سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های نوین
 

بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 84
کل بازدیدها: 741514

انتشار دومین شایعه درباره خاتمی و دوستانش در این هفته

سیاست > احزاب و تشکل ها  - پس از خبر ممنوع الخروج شدن خاتمی شایعه ای جدید درباره او و همراهانش مطرح شد.

به گزارش خبرآنلاین خبرگزاری آریا با انتشار خبری که منبع آن«شنیده شده است» بود نوشت: پس از 22 بهمن جلسه ای توسط چهره های مؤثر اصلاح طلب برگزار شده است تا در مورد اتخاذ مواضع جدید تصمیم گیری کنند. در این جلسه خوئینی ها اعلام کرده است باید روی پروژه مطالبات مردم کار کرد تا سطح توقعات آن ها را بالا برد برای مثال باید بر روی خط فقر کار ویژه ای انجام داد. باید روی شورای فقهی و افتاء کار کنیم.اگر در جریان ما شورای افتاء وجود داشته باشد در افکار عمومی استقبال می شویم.

خاتمی می گوید:پیشنهاد خوبی است و مجمع مدرسین و از جمله آقایان موسوی تبریزی و ایازی به این مطلب بپردازند. باید ببینیم جناح مقابل چه استراتژی هایی دارند حتی باید بولتن های مؤتلفه و جامعه مدرسین را باید تحلیل کنیم.

در این باره کواکبیان دبیر کل حزب مردم سالاری به این سایت گفته است که شایعه ای مبنی بر آنکه خاتمی به همراه موسوی خوئینی ها در صدد تشکیل شورای فتوا است همانند خبر ممنوع الخروج شدن ایشان دروغ و کذب است . در این میان موسی قربانی عضو فراکسیون اصولگرایان مجلی نیز گفته است که« حرکت خاتمی در جهت تحقق شورای فتوا بوی فتنه می دهد و گرنه هیچ عقل سلیمی در شرایط کنونی دست به این اقدام نمی زند .»



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 88/12/20 توسط بهروزجلفایی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • خرید اینترنتی | ماه موزیک