سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های نوین
 

بازدید امروز: 85
بازدید دیروز: 322
کل بازدیدها: 741203

تعیین قیمت گاز برای مصارف خانگی به صورت منطقه‌ای

اقتصاد > انرژی  - شانانوشت:سخنگوی کارگروه طرح تحول اقتصادی دولت از تعیین قیمت گاز به صورت منطقه‌ای و جغرافیایی برای مصارف خانگی خبر داد.

محمدرضا فرزین گفت: بر اساس مصوبات کارگروه تحول اقتصادی و ستاد هدفمند سازی یارانه‌ها قیمت سوخت از جمله بنزین و گازوئیل از طریق اطلاعیه‌های رسمی به مردم اعلام شده است.

وی تصریح کرد: در خصوص قیمت گاز نیز چند برنامه در دستور کار ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها قرار داشت که مهمترین آن تعیین قیمت گاز بر اساس جغرافیای کشور است.

سخنگوی کارگروه طرح تحول اقتصادی گفت: برخی از مناطق کشور بسیار سردسیر هستند و در سال بیش از 9 ماه از وسائل گرمایشی استفاده می‌کنند و این در حالی است که در برخی دیگر از مناطق کشور هوا گرم بوده و 9 ماه از سال وسائل سرمایشی مانند کولر گازی استفاده می‌شود.

فرزین گفت: به طور متوسط قیمت گاز برای مصارف خانگی حدود هر متر مکعب 700 ریال برآورد شده است.

وی تصریح کرد: از سوی استانداری‌ها جزئیات قیمت‌های حامل‌های انرژی منطقه‌ای از جمله گاز و برق به اطلاع مردم آن منطقه خواهد رسید.

سخنگوی کارگروه تحول اقتصادی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سهمیه گازوئیل برای بخش‌های صنعتی و کشاورزی چگونه تعیین خواهد شد و آیا قیمت عرضه گازوئیل به این واحدها با خودروها متفاوت است؟ گفت: قیمت عرضه گازوئیل سهمیه‌ای هر لیتر یک هزار و پانصد ریال تعیین شده است و در این زمینه تفاوتی نداریم.

وی تصریح کرد: اما دولت برای بخش‌های کشاورزی و یا صنعتی سهمیه‌بندی خاصی در نظر گرفته است که در اطلاعیه‌های بعدی ستاد به صورت مشروح به اطلاع مردم خواهد رسید.

/



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 89/9/28 توسط بهروزجلفایی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • خرید اینترنتی | ماه موزیک