سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های نوین
 

بازدید امروز: 314
بازدید دیروز: 172
کل بازدیدها: 741110

فهرست حضور و غیاب دانشگاه شهیدبهشتی تفکیک جنسیتی نشده‌است

جامعه  -  فهرست‌های حضور و غیاب برای دانشجویان دختر و پسر جدا نشده است و طبق روال قبلی در ترم های گذشته است/مبادی ورودی دانشگاه شهید بهشتی 20 سال است که برای دانشجویان دختر و پسر جدا است.


  به گزارش ایلنا:

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه مبادی ورودی دانشگاه شهید بهشتی 20 سال است که برای دانشجویان دختر‌ و پسر جدا است، گفت: فهرست‌های حضور و غیاب برای دانشجویان دختر و پسر جدا نشده است و طبق روال قبلی در ترم های گذشته است.

دکتر محمد شیدایی معاون آموزشی و تحصیلات دانشگاه شهید بهشتی به ارائه توضیحاتی در زمینه خبر ایلنا مبنی بر تفکیک جنسیتی در لیست های حضور و غیاب و مبادی ورودی دانشگاه شهید بهشتی پرداخت.

شیدایی با اشاره به اینکه مبادی ورودی دانشگاه شهید بهشتی 20 سال است که برای دانشجویان دختر و پسر جدا است، اظهار داشت: دانشگاه شهید بهشتی دارای 4 درب ورودی است که 4 درب آن نیز دختران و پسران جدا از یکدیگر وارد می‌شوند و این در تمامی دانشگاه‌ها یکسان است.

وی با تکذیب جداسازی فهرست‌های حضور و غیاب برای دانشجویان دختر‌ و پسر در دانشگاه گفت: جدا سازی در مورد فهرست‌های حضور و غیاب در دانشگاه‌ها اتفاق نیافتاده است و فهرست‌های حضور و غیاب برای دانشجویان دختر و پسر جدا نشده است و طبق روال قبلی ترم‌های گذشته است.



نوشته شده در تاریخ شنبه 88/12/15 توسط بهروزجلفایی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • خرید اینترنتی | ماه موزیک