظهارت وی بدین شرح است.

  • کسی که حقوق بگیر دولت بوده حالا به مال و منال دست یافته مشخص است که این فرد از فرصت‌هایی که حق طبیعی او نبوده و از طریق احتکار، رانت و پول شویی و با مفاسد اقتصادی سرمایه‌هایی را برای خود به دست آورده است.
  • قوه قضائیه پس از اثبات جرم طبق مقررات قانونی می‌تواند اسامی مفسدان اقتصادی را اعلام کند. با اعلام اسامی مفاسد اقتصادی افرادی که در کمین هستند تا با این اقدامات به مال نامشروع دست پیدا کنند متوجه کار خلاف خود می‌شوند و این به نفع حرکت کلی نظام جمهوری اسلامی است. 


نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 89/1/18 توسط بهروزجلفایی

واکنش یک مقام سابق قضایی به اظهارات نادران درباره حضورش در باند مفسدان اقتصادی

سیاست > چهره ها  - یک مقام سابق قضایی عضویت خود در شبکه فساد اقتصادی و دستگیری‌اش را که از سوی یکی از نمایندگان تهران مطرح شده بود، تکذیب کرد.

الیاس محمودی رئیس سابق حفاظت اطلاعات قوه قضاییه و مجتمع قضایی مبارزه با مفاسد اقتصادی در واکنش به اظهارات الیاس نادران نماینده تهران که اعلام کرد وی به دلیل ارتباط با یک شبکه فساد تحت تعقیب قرار گرفته کذب محض دانست .

وی اضافه کرد: آنچه درباره دستگیری بنده و یا تحت تعقیب‌ قرار گرفتنم به دلیل ارتباط با خانه‌ای در فاطمی بیان شده صحت ندارد و بنده مسعودی و ابدالی را نمی‌شناسم و با آنکه دوره‌ای با آقای رحیمی در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی همکاری داشتم اما 3 سال است توفیق زیارت این برادر عزیز را نداشتم.

رئیس سابق مجتمع قضایی مبارزه با مفاسد اقتصادی که اکنون به وکالت و مشاوره حقوقی و تدریس حقوق در دانشگاه مشغول است وکالت پرونده مربوط به ابدالی و مسعودی که به اتهام فساد اقتصادی دستگیر شدند را نیز رد کرد.



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 89/1/18 توسط بهروزجلفایی

دستگیری یکی از عاملان اهانت به آرامگاه آیت الله خاتمی

سیاست > چهره ها  - فرماندا ارکان اهانت به آرامگاه پدر سیدمحمد خاتمی را محکوم کرد.

احمد کمالی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: متاسفانه بر روی قسمتی از پیام امام(ره) که به صورت سنگ نوشته است، رنگ سفید پاشیده شده است که خوشبختانه با شست و شوی لازم، آثار رنگ از روی آن پاک شد.

اهم سخنان فرماندار اردکان در این خصوص عبارت است از:

