سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های نوین
 

بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 67
کل بازدیدها: 741587

پاسخ سایپا به خریداران خودروی مینیاتور

 مینیاتوری درکار نیست پراید تحویل بگیرید

اگرچه پس از عدم تحویل به موقع خودرو مینیاتور به خریداران، سیل انتقادات به سوی شرکت سایپا روانه شده است، ولی با این حال با اندکی تامل در شرایط فعلی صنعت خودروسازی کشور متوجه خواهیم شد که سایپا به هیچ وجه در این زمینه مقصر نیست!

به گزارش ایسنا، گروه خودروسازی سایپا امسال 12 هزار دستگاه خودرو مینیاتور را پیش فروش کرده، اما به دلیل عدم تولید به موقع این خودرو، به خریداران پیشنهاد کرده که در صورت تمایل به جای مینیاتور، خودروی پراید دریافت کنند. مینیاتور به عنوان نخستین محصول ملی سایپا سال گذشته با حضور رییس جمهور رونمایی شد تا نویدی دیگر از ثمرات عزم و اراده ملی در حوزه دانش فنی و اقتصاد صنعتی در راستای خودکفایی باشد. این خودرو که پس از سمند به عنوان دومین خودرو ملی کشور نام گرفته، قرار بود به عنوان خودرو ارزان قیمت به هموطنان عرضه شود.

سایپا تاکنون 12 هزار دستگاه از این خودرو را در سه مرحله پیش فروش کرده که قرار بود حدود هشت هزار دستگاه (دو سری 4 هزار دستگاهی)  از آن پاییز و زمستان امسال تحویل و چهار هزار دستگاه نیز در بهار سال آینده تحویل مشتریان شود. با این حال با وجود تاخیر چند ماهه در موعد تحویل این خودرو، خط تولید آن در کاشان هنوز به بهره برداری نرسیده است و طبق اعلام مسوولان سایپا در نمایشگاه اصفهان قرار است خط تولید این خودرو در سایت سامیار به عنوان پنجمین کارخانه سایپا در کشور تا یک ماه دیگر راه اندازی شود. به راستی طی 10 روز چند دستگاه مینیاتور تولید خواهد شد؟

 



نوشته شده در تاریخ شنبه 88/11/10 توسط بهروزجلفایی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • خرید اینترنتی | ماه موزیک