سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های نوین
 

بازدید امروز: 36
بازدید دیروز: 322
کل بازدیدها: 741154

کمیته فنی پرسپولیس رسما اعلام کرد: استیلی سرمربی شد / دایی شرایط را نپذیرفت
 

کمیته فنی پرسپولیس رسما اعلام کرد: استیلی سرمربی شد / دایی شرایط را نپذیرفت

ورزش > لیگ برتر  - فارس نوشت:

محمد پنجعلی عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس پس از جلسه امروز کمیته فنی باشگاه پرسپولیس  اظهار داشت: تصمیم خود را دیروز گرفته بودیم که اگر علی دایی سرمربیگری را نپذیرد، حمید استیلی انتخاب شود. امروز هم دور هم جمع شدیم و بابت تصمیم دایی تاسف خوردیم.

وی افزود: هنوز هم معتقدم دایی تاثیر بهتری در تیم می گذاشت چرا که به نقاط قوت و ضعف تیم به خوبی آشنایی داشت. در هر صورت زمان در حال از دست رفتن است و بازیکنان مورد نظر پرسپولیس در حال قرارداد بستن با تیم های دیگر هستند. کمیته فنی حمید استیلی را انتخاب کرده و او باید امروز جواب خود را بدهد و سپس دوباره کمیته فنی تشکیل جلسه دهد.

پنجعلی ادامه داد: کمیته فنی اگر تاثیرگذاری در تصمیم نداشت اصلا به کارش ادامه نمی داد. کاشانی کوچکترین دخالتی در تصمیمات نداشت.
به دنبال مخالفت علی دایی با شرط کمیته فنی پرسپولیس، حمید استیلی به عنوان سرمربی فصل آینده سرخپوشان پایتخت انتخاب شد.

استیلی که در فصل 87 ـ 86 در کنار افشین قطبی پرسپولیس را به قهرمانی ایران رسانده بود، بار دیگر به این تیم بازگشت و هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفت.
کمیته فنی پرسپولیس دوشنبه علی دایی را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کرد، مشروط بر این که با حبیب کاشانی کار کرده و تعامل و همکاری نزدیکی با سرپرست پرسپولیس داشته باشد، اما دایی ساعت 4:07 بامداد امروز نامه‌ مخالفت خود را از طریق نماینده تام الاختیارش به باشگاه پرسپولیس ارائه کرد.

حمید استیلی امروز قرارداد خود را در هیات فوتبال تهران ثبت خواهد کرد.



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90/3/31 توسط بهروزجلفایی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • خرید اینترنتی | ماه موزیک