سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های نوین
 

بازدید امروز: 211
بازدید دیروز: 172
کل بازدیدها: 741007

بیوه های سیاه، مسکو را به وحشت انداختند

بین الملل > آسیای میانه و قفقاز  - یک روزنامه نگار روس معتقد است با وجود مرگ شامیل باسایف رهبر جدایی طلبان چچن، طرفداران منسوب به او که به گروه بیوه های سیاه معروفند، انفجارهای مسکو را طراحی کرده اند.

به گزارش شبکه تلویزیونی بی بی سی کارشناسان براین باورند که به احتمال زیاد انفجارهای روز دوشنبه در متروی مسکو که به کشته شدن نزدیک به 40 نفر و زخمی شدن بیش از 100 نفر دیگر منجر شد کار گروهی وابسته به شامیل باسایف با نام «بیوه های سیاه» بوده است.

بر اساس این گزارش، گروه وابسته به باسایف پس از مرگ شامیل باسایف همچنان فعال بوده و اکنون نشان داده است که توانایی سازماندهی یک عملیات تروریستی مخوف را دارد.

بیوه های سیاه زنانی هستند که برای گرفتن انتفام  پدر ، برادر ، فرزند یا همسران خود که توسط روس ها و در خلال جنگ استقلال چچن کشته شده اند گروهی تشکیل داده و با مسکو در حال جنگ هستند.

این احتمال زمانی تقویت شد که پلیس مسکو اعلام کرد احتمالا عوامل انتحاری انفجارهای متروی مسکو دو زن بوده اند که با خود کمربند انفجاری حمل می کرده اند.

گروه بیوه های سیاه در زمان حیات شامیل باسایف و توسط خود او تشکیل شده بود و شرایط موجود در چچن نیز به رشد و توسعه آن کمک شایان توجهی کرد.

بیوه های سیاه، مسکو را به وحشت انداختند



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 89/1/9 توسط بهروزجلفایی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • خرید اینترنتی | ماه موزیک