سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های نوین
 

بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 67
کل بازدیدها: 741430

دبیرکل موتلفه: هر منتقدی جزو سران فتنه نیست/ سران فتنه کسانی هستند که نظام را متهم به تقلب کردند

سیاست > احزاب و تشکل ها  - دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: ملت ایران بار دیگر در 22 بهمن، حمایت خود را از نظام، ولایت فقیه و رهبری به دشمنان نشان داد.

به گزارش فارس محمدنبی حبیبی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران در دفتر حزب موتلفه سیستان و بلوچستان در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه در ارتباط با جریانات بعد از انتخابات و اقدامات سران فتنه چه نظری دارید، تصریح کرد: هر منتقدی جزو سران فتنه نیست، سران فتنه کسانی هستند که خلاف نظرات صریح مقام معظم رهبری عمل و نظام را متهم به تقلب کرده و مطالبی را بیان کنند، که مورد تشویق دشمنان نظام و انقلاب قرار گیرد و کسانی که در این چارچوب موضع بگیرند، خواسته یا ناخواسته به آتش فتنه دامن می‌زنند.

حبیبی ادامه داد: بعد از جریان انتخابات باید به جای ریختن بنزین بر آتش فتنه، آب روی آتش فتنه پاشید و حزب موتلفه اسلامی تلاش‌ها و اقدامات بسیاری برای برقراری آرامش در کشور کرد و این تلاش‌ها برای برخی از اشخاص تاثیر مثبت داشت، اما اشخاصی نظیر کروبی و موسوی با همه اتمام حجت‌هایی که با آنها شد، همچنان با موضع‌گیری درخط مغایرت با مصالح انقلاب قرار دارند و این گونه افراد نباید علایق شخصی و گروهی خود را در این مدت به مصالح انقلاب ترجیح می‌دادند.

حبیبی هم چنین درباره هدفمند کردن یارانه‌ها نیز گفت: ما با اصل موضوع موافقیم و اصولا اقتصاد مبتنی بر یارانه، اقتصاد ماندگاری نیست و دائما در معرض آسیب‌های جدی قرار دارد و نکته‌ای که در هدفمند کردن یارانه‌ها باید به شدت مورد توجه قرار گیرد، رعایت حال افراد آسیب‌پذیر جامعه است و اگر هدفمند کردن یارانه‌ها فشار غیر معمولی بر طبقات محروم وارد کند، این طرح قابل تایید نیست.

وی گفت: هم می‌توانیم طرح هدفمند کردن یارانه‌ها را داشته باشیم و هم فشار به مردم محروم را به حداقل برسانیم و آغاز این طرح به نفع عامه مردم است.



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 88/11/29 توسط بهروزجلفایی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • خرید اینترنتی | ماه موزیک