سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های نوین
 

بازدید امروز: 116
بازدید دیروز: 322
کل بازدیدها: 741234

دایی: استعفا دادم تا دوباره من را به مسلخ نبرند / می‌روم، پول هم نمی‌خواهم
 

دایی: استعفا دادم تا دوباره من را به مسلخ نبرند / می‌روم، پول هم نمی‌خواهم

ورزش > لیگ برتر  - علی دایی سرمربی پرسپولیس در مورد استعفای خود گفت: «این دفعه خودم استعفا دادم تا من را به مسلخ نبرند.»

سرمربی پرسپولیس پس از باخت 4 بر یک تیمش مقابل صبای قم در کنفرانس مطبوعاتی گفت: «این بازیکنان توانایی‌های زیادی دارند ولی من نمی‌توانم کارآیی لازم را داشته باشم. در این مسابقه حقمان بیشتر از این‌ها بود که 4 گل بخوریم ولی خب این اتفاق رخ داد.»

دایی ادامه داد: «ما پنج بازی متوالی است که داریم می‌بازیم. تماشاگران تا همین حالا هم خیلی با ما راه آمده‌اند و لطف زیادی در حقمان کرده‌اند. ولی من استعفا دادم تا دست باشگاه باز باشد و نفر بعدی را با خیال راحت بیاورند که او بتواند باشگاه را از بحران خارج کند. البته استعفا نداده‌ام که این باخت‌ها را توجیه کنم. دلیل استعفایم این است که دست باشگاه باز باشد و هر تصمیمی که می‌خواهند بگیرند. منتظر قبول یا رد استعفایم هم نمی‌مانم. می‌روم و با رفتن من هیچ تبعات مالی، گریبان باشگاه پرسپولیس را نمی‌گیرد.»

دایی در مورد نقش بازیکنان در باخت 4 - یک به صبای قم گفت: «من همه چیز را به بازیکنان گفته بودم. به آن‌ها تک تک گفته بودم که چه کار کنند. گفته بودم هر کدامشان چه وظیفه‌ای دارد و چه کار باید بکند. ولی هیچ کدام از حرف‌هایی که من زده بودم در زمین عملی نشد. در یک سال گذشته من هیچ وقت به بازیکنان نگفته بودم آفسایدگیری کنند. ولی در این بازی در صحنه گل سوم دیدید که آمدند آفسایدگیری کنند و با اشتباهی که کردند، نه تنها آفساید نگرفتند، بلکه برای حریف موقعیت گل ساختند. البته من نمی‌گویم این کارها عمدی بوده ولی این اتفاقات افتاده و باعث باخت ما شده.»

دایی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرآنلاین هم که پرسید شما تا به حال سه بار در بازی‌های ایران - مکزیک، ایران - عربستان و پرسپولیس - صبا قربانی شده‌اید نیز گفت: «به هر حال ما در ایران زندگی می‌کنیم. اینجا همه دنبال یک نفر می‌گردند که او را قربانی کنند. من در آن دو مسابقه هم قربانی شدم. اما این بار تصمیم گرفتم خودم بروم تا دوباره من را به مسلخ نبرند.»



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 89/9/28 توسط بهروزجلفایی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • خرید اینترنتی | ماه موزیک