سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های نوین
 

بازدید امروز: 66
بازدید دیروز: 67
کل بازدیدها: 741492

نماینده نیشابور: مشارکت ومجاهدین انقلاب باسفارتخانه هامرتبط بودند/چرااسلحه های هادی غفاری پیگیری نشد

خبر آنلاین - سیاست > احزاب و تشکل ها  - نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ارتباط مالی و سیاسی حزب مشارکت و سازمان مجاهدین (انقلاب) با سفارت خانه های بیگانه در فتنه اخیر خبر داد.


حجت الاسلام سبحانی نیا در گفت وگو با فارس با اشاره به بررسی اقدامات براندازانه حزب مشارکت و سازمان مجاهدین (انقلاب) در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: کمیسیون اخیراً در رابطه با سازمان مجاهدین و حزب مشارکت اطلاعیه ای داد مبنی بر اینکه ارتباط این احزاب با سفارتخانه ها به طور جدی مطرح بوده و عناصری از این احزاب به ارتباط خود با سفارتخانه کشورهای خارجی اعتراف کردند.
نماینده مردم نیشابور در مجلس با بیان اینکه بحث دریافت کمک مالی از بیگانگان می تواند یکی از جرم ها باشد که این موضوع در رابطه با برخی از این احزاب صدق می کند و خودشان اعترافاتی مبنی بر دریافت کمک مالی از بیگانگان داشته اند، یادآور شد: ایراد تهمت، شایعه پراکنی، نقض آزادی، وحدت ملی و اعمالی در راستای تجزیه کشور از جمله مواردی است که در قانون احزاب آمده است و متاسفانه این احزاب آن را مرتکب شده اند.
حجت الاسلام سبحانی نیا نگهداری و حمل اسلحه و مهمات را از دیگر مواد موجود در قانون احزاب برشمرد و گفت: اخیراً شاهد کشف اسلحه در مسجد الهادی بودیم که غفاری توجیهاتی را در این خصوص مطرح کرد ولی توجیه بود و آقای غفاری باید پاسخ گو باشند؛ چراکه مسجد محل جمع آوری و نگه داری اسلحه نیست. باید دید این کار با چه انگیزه ای بوده است.



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 88/12/11 توسط بهروزجلفایی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • خرید اینترنتی | ماه موزیک