سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های نوین
 

بازدید امروز: 21
بازدید دیروز: 39
کل بازدیدها: 741380

پرونده رسایی در دادگاه ویژه‌ روحانیت
رسایی با اشاره به اظهارات کاظم دلخوش در مورد پرونده‌اش در دادگاه ویژه‌ روحانیت، گفت: این پرونده از جمله مواردی است که من به آن افتخار می‌کنم؛ چرا که در مورد مبارزه با مفاسد اقتصادی در زمان تصدی پست مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم بودم.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حمید رسایی، نماینده‌ مردم تهران در خانه‌ ملت، با بیان این مطلب و با تاکید بر این‌که به این پرونده افتخار می‌کنم، اظهار کرد: فردی با جعل مهر، سندسازی و فاکتورسازی وام 500 میلیون تومانی را برخلاف روال قانونی بانک دریافت می‌کند که وقتی من این قضیه را می‌خواستم مطرح کنم، حامیان وی به من فشار آوردند که چون وی در یک نشریه‌ منتسب به اصولگرایان فعالیت می‌کند، لذا طرح این مسئله به مصلحت نیست.

وی اضافه کرد: پس از بررسی مسئله در دادگاه برای وی یک و نیم سال زندان به صورت رای قطعی صادر شد، اما این رای به اجرا در نیامد و ما در نشریه‌ای که در قم داشتیم این مسئله را با نام رمزی وی چاپ کردیم، اما پس از آن وی از من شکایت کرد که البته بخشی از فشارها از داخل مجلس بود که من در صورت صلاحدید آنها را پرده‌برداری می‌کنم.

به گفته‌ رسایی دادگاه برای وی محکومیت شش ماه زندان را صادر کرده که پس از پیگیری‌های وی از طریق مراجع ذیربط و بررسی رای مدت 10 روز است که دادگاه حکم خود را نقض و حکم برائت وی را اعلام کرده است.

وی ادامه داد: جالب است که فردی که با دریافت 500 میلیون تومان وام برای نشریه که در امور دیگر استفاده کرده بوده به مدت دو سال است که رای قطعی‌اش اجرا نمی‌شود و هیات نظارت نیز با نشریه‌اش برخورد نمی‌کند. من در این مورد از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سوال کردم که در کمیسیون فرهنگی مطرح است.

رسایی در ادامه این مسئله را مورد انتقاد قرار داد که بعضی تذکرات مجلس قبلا هماهنگ می‌شود.

وی گفت: اگر یک دهم تذکراتی که بعضی آقایان مطرح می‌کنند، را مطرح می‌کردم میکروفونم قطع می‌شد، در حالی که آقای دلخوش تا آخر صحبت کرد و تذکری دریافت نکرد.

وی اضافه کرد: خوشحالم اتهاماتی که متوجه مجلس بود با مصوبه‌ امروز برطرف شد و نشان داد که مجلس در اختیار یک نهاد نیست و همانطور که خدا خرمشهر را آزاد کرد، دانشگاه آزاد نیز توسط خداوند آزاد شد.
 



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 89/4/2 توسط بهروزجلفایی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • خرید اینترنتی | ماه موزیک