سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های نوین
 

بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 39
کل بازدیدها: 741375

پرسپولیس با دنیزلی به توافق اولیه رسید
شماره خبر : 33929

قرارداد دنیزلی با شبکه تلویزیونی ترکیه ای به پایان رسیده و به همین دلیل مذاکرات مسئولان باشگاه پرسپولیس با لوکا بوناچیچ متوقف شد

سایت گل- در حالی که روز گذشته باشگاه پرسپولیس قصد داشت هدایت این تیم را به عهده لوکا بوناچیچ کروات بگذارد ، مسئولان این باشگاه خبر از توافق با مصطفی دنیزلی سرمربی سابق این تیم می دهند.

محمد زادمهر یکی از اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با اعلام این خبر گفت:شب گذشته مذاکرات با مصطفی دنیزلی انجام شد و این مربی برای حضور در پرسپولیس موافقت کرد.وی ادامه داد: مصطفی دنیزلی که در دور قبلی مذاکرات به دلیل قرارداد با شبکه تلویزیونی ترکیه با پیشنهاد باشگاه مخالفت کرده بود برای پیوستن به پرسپولیس اعلام آمادگی کرد و قرار است برای امضای قرارداد به تهران بیاید.

مسئولان باشگاه پرسپولیس پیشنهاد قرارداد 3 ساله به دنیزلی ارائه کرده اند که با مخالفت این مربی مواجه شده و بر سر امضای قرارداد یک و نیم ساله به توافق رسیده اند.

قرارداد دنیزلی با شبکه تلویزیونی ترکیه ای به پایان رسیده و به همین دلیل مذاکرات مسئولان باشگاه پرسپولیس با لوکا بوناچیچ متوقف شد و این باشگاه با آغاز مذاکرات خود با مصطفی دنیزلی به توافق اولیه رسید.



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90/9/21 توسط بهروزجلفایی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • خرید اینترنتی | ماه موزیک