سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های نوین
 

بازدید امروز: 43
بازدید دیروز: 39
کل بازدیدها: 741402

آخرین پیشنهاد دولت برای هدفمندکردن یارانه‌‌‌‌‌‌ها 35هزار میلیارد تومان است

سیاست > دولت  - معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: پیشنهاد دولت برای هدفمند کردن یارانه ها 35 هزار میلیارد تومان است که صحبت‌ها و رایزنی‌ها ادامه دارد و تعدادی از نمایندگان مجلس نیز آن را امضا کرده‌اند.

به گزارش فارس ، حجت الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی رئیس جمهور دیشب در حاشیه شصت و هشتمین جلسه استانی هیئت دولت در استان آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی در خصوص رایزنی‌های هیئت رئیسه مجلس برای تصویب طرح دولت برای اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها گفت: پیشنهاد دولت 35 میلیارد تومان است که آخرین پیشنهاد بوده البته صحبت‌ها و رایزنی‌ها را ادامه می‌دهیم و این به مفهوم عقب‌نشینی نیست بلکه یک توافق است و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز آن را امضا کرده‌اند که امیدواریم رأی بیاورد.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه اساسنامه صندوق توسعه ملی چه زمانی به مجلس شورای اسلامی می‌رود، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم طبق مصوبه قانون بودجه اساسنامه صندوق توسعه ملی را به مجلس ارائه کنیم.

میرتاج‌الدینی ادامه داد: مهلت ارائه اساسنامه صندوق توسعه ملی به مجلس شورای اسلامی تا آخر فروردین‌ است و باید اساسنامه را تا آن زمان آماده کنیم و در اردیبهشت‌ماه تحویل مجلس دهیم.



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 89/1/19 توسط بهروزجلفایی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • خرید اینترنتی | ماه موزیک