سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های نوین
 

بازدید امروز: 61
بازدید دیروز: 67
کل بازدیدها: 741638

 

بیانیه آیت‌الله مکارم شیرازی در محکومیت هتک حرمت به عاشورای حسینی

 

آیت‌الله مکارم شیرازی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت حوادث عاشورای تهران تاکید کرد: «تمام جناح‌های سیاسی معتقد به نظام اسلامی این ساختار شکنی و هتک احترام را تقبیح و محکوم کنند».

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، متن این بیانیه بدین شرح است:

روز عاشورا در حالی که مردم کشور ما از کوچک و بزرگ، مرد و زن در آتش عشق حسینی می‌سوختند و ناله‌های عاشقانه سر می‌دادند و در هر کوی و برزن به سوگ نشسته بودند و با نظم و خلوص نیت مشغول عزاداری و نوحه سرائی بودند، گروهی از مغرضان به بعضی از خیابان‌های تهران ریختند و قداست مراسم حسینی را که عامل وحدت صفوف همه ملت است شکستند، نخست به شعارهای سیاسی ساختار شکن پرداختند و سپس اقدام به تخریب اموال مردم و آتش زدن آنها نمودند.

ما بارها گفته‌ایم غیر از جناح‌های سیاسی وفادار به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی گروهی خرابکار و مزدور بیگانه در میان صفوف مردم رخنه کرده‌اند که هدف آنها فقط ویران کردن کشور و تجزیه آن و سپردن به دست بیگانگان است که قطعاً با هوشیاری وفاداران به اسلام و نظام هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

اطلاعات موثق و دقیقی به ما رسیده که آنها، جدایی حکومت را از اسلام تبلیغ می‌کنند و حتی بعضاً نسبت به مقام شامخ سالار شهیدان و عزادارانش اهانت کرده‌اند.

انتظار ما این است که اولاً: تمام جناح‌های سیاسی معتقد به نظام اسلامی این ساختار شکنی و هتک احترام را تقبیح و محکوم کنند.

ثانیاً: بیش از این بر طبل اختلاف نکوبند، زیرا: دشمن در کمین نشسته و سلاح خود را تیز کرده و پیوسته تهدید می‌کند و هر درگیری رخ دهد فریاد شادی سر می‌دهند، آیا عقل اجازه می‌دهد دشمن را شاد کنیم؟

من معتقدم اختلافات کنونی راه حل مسالمت آمیز و عاقلانه دارد که باعث عظمت و قدرت بیشتر کشور ماست. چرا به آن نمی‌اندیشند؟

از دولتمردان نیز انتظار داریم در برنامه‌های خود بیشتر دقت کنند و بهانه به دست مخالفان نظام در داخل و خارج ندهند. خداوند همه را به راه راست هدایت فرماید.



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 88/10/9 توسط بهروزجلفایی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • خرید اینترنتی | ماه موزیک