سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های نوین
 

بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 39
کل بازدیدها: 741384

وزیر آموزش و پرورش خبر داد: استخدام 40 هزار نیروی متخصص در سال آینده

جامعه > شهری  -  وزیر آموزش و پرورش گفت:با توجه به نیاز سنجی‌هایی صورت گرفته، سال آینده 20 هزار معلم ورزش، 10 هزار مشاور و متخصص و 10 هزار نیروی متخصص در رشته‌های متعدد در آموزش و پرورش استخدام میشود.

ایلنا نوشت:

حمیدرضا حاجی بابایی وزیرآموزش و پرورش با اعلام اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش استخدام نیروهای متخصص به ویژه برای هنرستان‌ها و در رشته‌ها پایه دبیرستانها و مقطع ابتدایی است، گفت: با توجه به نیاز سنجی‌هایی صورت گرفته، سال آینده 20 هزار معلم ورزش، 10 هزار مشاور و متخصص و 10 هزار نیروی متخصص در رشته‌های متعدد در آموزش و پرورش استخدام می شود.

وی تصریح کرد: برای اینکه آموزش و پرورش را با ایده‌ها و تفکرات جدید پیش ببریم لازم است به جایی برسیم که معلمان و مربیان هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند و برای نیل به این اهداف باید یک نظام منسجم در سراسر کشور ایجاد شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دوران فاصله بین وزارتخانه و مدارس به پایان رسیده است خاطر نشان کرد: در ساختار و تحول جدید نباید فاصله‌ای بین وزارت و مدارس و ستادها باشد و رمز موفقیت آموزش و پرورش هم در ارتباط دو سویه و متقابل است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش مثل هواپیمایی در حال حرکت است که نمی‌توان آن را به بهانه بررسی و کار کارشناسی متوقف کرد، افزود: باید در حال حرکت مورد بررسی و اصلاح قرار بگیرد، ما معتقدیم آموزش و پرورش با کمک و پشتیبانی تمامی فرهنگیان کشور برنامه‌های خود را پیش خواهد بود و در این راه هیچگونه کوتاهی نخواهد کرد.

 حاجی بابایی با اشاره به اینکه در سال های گذشته در آموزش و پرورش آمار ها به صورت شفاف وجود نداشت، گفت: نتیجه نداشتن آمار دقیق این است که گفته می‌شود 14 میلیون دانش آموز،‌140 هزار مدرسه و بیش از یک میلیون معلم داریم در حالی که طبق آخرین آمار 12 میلیون و 800 هزار دانش آموز، بیش از 800 هزار معلم و 128 هزار مدرسه در کشور وجود دارد که البته این آمار نیز آمار واقعی نیست.



نوشته شده در تاریخ شنبه 88/12/15 توسط بهروزجلفایی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • خرید اینترنتی | ماه موزیک