  • پس از این اتفاق، بلافاصله شورای تامین را تشکیل دادیم و کل اعضای این شورا، این حرکت را محکوم کردند. اخیرا هم در برخی محلات، در مورد عکس امام و رهبری همچنین حرکتی انجام شده بود که این اتفاقات نیز محکوم شد.
  • خوشبختانه امروز فردی در همین رابطه دستگیر شد و سرنخ‌هایی هم به دست آمده است که امیدواریم با کارهای اطلاعاتی که انجام می‌شود، جزئیات و افراد بیشتر اعلام و معرفی شوند.
  • استاندار یزد نیز در مورد این حادثه ابراز نگرانی و ناراحتی کردند و بلافاصله به من پیغام دادند که سرکشی از خانواده آقای خاتمی انجام شود که با خانم فاطمه خاتمی خواهر رییس‌جمهور پیشین کشورمان تماس گرفتیم و همچنین با آقای تابش هم صحبت و ابراز همدردی کردیم.
  • طبق تماس‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته، چون خانم فاطمه خاتمی اعلام کردند که امروز حضور ندارند، قرار شد به زودی و احتمالا فردا ـ سه‌شنبه ـ با ایشان دیداری داشته باشیم. بر این اساس اعضای شورای تامین استان به همراه حجت‌الاسلام و المسلمین دیداری، از خانواده آقای خاتمی سرکشی و دلجویی انجام دهیم. همچنین امروز بلافاصله پس از حادثه، ماموران در محل حضور پیدا کردند.
  • با دستگیری فرد مظنون، سرنخ‌هایی به دست آمده است. دستگیری آن شخص بیشتر در رابطه با اتفاق مشابه در مورد عکس امام و رهبری مطرح است و هنوز اعترافی در مورد حادثه امروز ـ دوشنبه ـ نکرده است. سرنخ‌های محکمی نیز در مورد شخص دیگری در دست است که در برخی موارد سخنان مشکوکی بیان کرده است.
  • آیت‌الله خاتمی مورد احترام ویژه حضرت امام، رهبری و همچنین مردم استان یزد و کل کشور و به ویژه مردم اردکان بوده و هستند. ایشان نماینده امام(ره) بودند و برای ما مورد احترام و عزیز هستند و بر همین اساس حتما به دنبال این مساله هستیم که به هر نحو ممکن فرد یا افراد خاطی را دستگیر و به مردم معرفی کنیم.
  • همسر آیت الله خاتمی پس از حادثه در آن‌جا حضور داشتند ولی بعد از آن‌جا تشریف بردند. زمانی هم که ما به محل مراجعه کردیم ایشان در آن‌جا حضور نداشتند. خود من هم با فرمانده نیروی انتظامی تماس تلفنی گرفتم که وی اعلام کرد همسر آیت‌الله خاتمی از آن‌جا خارج شده‌اند.
  • امام جمعه اردکان، آقای دیداری هم از این مساله بسیار ناراحت بودند و ضمن محکوم کردن این مساله، تاکید کردند که مسوولان اطلاعاتی و امنیتی مساله را پیگیری کنند و وظایف خود را هرچه سریع‌تر انجام دهند.
  • ما این مساله را محکوم می‌کنیم و امیدواریم نتایج بررسی‌های لازم در این خصوص به زودی مشخص شود.


نوشته شده در تاریخ دوشنبه 89/1/16 توسط بهروزجلفایی

مدیر شبکه 3: نود و پیامک‌هایش روی آنتن می‌روند

مدیر شبکه 3: نود و پیامک‌هایش روی آنتن می‌روند

ورزش > چشم‌انداز  - مدیر شبکه سه گفت:« مردم نود و پیامک هایش را دوست دارند پس این برنامه را قطع نمی کنیم.»

پس از انتشار خبر اعمال فشار مجدد برای تعطیلی نود ، مدیر شبکه 3 مجبور شد اعلام کند این برنامه بی هیچ تغییری روی آنتن می رود.

علی اصغر پورمحمدی مدیر شبکه سه ، گفت: «هیچ تغییری در روند برنامه نود به وجود نیامده و این برنامه به روال سابق خود به روی آنتن خواهد رفت.»

مدیر شبکه سه ادامه داد: «این برنامه یکی از پر مخاطب‌ترین برنامه‌های شبکه سه سیماست که در سال 89 با اجرای عادل فردوسی‌پور و همانند گذشته با رویکرد چالشی و نقد به روی آنتن خواهد رفت.»

مدیر شبکه سه سیما همچنین درباره برگزاری نظر سنجی‌های این برنامه از طریق پیامک هم گفت:« این رویه هم بدون هیچ تغییری در این برنامه ادامه خواهد داشت و ما در برنامه‌های جدید در سال 89 این روند را پی‌گیری خواهیم کرد.»



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 89/1/16 توسط بهروزجلفایی

نادران: اصلاح دوباره هدفمندکردن یارانه‎ها فشارسیاسی است

نادران: اصلاح دوباره هدفمندکردن یارانه‎ها فشارسیاسی است

سیاست > چهره ها  - الیاس نادران که طرح بحث رفراندوم برای هدفمندسازی یارانه‌ها را یک شوخی می‎خواند، گفت: این بحث تنها در حد شوخی بود که منتفی شد.

به گزارش خبرآنلاین، وی که معتقد بود از این پس دولت فقط باید به قانون عمل کند، ادامه داد: مجلس در بحث هدفمندسازی یارانه‌ها حداکثر مساعدت را در استماع نظرات دولت به خرج داد، اما اگر دولت فکر می‌کند حرف نگفته‌ای دارد که تا به حال به مجلس نگفته است حرف‌هایش را بگوید اما اگر غیر از این است بداند که با فشار سیاسی نمی‌شود یک بحث کارشناسی را پیش برد.

