سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های نوین
 

بازدید امروز: 95
بازدید دیروز: 322
کل بازدیدها: 741213

بازنشستگان امسال چقدر عیدی می گیرند؟

خانواده - سالهاست وقتی صحبت از عیدی می شود دولت دو نوع عیدی اعلام می کند،یکی عیدی کارگری و دیگری عیدی کامندی.

زهرا تالانی:بازنشستگان هم جزو کارمندان هستند اما خواهان آن هستند که از امسال مانند عیدی آنها هم کارگی محاسبه شود چون عیدی کارگران هر سال از یک تا 3برابر حقوق کارگران اعلام می‌شود.
در اینباره علی اکبر خبازها، رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته سراسر کشور در جمع خبرنگاران می گوید: درصورتی‌که صندوق تامین اجتماعی بتواند به‌صورت مستقل میزان عیدی بازنشستگان را تعیین کند ممکن است مبلغ بیشتری را برای پرداخت درنظر بگیرد اما تصمیم دولت باعث می‌شود که بازنشستگان تامین اجتماعی از عیدی کمتری برخوردار شوند.
اما رحمت‌الله حافظی، مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی هم تعیین میزان نرخ عیدی بازنشستگان را از وظایف دولت می داند و می گوید: میزان عیدی بازنشستگان را دولت اعلام می‌کند و ما فقط به‌عنوان مجری تصمیم دولت را اجرا می‌کنیم و معادل رقم تعیین‌شده به حساب بازنشستگان واریز خواهیم کرد.


رقم عیدی امسال چقدر است؟
 حافظی اعلام کرده که از رقم عیدی بازنشستگان اطلاعی ندارد ؛اما اگر قرار است مانند کارمندان اعلام شود امسال هم با وجود اینکه نرخ رشد تورم نسبت به سال گذشته دوبرابر شده است بازنشستگان 350 هزار تومان دریافت کنند چون سال گذشته 300 هزار تومان عیدی و یک کارت هدیه 50 هزار تومانی دریافت کردند.
اگر چه که بازنشستگان انتظار دارند با افزایش تورم امسال افزایش چشمگیری در عیدی خود داشته باشند.



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90/10/26 توسط بهروزجلفایی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • خرید اینترنتی | ماه موزیک