سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های نوین
 

بازدید امروز: 125
بازدید دیروز: 110
کل بازدیدها: 742449

 

جنیفر لوپز برای تحریم ایران فشار می آورد؟

اقتصاد سیاسی - ایسنا نوشت:

براساس آخرین آمار منتشر شده در 9 ماهه امسال 161 دستگاه کشنده ایویکو در شرکت زامیاد تولید شد. این در حالی است که یک گروه آمریکایی که علیه ایران فعالیت می‌کند، خواستار قطع رابطه ایویکو با کشورمان شده است.

گروه آمریکایی غیرانتفاعی اتحاد علیه ایران هسته‌ای (UNAI) مدعی شده که از کامیونهای ساخت ایویکو در ایران برای جابه‌جایی موشک استفاده می‌شود!

این در حالی است که در 9 ماهه امسال 161 دستگاه کشنده ایویکو در زامیاد به تولید رسید. در آذر ماه نیز تولید این کشنده در زامیاد به 42 دستگاه رسیده است.

نکته جالب اینجاست که گروه آمریکایی اتحاد علیه ایران هسته‌ای طی نامه‌ای سرگشاده از یک خواننده زن سرشناس آمریکایی خواسته تا به گروه فیات فشار بیاورد تا رابطه شرکت زیرمجموعه خود را با ایران قطع کند!

گویا جنیفر لوپز در آخرین موزیک ویدیوی خود از یکی از خودروهای ساخت شرکت فیات استفاده کرده است.

گروه آمریکایی اتحاد علیه ایران هسته‌ای خطاب به او نوشته است: با تائید گروه فیات، شما به عنوان یکی از سخنگویان این شرکت کار می‌کنید و ما از شما انتظار داریم که به این شرکت فشار وارد کنید تا روابط اقتصادی و تجاری خود را با ایران قطع کند.

شرکت ایویکو یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه فیات، بزرگترین خودروساز ایتالیا بوده که کامیون‌هایش را در ایران می‌فروشد.

گروه آمریکایی یادشده تاکید کرده که به اقدامات خود علیه کشورمان ادامه خواهد داد و قصد دارد موضوع ارتباط این خواننده زن را با گروه خودروسازی فیات در رسانه‌ها پررنگ‌تر کند.

این گروه همچنین نامه مشابهی به سرجیو مارچیونه، مدیرعامل فیات ارسال کرده و خواستار قطع روابط این شرکت با ایران شده است.

این گروه پیشتر نیز نامه‌هایی را به شرکتهای خودروسازی کیا و تویوتا با موضوع قطع ارتباط با ایران ارسال کرده بود.

بنا بر گزارش هافینگتون پست، خواننده یادشدهتاکنون به نامه ارسال شده از سوی گروه آمریکایی پاسخی نداده است.

تلاشهای خصمانه آمریکا برای اعمال تحریم‌های بیشتر بر ایران در حالی صورت گرفته که مسئولان ایرانی تاکنون بارها از بی‌نتیجه بودن این تحریم‌ها سخن گفته‌اند.

در حال حاضر تعداد زیادی از شرکتهای خارجی در ایران سرمایه‌گذاری کرده‌اند که در صنعت خودروسازی می‌توان به شرکتهایی مانند پژو سیتروئن، رنو، سوزوکی، هیوندای، کاماز، بنز، نیسان، کیا، چری، مزدا، ایسوزو، ایویکو، ولوو، اسکانیا و مان اشاره کرد.

/



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90/10/26 توسط بهروزجلفایی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • خرید اینترنتی | ماه موزیک