محورهای مهم گفت‎وگوی وی با ایسنا را می‎خوانید:

  • اگر مجلس تا کنون در بحث هدفمندسازی یارانه‌ها کاملا با دولت تعامل کرده است، دیگر چه باید بکند؟ حتی برخلاف روال معمول به آقای رییس‌جمهور اجازه داده شد در جلسه‌ غیرعلنی مجلس حضور پیدا کند و سخنان مبسوطی داشته باشد.
  • حال با فشار سیاسی نمی‌شود یک بحث کارشناسی را جلو برد.
  • چه در کمیسیون، چه در صحن مجلس و چه در زمان بررسی بودجه، مجلس حداکثر مساعدت را در بحث هدفمندسازی یارانه‌ها با دولت داشت.
  • دولت باید به قانون تمکین کند؛ چرا که تا کنون مجلس تعامل خوبی با آن داشته است.

 



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 89/1/15 توسط بهروزجلفایی

شریعتمداری به دیدار خاتمی نرفته بود

شریعتمداری به دیدار خاتمی نرفته بود

سیاست > چهره ها  - شریعتمداری در دیدار نوروزی سیدمحمد خاتمی حضور نیافته بود.

پس از آنکه روز گذشته خبری درباره حضور برخی چهره های سیاسی و وزرای دولت خاتمی به مناسبت دیدار نوروزی رئیس بنیاد باران توسط خبرآنلاین منتشر شد اطلاع یافتیم که محمدشریعتمداری، وزیر بازرگانی دولت خاتمی که نام او در میان دیدار کنندگان ذکر شده بود در این مراسم حضور نداشته است .به خاطراین اشتباه پوزش می خواهیم.



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 89/1/15 توسط بهروزجلفایی

مرعشی به زندان معرفی شد؛ پرونده پسر فائزه به دادگاه انقلاب رفت

سیاست > چهره ها  - سید حسین مرعشی با پایان یافتن مدت استفاده از مرخصی نوروزی، برای ادامه اجرای حکم حبس به زندان معرفی شد.


به گزارش خبرآنلاین پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد: مرعشی پیش از این به اتهام تبلیغ علیه نظام از سوی شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به یک سال حبس تعزیری محکوم شده بود که رای یاد شده توسط دادگاه تجدیدنظر نیز تایید شده بود. 

نامبرده اواخر سال گذشته با استفاده از مرخصی ایام نوروز از زندان آزاد شده بود

این گزارش همچنین حاکیست پرونده اتهامی حسن لاهوتی اشکوری نیز پس از تکمیل تحقیقات، با صدور کیفرخواست به اتهام ارتکاب جرایم امنیتی به دادگاه انقلاب اسلامی تهران ارسال شد.



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 89/1/15 توسط بهروزجلفایی

سفرهای استانی احمدی‌نژاد، دستمایه یک فیلم طنز شد

فرهنگ > سینما  - مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری شهید آوینی از ساخت یک فیلم سینمایی با موضوع سفر استانی رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش برنا، محمد قهرمانی مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری شهید آوینی در این باره گفت: «این موسسه ساخت فیلم سینمایی «گیرنده» را برای سال 89 در دستور کار دارد که ایده و طرح اولیه آن به مهرداد غفارزاده تعلق دارد و مهرداد موفق یامی فیلم‌نامه آن را به نگارش درآورده است. در حال حاضر فیلمنامه این فیلم را برای دریافت پروانه ساخت به وزارت ارشاد ارائه کرده‌ایم.»

وی با بیان این که «گیرنده» از مضمونی طنز برخوردار است، گفت: «داستان این فیلم پیرامون سفر رئیس جمهور به یکی از شهرهای استان خراسان جنوبی است که اهالی آن‌جا در تکاپوی نوشتن نامه به ایشان هستند و در این جریان اتفاقاتی مثل عدم پاکت نامه و ... پیش می‌آید.

