سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های نوین
 

بازدید امروز: 99
بازدید دیروز: 322
کل بازدیدها: 741217

خبر آنلاین - سیاست > مجلس  - 16 نفر از نمایندگان مجلس در تذکرات کتبی امروز خود به محمود احمدی‎نژاد، نسبت به نحوه عزل منوچهر متکی وزیر امور خارجه انتقاد کردند.

به گزراش خبرآنلاین، نخستین تذکر از سوی 10 نفر از نمایندگان به شکل جمعی ارائه شد که طی آن خواستار : توضیح درخصوص عزل عجولانه و نامناسب وزیر امور خارجه حین ماموریت خارج از کشور و عدم رعایت حرمت مسوولان نظام و فرهنگ متانت ملت فرهیخته‌ ایران شده بودند.

این تذکر به امضای مصباحی‌مقدم، نادران، توکلی و مطهری نمایندگان تهران و محمد دهقان، امین‌حسین رحیمی، حسینعلی شهریاری، امیری‎خامکانی، حیدری و حسین سبحانی‌نیا رسیده بود.

دوتن از نمیاندگان یزد هم جداگانه به رئیس جمهور در اینباره تذکر دادند. سید جلال یحیی‎زاده خواستار پرهیز از شتابزدگی و رفتار خلاف شأن و اخلاق در تغییر مدیران و ضرورت اقناع مردم و مجلس درخصوص تغییر عجولانه‌ وزیر امور خارجه شد و علی اکبر اولیا نیز ر تذکر دیگری به رئیس جمهور، پرهیز از اتخاذ تصمیمات ناگهانی و حساب نشده در اداره‌ امور کشور در زمینه‌ تغییر و تعویض نامناسب وزیر امور خارجه؛ را متذکر شد.

دو نماینده اقلیت دیگر هم به رئیس جمهور تذکر دادند. مصطفی کواکبیان نماینده‌ سمنان خواستار اعلام دلیل برکناری وزیر امور خارجه حین ماموریت شد و داریوش قنبری نماینده‌ ایلام خواستار ارایه‌ توضیح درخصوص علت برکناری وزیر امور خارجه حین ماموریت در خارج از کشور از سوی رئیس جمهور شد.

تامینی نماینده‌ اصولگرای رشت نیز در تذکر دیگری به رییس‌جمهور نسبت به نحوه نادرست جابه‌جایی وزیر امور خارجه انتقاد کرد.



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 89/9/28 توسط بهروزجلفایی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • خرید اینترنتی | ماه موزیک