سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های نوین
 

بازدید امروز: 49
بازدید دیروز: 130
کل بازدیدها: 742263

احمدی‌نژاد:حتی یک نفر در ایران محتاج نان شب نیست/ دشمنان می?دانند اگر ملت ایران فرصت پیدا کند...
 

احمدی‌نژاد:حتی یک نفر در ایران محتاج نان شب نیست/ دشمنان می?دانند اگر ملت ایران فرصت پیدا کند...

سیاست > دولت  - ایسنا نوشت:


رییس‌جمهور با تاکید بر این که نظام سلطه امروز از قدرت فرهنگی، مدیریتی و تاریخ‌سازی ملت ایران هراسان است، گفت:‌ سلطه‌گران به خوبی می‌دانند که اگر ملت ایران اراده کند تمام اهداف خود را محقق خواهند کرد.

محمود احمدی‌نژاد عصر سه‌شنبه به وقت محلی در دیدار ایرانیان مقیم قزاقستان با اشاره به توطئه‌ها و طراحی‌های گوناگون دشمنان برای ضربه زدن به ملت ایران اظهار کرد: نظام سلطه و در راس آن آمریکا و متحدانش همواره به دنبال دشمنی با ملت ایران هستند و همواره با توطئه‌ها و بهانه‌های گوناگون تلاش کردند که به ملت ایران ضربه زده و مانع پیشرفت و شکوفایی ایران شوند.

گزیده سخنان وی به این قرار است:

  • امروز سلطه‌گران به خوبی می‌دانند که ملت ایران از توانایی بالایی برای مدیریت جهان برخوردار است و با توجه به شرایط کنونی جهان که در آن نظام مارکسیست به پایان رسیده و نظام سرمایه‌داری هم در همه عرصه‌ها به بن‌بست رسیده است و جهان نیازمند نظم و اندیشه جدیدی است، تنها ملتی که ظرفیت پاسخگویی به نیازهای بشریت را دارد، اندیشه و فرهنگ ملت ایران است.
  • نظام سرمایه‌داری تا زمانی که دلار در دنیا رایج است، تا حدودی می‌تواند مشکلات خود را برطرف کند.از آن جایی که اقتصاد جهان دیگر گنجایش دارایی‌های کاغذی را ندارد به مرور زمان نظام سرمایه‌داری نیز مانند مارکسیست به پایان راه خواهد رسید.
  • اگر 30 سال پیش برخی از ملت‌ها و صاحب‌نظران در آرزوی رابطه با آمریکا بودند، امروز منفورترین اسم در تمام جهان نام سلطه آمریکا است.
  • دشمنان با توسل به اقداماتی مانند تحریم اقتصادی به دنبال آن بودند که مسیر پیشرفت و شکوفایی ملت ایران را مسدود کنند، اما برخلاف تمام اقدامات و طراحی‌های آنان امروز ایران به لحاظ سرعت پیشرفت علمی در رده اول جهان قرار دارد. سلطه‌گران می‌دانند که اگر ملت ایران تصمیم بگیرد تا اقتصاد خود را شکوفا کند حتما این کار را خواهند کرد. امروز همگان شاهدند با وجود تحریم‌های اقتصادی دشمنان، پیشرفت اقتصادی و عمران و آبادانی در ایران مضاعف شده است. دشمنان می‌دانند که اگر ملت ایران فرصتی پیدا کند الگویی به جهان ارائه خواهد کرد که باعث خواهد شد دیگر کسی از آنان در جهان تبعیت نکند و مناسبات ظالمانه جهان به طور کامل در هم خواهد شکست. آنان می‌دانند که اگر موتور رشد ملت ایران با دور بالا به حرکت درآید همه ظرفیت‌ها را در بر خواهد گرفت و دیگر آنان جایی برای عرض اندام نخواهند داشت.
  • امروز می‌توان ادعا کرد که در تمام ایران حتی یک نفر وجود ندارد که محتاج نان شب باشد و به فضل الهی در آینده‌ای نزدیک اعلام خواهد شد که در سرتاسر ایران فقیری وجود ندارد.
  • خودتان را خسته نکنید هر کس در طول تاریخ با ملت ایران درافتاده است نتوانسته هیچ نتیجه‌ای بگیرد و دشمنان امروز کوچک‌تر از آن هستند که بتوانند حریف ملت ایران شوند، چرا که 30 سال قبل زمانی که غرب و شرق با هم علیه ملت ایران متحد بودند نتوانستند کاری از پیش ببرند؛ این در حالی است که در آن مقطع در اوج قدرت سیاسی، اقتصادی و نظامی قرار داشتند و امروز وضعیت آن‌ها به مراتب بدتر از 30 سال قبل است.
  • بهترین راه‌حل برای سلطه‌گران و کسانی که به دنبال مقابله با ملت ایران هستند، دوستی با ملت بزرگ ایران است. بدون شک هیچ‌کس از دوستی با ما زیان نخواهد دید، اما اگر کسی این دوستی را نپذیرد و بخواهد با ملت ایران دشمنی کند، ملت ایران نشان داده که ریشه همه دشمنان خود را خواهد کند.


نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90/3/25 توسط بهروزجلفایی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • خرید اینترنتی | ماه موزیک