سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های نوین
 

بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 92
کل بازدیدها: 741688

 

برخورد هواپیما به چرخ و فلک و نجات معجزه آسای خلبان و مردم / عکس

خارجی - برخورد هواپیمای سبک با چرخ و فلکی در استرالیا باعث حبس شدن دو کودک بمدت 90 دقیقه شد.

نمایش اسلاید

دیلی میل نوشت: حادثه در شرق استرالیا در 220 مایلی شمال سیدنی رخ داد که در آن هواپیمای سبک هنگام پرواز بر فراز مردمی که در فستیوال اولدبار شرکت داشتند، از مسیر خود منحرف شده و به چرخ و فلکی که در حال گردش بود برخورد کرد.

بر این اساس 2 کودک که داخل کابین چرخ و فلک بودند بدام افتادند و دو نفر جوان سوار بر هواپیما توانستند خود را نجات دهند. کودکان 90 دقیقه در بالای چرخ و فلک مانده تا نیروهای امداد، آنها را نجات دادند.

به گفته شاهدان معجزه رخ داد که هواپیما منفجر نشد و نه به کسی آسیبی رسید. به گفته پلیس پسر بچه 9 ساله و دختر بچه 13 ساله در یکی از کابینها داخل چرخ و فلک بودند که هواپیما به سمت آنها رفته و به کابین آنها برخورد کرد.سخنگوی دایره آتش نشانی نیوساوث ویلز گفت آنها خلبان و مرد جوانی که کنار وی بود را نجات داده و بعد دو کودک محبوس در کابین چرخ و فلک را سالم به پایین منتقل کردند. پاول کوکس خلبان هواپیما گفت اصلا متوجه چر و فلک نبوده است. پاول و سرنشین جوان دیگری که در هواپیما بود از چرخ و فلک آویزان شدند.

به گفته مردم بدلیل بارش باران تنها 5 نفر سوار بر چرخ و فلک شده بودند. مسوول فستیوال نیز گفت بدلیل بارش ، در حال پیاده کردن کودکان از چرخ و فلک بودند و به همین خاطر با رسیدن هر کابین به زمین می ایستاد تا کودکان از آن پایین بیایند و به همین خاطر نیز تنها 5 نفر مانده بودند.

بازرسان هوایی وارد منطقه شده تا دلایل سقوط را بررسی کنند. یکی از کارشناسان گفت چند ثانیه بعد از بلند شدن هواپیما از زمین این اتفاق رخ داده است.



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90/7/10 توسط بهروزجلفایی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • خرید اینترنتی | ماه موزیک