سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های نوین
 

بازدید امروز: 74
بازدید دیروز: 322
کل بازدیدها: 741192

دیر بود ولی خوب بود

پایان دادن به مناظرات یکسویه در تلوزیون که باعث تنش بیشتری می شد ، با تدبیر جدید رسانه به این هیزم کشی خاتمه داده شد . ماهها قبل اگر این سیاست رسانه ملی بجای لشکر کشی هایی که انجام شد مورد نظر قرار میگرفت باعث آرامش زودهنگام و همچنین حفظ حرمت های همه جناحهای سیاسی می شد . گرچه در برنامه دیشب هیچکدام از طرفین از مواضع خود کوتاه نمی آمدند ، اما بازگو نمودن ما وقع در مقابل همدیگر و باز بودن فضای دفاع برای طرف مقابل نیز باعث کاهش تنش شد .

بهروز جلفایی چهارشنبه 23 دیماه 88

 

متن مناظره کواکبیان و شریعتمداری

 

 

 

 

 

 شریعتمداری :چرا اصلاح طلبها اغتشاشگران را محکوم نکردند

کواکبیان :خودسرها زیر علم کیهان هستند

کواکبیان :کیهان از قبل از انتخابات انقلاب مخملی و آمدن عمروعاصها را تئوریزه کرد

به گزارش پایگاه خبررسانی عبرت برنامه رو به فردای سیما به بحث و مناظره بسیار خوب و منطقی مدیر مسئول روزنامه کیهان بعنوان اصولگرایان و مدیر مسئول روزنامه مرم سالاری بعنوان اصلاح طلب انجامید و مباحث مربوط به انتخابات تا حدودی بازگشایی شد و در ابتدای آن کواکبیان گفت:خودسرها زیر علم کیهان هستند .

به گزارش عبرت در برنامه شب گذشته رو به فردای شبکه 3 سیما کواکبیان نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:

کیهان از قبل از انتخابات از انقلاب مخملی و عمرو عاصها خبر دادند و این در حالی بود که شورای نگهبان نامزدها را تایید کرده بود و اگر چنین بود و کیهان از این ماجرا اطلاع داشت چرا صلاحیت نامزدها تایید شد .

وی در ادامه گفت :اگر در عاشورا ضد انقلاب آمد و اغتشاشگران فرصت پیدا کردند ما مقصر بودیم و تدبیر نکردیم ،جو را امنیتی نمی کردیم و اجازه می دادیم مردم عادی با مسائل آشنا شوند .

وی اظهار کرد: راه این نیست که همه را اسرائیلی و آمریکایی معرفی کنیم و تنها خودمان را خوب بدانیم و دیگران را بد و اینکه آقای شریعتمداری خودشان را خوب بدانند این درست نیست .

چرا آقای جلیلی با آمریکایی ها مذاکره کرد اشکال نداشت اما خاتمی اگر مذاکره کرد و 8 سال رئیس جمهور ما بوده این اشکال دارد و باید برای اینده برنامه ریزی کنیم .

کواکبیان در ادامه گفت : بجای گذشته باید به آینده فکر کنیم و رو به فردا برویم ، من این دولت را قانونی می دانم و انتخابات هم تمام شده است و همه کار خاتمه یافته است و با روش کیهان دیگر دوستی باقی نمی ماند و این سخنان رهبری نیست که جذب حد اکثری و دفع حداقلی هدف قرار گیرد

حسین شریعتمداری در مقابل گفت:آقای کواکبیان قبول دارند که توطئه هست ، چرا اصلاح طلبها اغتشاشات را محکوم نکردند و بیانیه دادند و دفاع هم کردند و بحث بر سر این است که چرا محکوم نکردید اقدامات خرابکارانه را و حتی دعوت به کار غیر قانونی کردید

بحث دو جناح نیست و انتخابات تمام شده است و بحث اهانت به امام و انقلاب و امام حسین ع است من قبول دارم که در انتخابات تقلب شد اما تقلب را آنهایی کردند که بجای سکه واقعی به 13 میلیون سکه تقلبی فروختند

کواکبیان در ادامه گفت : باید همه چیز در چهارچوب قانون باشد و اگر راهیپیمایی حامیان موسوی غیر قانونی بوده راه پیمایی و تجمع آقای احمدی نژاد هم غیر قانونی بوده است .

 شریعتمداری گفت: آقای کواکبیان شما باید بگویید که آیا اقدامات آقایان موسوی و کروبی و خاتمی را تایید می کنید .کواکبیان از پاسخ به این سوال امتناع کرده و گفت : این نکته نیازمند توضیح است .

شریعتمداری در ادامه گفت : دشمن ما را مشغول کرده است و چرا تظاهرات روز قدس انجام می شود چرا این اتفاقات می افتد و نماز جمعه بیایید بخوانید اما اغتشاش نکنید .

کواکبیان در خاتمه گفت: ظاهرا آقای شریعتمداری اینگونه فکر می کنند یک تفکر و جناح حذف شود .


 



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 88/10/23 توسط بهروزجلفایی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • خرید اینترنتی | ماه موزیک