سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های نوین
 

بازدید امروز: 52
بازدید دیروز: 67
کل بازدیدها: 741478

هاشمی رفسنجانی

هاشمی رفسنجانی خواستار شد:   برگزاری جشن های دهه فجر بدون تفرقه 

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستار برگزاری جشن های دهه فجر بدون تفرقه و با وحدت کامل و با حضور همه اقشار جامعه شد.  به گزارش ایلنا، آیت الله هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از اعضای خانه کشاورز; مهم ترین راه حل برای رفع معضلات و مشکلات بخش کشاورزی را حرکت در مسیر سند چشم انداز و سیاست های کلی عنوان کرد. وی افزود: وظایف قانون گذار و مجریان در استفاده صحیح از منابع آب، تنظیم بازار، پشتیبانی فنی از بخش کشاورزی، استفاده از دانش روز و تسهیلات بانکی از اهم موضوعاتی است که در سند چشم انداز و سیاست های کلی به آن توجه شده است و حرکت برنامه پنجم و بودجه سال 89 در این مسیر می تواند مشکلات بخش کشاورزی را کاهش دهد و کشور را به مرز خودکفایی نزدیک کند. هاشمی رفسنجانی، مشکل کم آبی در کشور را نیازمند مدیریت جامعی عنوان کرد و گفت: مدیریت آب از منبع طبیعی تا آخرین نقطه مصرف و حفظ این مایه حیاتی از وظایف اصلی مجریان است.  وی افزود: متناسب با جمعیت وشرایط جامعه و دانش و فناوری پیشرفته روز دنیا; باید بر خشکسالی ها غلبه کنیم و در این زمینه خانه کشاورز ظرفی مناسب و نهادی تاثیرگذار در بهبود این وضعیت است.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تولید را نقطه اصلی رسیدن به رفاه و توسعه کشور خواند و افزود: خداوند ریشه تولید را در زمین، آسمان و خورشید و آب قرار داده و با مدیریت صحیح و با شیوه های علمی می توانیم از نعمت های الهی استفاده بهینه ببریم.

آیت الله هاشمی رفسنجانی قشر کشاورز اعم از زراعت، باغداری، دام و طیور، شیلات و دامپروری را از شریف ترین و قابل اعتمادترین مردم هر کشوری عنوان کرد و گفت: قناعت و صبر و تحمل از ویژگی های مهم این قشر جامعه است و همواره با کار و تلاش بر مشکلات چیره شده اند.  

وی ادامه داد: رونق کشاورزی مانع مهاجرت روستائیان به شهرها می شود و اگر صنایع تبدیلی به روستاها برود، مهاجرت معکوس را در پی دارد.  رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در آستانه دهه فجر گرامی داشت حماسه آفرینان، خواستار برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی 22 بهمن; بدون تفرقه و با وحدت کامل با حضور همه اقشار جامعه شد.

 

 



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 88/11/8 توسط بهروزجلفایی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • خرید اینترنتی | ماه موزیک