سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های نوین
 

بازدید امروز: 214
بازدید دیروز: 172
کل بازدیدها: 741010

آزمون بزرگ اصولگرایان

سیاست > چهره ها  - مجتبی شاکری

سال 88 سال عبرت برای جناح های سیاسی محسوب میشود زیرا در این سال دو حماسه بزرگ به وقوع پیوست اولین حماسه حماسه بیست و دوم خرداد بود و حماسه دوم حماسه بیست و دوم بهمن ماه بود که همه مردم با گرایش های سیاسی متفاوت در آن حضور پیدا کردند و بار دیگر با انقلاب خود پیمان بستند.

این دو حماسه بزرگ بخصوص حماسه 22 بهمن در لابه لای خود نکات مهم و پند آموزی داردکه هر دو جناح سیاسی می توانند از آن عبرت بگیرند و در این میان کار اصولگرایان حساس تر است زیرا اصولگرایان باید از خواب غفلت بیدار شوند و موقعیت حساس کنونی را در ک نمایند تا مردم آنها را کنار نگذارندزیرا مردم ما ضمن اینکه از انقلاب خود حمایت می کنند اما با افراد عهد نمی بندند.

اصلاح طلبان نیز باید بین خود و بیگانگان، مرزی را مشخص نمایند و نسبت به آنچه که از آن به عنوان فتنه عمیق یاد می شود موضع گیری صریح داشته باشند و تکلیف خود را مشخص کنند تا بتوانند در چارچوب نظام به فعالیت سیاسی خود ادامه دهند در غیر اینصورت امکان ندارد بتوانند به حیات سیاسی خود ادامه دهند.

البته در این میان کار اصولگرایان به مراتب دشوارتر است زیرا باید به مردم اثبات کنند که در اداره کشور از کار آمدی لازم برخوردارند و این رسالت عظیم به دوش مجلس و دولت است که به جامعه نشان دهد که در زمینه های فرهنگی ،سیاسی ،اجتماعی ،اقتصادی توان لازم را برای اداره کشور دارند.

اصولگرایان در حال حاضر در برابر یک آزمون بزرگ قرار گرفتند تا بتواند به شعار خود که همانا تحقق عدالت و پیشرفت است عمل نمایند و درصورتیکه بتوانند کار آمدی خود را نشان دهند در انتخایات آینده که انتخابات شورا ها است پیروز می شوند و این مساله نیازمند جلب اعتماد مردم است .

اگر اصولگرایان موفق نشوند اعتماد مردم را جلب کنند به طور قطع باید جای خود را به کسانی بدهند که بیشتر با آرمان های امام و رهبری هماهنگی دارند بنابراین اثبات کارآمدی در بین اصولگرایان مهمترین اولویتی است که همه اصولگرایان باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند .

عضو جمعیت ایثارگران



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 89/1/11 توسط بهروزجلفایی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • خرید اینترنتی | ماه موزیک