سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های نوین
 

بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 322
کل بازدیدها: 741135

مهدوی‌کنی : همچنان پای سخنرانی آقای هاشمی می‌نشینیم

سیاست > چهره ها  - دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر این که هنوز فرهنگ وحدت را نفهمیده‌ایم، گفت : باید در ابتدا فرهنگ وحدت را یاد بگیریم و معنای آن را بفهمیم و سپس برخوردهای ما بر اثر این یادگیری اصلاح می‌شود‎؛ در حالی که ما هنوز این فرهنگ را نفهمیده‌ایم و خیال می کنیم که همه باید تبدیل به یک مذهب و تفکر واحد شویم، در حالی که مقصود از وحدت گفت‌وگو و یافتن مشترکات است.

به گزارش ایلنا آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی در پاسخ به این سئوال که آیا تلاش برای بیرون راندن نیروهای باسابقه نظام از صحنه با اصول وحدت سازگار است یا خیر؟ گفت: قطعا سازگار نیست؛ البته در صورتی که نیروها خودشان نخواهند از صحنه خارج شوند، زیرا بعضی طرفین رقابت نمی‌خواهند رقابت کنند و به گونه‌ای رفتار می‌کنند که از صحنه خارج شوند که در این صورت کنار گذاشته شدن تقصیر آنها است و فکر نمی‌کنم کسی بخواهد آنها را از صحنه بیرون کند.

آیت‌الله مهدوی‌کنی افزود: بعضی‌ها خودشان می‌خواهند از صحنه نظام بیرون بروند زیرا اگر کسی به دیگری سیلی زد، نمی‌تواند بعدا با او دوست شود و کسی که می‌خواهد در صحنه بماند نباید به دوست خود سیلی بزند.

وی در پایان در پاسخ به این سئوال که برخی جریانات خواهان حذف چهره‌ای مانند آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی هستند، تاکید کرد:‌ این جریانات مهم نیستند و ما همچنان پای سخنرانی آقای هاشمی می‌نشینیم.

مهدوی‌کنی : همچنان پای سخنرانی آقای هاشمی می‌نشینیم



نوشته شده در تاریخ شنبه 88/12/15 توسط بهروزجلفایی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • خرید اینترنتی | ماه موزیک