در این میان عده‌ای از صاحبان کارخانجات می‌خواهند خودشان را به رئیس جمهور نزدیک کنند تا امتیازاتی را از او بگیرند. در نهایت نامه‌ها جمع‌آوری می‌‌شود و دانشجویی به اتفاق پدرش مسئولیت رساندن نامه‌ها را برعهده می‌گیرد. اما یکی از صاحبان کارخانه از نامه‌های گلایه‌آمیز مردم به خودش که قرار است به دست رئیس جمهور برسد، مطلع می‌شود و تلاش می‌کند که این اتفاق نیفتد. همچنین در مسیر رساندن نامه‌ها اتفاقاتی می‌افتد و در نهایت نامه‌ها به رودخانه سپرده می‌شود و...»

قهرمانی با بیان اینکه تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی «گیرنده» را موسسه فرهنگی هنری شهید آوینی برعهده دارد، در خصوص عوامل این فیلم به خبرنگار برنا گفت: «مهرداد غفارزاده این فیلم را کارگردانی می‌کند که به عنوان اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند او محسوب می‌شود و با دریافت پروانه ساخت، این پروژه جهت مشارکت در ساخت به مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی نیز ارائه می‌شود.»

مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری شهید آوینی در خاتمه گفت: «بعد از صدور پروانه ساخت، پیش تولید این فیلم آغاز می‌شود.»



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 89/1/15 توسط بهروزجلفایی

بهانه وزیر راه برای عدم پیشرفت آزاد راه تهران- شمال

اقتصاد > صنعت  - وزیر راه مشکلات مالی را دلیلی برای عدم پیشرفت پروژه آزاد راه تهران شمال دانست.

خبرگزاری فارس نوشت:

وزیر راه و ترابری با ابراز نارضایتی از روند پیشرفت پروژه آزاد‌راه تهران - شمال، گفت: از ابتدای سال جاری چینی‌ها به صورت جدی عملیات احداث منطقه یک را آغاز می‌کنند و قطعه چهار این آزادراه نیز تا اواخر سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

حمید بهبهانی در خصوص روند فعالیت‌ها و پیشرفت امور در اجرای پروژه آزادراه تهران - شمال، تصریح کرد‌: هیئت دولت به نمایندگی خود کارگروهی را طبق قانون 127 به نام کارگروه آزاد‌راه تهران - شمال تشکیل داده است تا مسائل و مشکلات آزادراه تهران - شمال در این کارگروه برطرف شود.

وی تأکید کرد: پس از تشکیل کارگروه ویژه آزادراه تهران - شمال به دستور دولت و به ریاست اینجانب، برخی مشکلات پیش روی اجرای عملیات این آزادراه برطرف شد.

‌وزیر راه و ترابری با بیان اینکه وزیر جهاد کشاورزی، وزیر مسکن و شهرسازی و رییس سازمان حفاظت محیط زیست نیز برخی اعضای این کارگروه ویژه هستند، خاطرنشان کرد: پس از تشکیل این کارگروه، مشکلات آزادراه به هیئت دولت ارجاع داده نمی‌شود و در همان کارگروه برطرف می‌شود.

فرانسوی‌ها به طور کامل کنار گذاشته شده‌اند

بهبهانی با بیان اینکه چینی‌ها در این آزادراه، سرمایه‌گذار و مجری هستند، تصریح کرد‌: تا چندی پیش مشارکت مالی چینی‌ها و فرانسوی‌ها در اجرای این پروژه به صورت 50 درصد، 50 درصد بود.
‌وزیر راه و ترابری با بیان اینکه پس از مدتی مشارکت فرانسوی‌ها در آزاد‌راه تهران - شمال از سوی وزارت راه و ترابری کنار گذاشته شد و یک شرکت چینی جایگزین فرانسوی‌ها شده است، تصریح کرد: اجرای عملیات آزاد‌راه توسط چینی‌ها به دلیل کمبود منابع مالی هم‌اکنون به کندی پیش می‌رود، زیرا هنوز پول سرمایه‌گذار نرسیده است.
بهبهانی خاطرنشان کرد‌: طبق قرارداد تا زمانی که منابع مالی از سوی سرمایه‌گذار تأمین نشود، چینی‌ها باید از منابع مالی خود انجام پروژه را پیش ببرند.

قطعه چهار آزادراه تهران - شمال تا اواخر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد

بهبهانی با بیان اینکه هم‌اکنون عملیات اجرایی آزادراه تهران - شمال در تونل تالون در حال انجام است،‌ تأکید کرد: انتظاری که اینجانب از پیشرفت کار در پروژه آزاد‌راه تهران - شمال دارم هنوز برآورده نشده است.

