سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های نوین
 

بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 14
کل بازدیدها: 739748

خبرگزاری آریا- تجمعاتی که برای مرحوم پاشایی برگزار شده بود مورد نظر سودجویان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی آریا، خبر در گذشت مرتضی پاشایی آهنگساز و خواننده سبک پاپ که در اثر بیماری سرطان معده در بیمارستان بهمن در 30 سالگی  دار دنیا را وداع گفت، برای دوستداران و علاقمندان به وی بسیار سنگین بود و انتشار این خبر واکنشهایی را نیز در پی داشت.
پاشایی به دلیل سرطان پیشرفته معده مدتی با این بیماری درگیر بود، تا حدی  که بسیاری از مردم هنردوست و هنرمندان در بیمارستان محل بستری شدن او جمع شدند و برای او دعا کردند.ثبت لحظات بیمارستانی مملو از جمعیت با حضور هنرمندان سینما و موسیقی و مردم هنردوست نشان از باور او در اهالی هنر و مردم داشته و دارد، هرچند نحوه برخوردها با او، بیماری اش و بسیاری از علایق، گاهی به صورت حاشیه نیز درآمد.حاشیه هایی که برخی اقدام به انداختن عکس یادگاری از او و گذاشتن آن در صفحه فیسبوک  کردند.
اما پس از انتشار خبر درگذشت این هنرمند کشورمان که محبوب نیز هست ، موجب شد بسیاری از مردم و هنرمندان به شدت ناراحت شوند و در این راستا عده زیادی در محل بیمارستان و بسیاری نیز در مناطق مختلف شهر تهران و شهرهای دیگر کشور تجمع کردند و به نوعی ناراحتی خود را به نمایش گذاشتند.
بودند بسیاری از پسران و دخترانی که با آهنگ های آن مرحوم مانوس بودند و با شنیدن این خبر اشکهای خود را در خانه ، مترو ، تاکسی و اتوبوس و حتی خیابانها بی هیچ خجالتی سرازیر کردند و به دیگران نیز اطلاع می دادند و هنرمندانی که در شوک این خبر حتی نمی توانستند با خبرنگاران مصاحبه ای داشته باشند و اظهار نظر کنند.
بر اساس اخبار رسیده ،علاقه‌مندان مرتضی پاشایی شب گذشته  با حضور در برخی از پارک‌های تهران از جمله پارک «لاله» و «آب و آتش» و همچنین مقابل بیمارستان «بهمن» تهران با هم اقدام به خواندن برخی از آثار این خواننده‌ی محبوب کردند و در سوگ وی غمگین بودند. 
حضور گسترده‌ی هواداران این هنرمند برای سوگواری غیررسمی در پارک «آب و آتش »تهران سبب شد تا در اطراف این پارک ترافیک سنگینی شکل بگیرد. علاقه‌مندان به مرتضی پاشایی در خیابان‌های مجاور پارک در خودروهای خود، ترانه‌های این هنرمند را پخش می‌کردند و عده‌ای نیز تصاویر او را بر شیشه‌های ماشین‌شان چسبانده بودند.
همچنین در این تجمع، هواداران مرتضی پاشایی برای این هنرمند بارها فاتحه خواندند و برای خوشنودی روحش صلوات فرستادند. 
اما در این میان همانگونه که در بسیاری از مسائلی که در کشور اتفاق می افتد امکان سوء استفاده وجود دارد و مسبوق به سابقه هم هست؛ این بار در تجمعاتی که در غم از دست دادن این هنرمند موسیقی پاپ برگزار شد متاسفانه عده ای هم به منظور سوء استفاده از این تجمع ورود کردند و سعی در منحرف کردن تجمع از هدف خود را داشتند  که با هوشیاری مردم و بویژه خانواده محترم مرحوم پاشایی این افراد به هدف خود نرسیدند . 
گزارش‌ها حاکی از آن است که در برخی از مراسم های مشابهی که در چند پارک‌ دیگر تهران و مقابل بیمارستان محل درگذشت مرحوم پاشایی برگزار شده  است، تنش‌هایی ایجاد شده و وجود برخی افراد سودجو در این تجمع ها موجب اخذ تصمیم‌های مقطعی مبنی بر متفرق کردن جمعیت گرفته شود.  
این مسائل موجب شد که خانواده مرحوم مرتضی پاشایی  در پی درگذشت مرتضی پاشایی خواننده جوان موسیقی پاپ عده ای با برگزاری برخی تجمعات بدون مجوز حاشیه هایی ایجاد کرده اند که همین امر باعث شده مدیر برنامه ها و خانواده مرتضی پاشایی با صدور یک بیانیه درباره این حواشی و مواضع رسمی شان توضیحاتی ارایه کنند.

در این متن آمده است:
«از همه ملت ایران و طرفداران مرتضی پاشایی که در غم خانواده آن مرحوم سهیم هستند تشکر می کنیم و بر خود لازم می دانیم چند نکته مهم را اعلام داریم:

1.طرفداران مرتضی پاشایی کسانی هستند که شفای وی را از طریق برگزاری زیارت عاشورا و دعای توسل می خواستند.

2.شخص مرتضی پاشایی عاشق اهل بیت و اسلام و معنویت و مردم بود.

3.خانواده و خاندان مرتضی پاشایی افرادی در خط انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و از مریدان اهل بیت هستند.»

همچنین پدر مرتضی پاشایی به خبرنگار مهر گفت: ما از اینکه برخی افراد از ابراز احساسات مردم سواستفاده کرده و برخی اجتماعات را به حاشیه کشانده اند بسیار متاسفیم و می دانیم که طرفداران واقعی پسرم خواستار ایجاد هیچ نوع حاشیه ای نیستند.

وی همچنین از همه مردمی که پسرش را در دوران بیماری تنها نگذاشته و از زمان درگذشت وی نیز دلسوزانه در غم آنها شریک بوده اند، قدردانی کرد.




                                                            عکس های تجمع مردم مقابل بیمارستان محل فوت مرتضی پاشایی



نوشته شده در تاریخ شنبه 93/8/24 توسط بهروزجلفایی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • خرید اینترنتی | ماه موزیک