سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های نوین
 

بازدید امروز: 46
بازدید دیروز: 130
کل بازدیدها: 742260

محکوم بودیم که برای انتخاب سرمربی اشتباه نکنیم/ذوالفقارنسب:به همکاری دایی و کاشانی خوشبین هستم
 

محکوم بودیم که برای انتخاب سرمربی اشتباه نکنیم/ذوالفقارنسب:به همکاری دایی و کاشانی خوشبین هستم

ورزش > چهره‌ها  - عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت:« علی دایی باید در چارچوب قوانین و مقررات باشگاه با حبیب کاشانی همکاری داشته باشد.»

بیژن ذوالفقارنسب پس از پایان جلسه کمیته فنی در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت:« ابتدا باید از شما خبرنگاران تشکر و عذرخواهی کنم که ساعت‌های طولانی منتظر بودید اما ما محکوم بودیم که اشتباه نکنیم یا حداقل اشتباه را به عنوان یک انسان داشته باشیم. اگر نظری برخلاف نظر فرد دیگری اعلام می‌شود این را به حساب عدم کامل بودن ما بگذارید ولی بدون غرض و مرض تصمیم گرفتیم.»

او این را گفت و ادامه داد:« گفته می‌شد کمیته فنی دیکته ‌و انشایی تحمیل شده را قرائت خواهد کرد. این الفاظی بود که من شنیدم اما می‌گویم فقط رضایت خداوند بزرگ و موفقیت پرسپولیس برای ما شرط بود. 6 سال در این تیم حضور داشتم و خود را عضو خانواده پرسپولیس می‌دانم.»

ذوالفقارنسب در پایان گفت:«من به همکاری کاشانی و دایی خوشبین هستم و در اولین فرصت که دایی به ایران بیاید یا به صورت تلفنی در این مورد صحبت خواهیم کرد تا یخ‌های رابطه کاشانی و دایی آب شوند. رضایت هواداران پرسپولیس در گرو عملکرد خوب باشگاه است و در آینده نزدیک مانند چند ماه گذشته این دو همکاری خوبی با یکدیگر خواهند شد.»



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90/3/30 توسط بهروزجلفایی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • خرید اینترنتی | ماه موزیک