‌وزیر راه و ترابری با بیان اینکه حدود یک‌هزار و 500 متر از تونل تالون ساخته شده است، اظهار داشت: از فروردین‌ماه سال جاری چینی‌ها در این پروژه وارد فعالیت جدی در قطعه یک آزاد‌راه خواهند شد و قطعه چهار آزادراه تهران - شمال نیز تا اواخر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

بهبهانی با بیان اینکه انجام پروژه‌های قطعه دو و سه آزاد‌راه تهران - شمال نیز کماکان در حال پیگیری است، تصریح کرد: اجرای عملیات ساخت آزادراه در این دو قطعه هنوز آغاز نشده است.

اولویت وزارت راه و ترابری احداث مسیر رفت آزاد‌راه تهران - شمال‌

وزیر راه و ترابری خاطرنشان کرد: در صورت بهره‌برداری از مسیر احداث شده این آزاد‌راه از تهران تا گچسر،‌ 60 کیلومتر مسیر نسبت به مسیر جاده موجود کمتر می‌شود و پس از گچسر می‌توان از جاده موجود استفاده کرد، این در حالی است که به دلیل سرعت بالای اتومبیل‌ها در مسیر آزاد‌راهی تهران تا گچسر، قطعاً هنگامی که اتومبیل‌ها به گچسر می‌رسند و قصد ورود به جاده موجود را دارند، ترافیک سنگینی ایجاد خواهد شد.‌

بهبهانی اظهار داشت‌: وزارت راه و ترابری به دنبال این است که در قطعه دو این آزاد‌راه به جای اینکه هر دو تونل مسیر‌های رفت و برگشت همزمان احداث شود، یک تونل در مسیر رفت ایجاد شود و سپس در قطعه سه نیز یک مسیر رفت ساخته شود تا حداقل یک خط رفت به صورت آزادراه از تهران تا شمال وجود داشته باشد. جاده موجود فعلی نیز برای برگشت استفاده شود و در این مدت همزمان بقیه خطوط آزادراه در مسیر برگشت احداث شود.

‌وزیر راه و ترابری با بیان اینکه انجام این امر تنها در جهت خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم است، تصریح کرد‌: لازم است از مسیرهای احداث شده در جهت بهره‌برداری هر چه بیشتر، استفاده کرد.

آزاد راه تهران - شمال از غرب تهران در تقاطع بزرگراه همت شروع و با عبور از ناحیه کن، سولقان، دوآب (شهرستانک)، گچسر و مرزن آباد به کمربندی چالوس - تنکابن متصل می‌‌شود.

این گزارش حاکی است طول این آزاد راه در مجموع 121 کیلومتر و دارای دو خط عبور در هر باند و پیش‌بینی سه خط در فرازهای تند است.



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 89/1/15 توسط بهروزجلفایی

دیدار سیدحسن خمینی با آیت‌الله مظاهری و طاهری‌اصفهانی

دیدار سیدحسن خمینی با آیت‌الله مظاهری و طاهری‌اصفهانی

سیاست > چهره ها  - سیدحسن خمینی همزمان با روز جمهوری اسلامی، با حضور در بیوت حضرات آیات مظاهری و طاهری اصفهانی در شهر اصفهان با یاران دیرین امام دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، نوه بنیانگذار انقلاب از مواضع آیت‌الله طاهری اصفهانی و آیت‌الله مظاهری در دفاع از حرمت امام و بیت امام در سالهای اخیر قدردانی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی همزمان با روز جمهوری اسلامی، با حضور در بیوت حضرات آیات مظاهری و طاهری اصفهانی در شهر اصفهان با یاران دیرین امام دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در فضایی صمیمانه و با حضور برخی اعضای بیت حضرت امام خمینی(س) برگزار شد، یادگار امام ضمن تبریک این روز خدمت این عالمان مجاهد، از مبارزات ایشان در سالهای سخت ستم شاهی تجلیل کرد.

سید حسن خمینی همچنین از مواضع آیت‌الله طاهری اصفهانی و آیت‌الله مظاهری در دفاع از حرمت امام و بیت امام در سالهای اخیر تشکر کرد.



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 89/1/15 توسط بهروزجلفایی
<      1   2   3   4   5   >>   >
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • خرید اینترنتی | ماه موزیک