سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های نوین
 

بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 52
کل بازدیدها: 741746

ما که هنوز به فکر فیلترینگ و هزاران هزار ممنوعیت های مختلف در جامعه خودمان هستیم ، در کشورهای دیگر به فکر تبادل اطلاعات و همفکری بیشتر و استفاده ازفناوری های جدید برای پیشبرد اهداف از پیش تعیین شده و هدف گذاری شده می باشند در صورتی که در کشور ما هنوز به دنبال مجوز برای استفاده از اینترنت کم سرعت بسیار گران باید از این ارگان به آن اداره و کاغذ بازی های مرسوم و التماس دعا به آشنایان و سایر حربه هایی برای دستیابی به این اندک نمود .

البته منکر سوء استفاده ها از این فناوری ها در کشور نیستیم ولی این دلیلی برای عدم استفاده مردم از امکانات جدید نیست بلکه دولت های جمهوری اسلامی در عین حفظ منافع و امنیت ملی و میهنی و اسلامی باید موظف به توسعه این مهم شوند ، این دلیل نمی شود که بخاطر سوء‏ استفاده از وسایل ارتباطی برخی قلیل اکثریت جامعه را محدود به عدم استفاده از این فناوریها نمائیم که این توهین به اکثریت میباشد و ضعف دستگاههای مربوط به مقابله با این سوء استفاده ها را نمایان می سازد .

 

1- اگر می گوئیم عده کمی از کاربران در جامعه از این فناوریها بهره نامناسب برده اند پس دولت ها موظف به برخورد جدی با این افراد و تامین نیاز اکثریت میباشند .

2- اگر می گوئیم اکثریت کاربران در جامعه از این فناوریها بهره نا مناسب برده اند پس باید به صراحت اعلام کرد که اقلیت بر اکثریت غلبه کرده اند .

به نظر من گزینه اول صحیح می باشد و کم کاری مسئولین و دولتها و فرار از مسئولیتها موجب بهانه قرار دادن این موضوعات شده است که امیدواریم با خودباوری و افزایش روحیه نقد پذیری در مسئولین این مشکل مرتفع گردد .

                                                                                          

                                                                                    بهروز جلفایی - پنجم اسفند ماه هشتاد و هشت



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 88/12/5 توسط بهروزجلفایی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • خرید اینترنتی | ماه موزیک