سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های نوین
 

بازدید امروز: 53
بازدید دیروز: 86
کل بازدیدها: 742761

لبـاس هـایی که در نـوع خود بی نـظیرنـد !

خواستگاری در لباسی از جنس گل رز طبیعی


تقدیم یک دسته گل در روز عشق برای بسیاری از خانم ها خیلی با ارزش است. خصوصا اینکه قدری متفاوت و هیجان انگیز هم باشد. از جمله ابتکار یک مرد چینی که در یک حرکت فوق العاده رومانتیک، دوست دخترش را در روز ولنتاین بوسیله لباسی که با 9999 گل رز قرمز واقعی تزیین شده بود سورپرایز کرد و هنگامی که این لباس بر تنش بود به او پیشنهاد ازدواج داد. به اعتقاد چینی ها عدد 9999 خوش یمن است و می تواند موفقیت را به ارمغان بیاورد.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

لباس عروسی تهیه شده از 3 هزار پر طاووس


در چین یک لباس شب عروس با استفاده از 3 هزار پر طاووس تهیه شد. طبق گفته مالک این لباس که دارنده مرکزی برای نگهداری طاووس است، این پرها در طول مدت یکماه از 200 طاووس تحت مراقبت این مرکز جمع آوری شده است. این لباس عروس با رنگ های غنی، گرم و ظرافت خاص خودش بسیار درام و زیباست که به شگفتی خلقت پرنده ای منحصربفرد به نام طاووس تاکید دارد.


گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

لباس سه کیلومتری بر تن عروس ایتالیایی


عروس ایتالیایی با به تن کردن لباس عروس سه کیلومتری رکورد گینس را شکست. مراسم عروسی در دهکده کاسال دی پرینسس در حالی که مردم دنباله لباس 1.86 مایلی عروس را گرفته بودند برگزار شد. هزاران تن از مردم و دانش آموزان مشتاق دنباله لباس را در حالی که عروس (النا د آنجلیس) و داماد در اتومبیل بودند؛ گرفته بوده و حمل می کردند. جیانی مولارو طراح لباس کرم رنگ می گوید از 6 هزار متر دوک ابریشم برای ساخت توری دنباله لباس استفاده شده است.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گرانترین لباس هندی با قیمت 100 هزار دلار


گرانترین لباس هندی در جهان که در کتاب رکوردهای گینس هم ثبت شده یک ساری ابریشمی با قیمتی معادل 40 لک روپیه برابر با 100 هزار دلار آمریکا است. سنگها و جواهراتی که در این لباس به کار رفته تماما از الماس، طلا، پلاتین، نقره، زمرد سبز، یاقوت سرخ، یاقوت زرد، چشم گربه!، یاقوت کبود، مروارید و مرجان است.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

نمونه هایی دیگر از لباس های متفاوت

لباسی که با 1400 دستکش آشپزخانه به اتمام رسیده

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


لباس عروس با یک جفت دستکش بوکس !

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



و اینهم گوگــل که بر ساری های هندی نقش بسته است

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org




لباسی با استایل استتار جنگلی !!!

گروه اینترنتـی پرشین استار | www.Persian-Star.org


این هم طرحی که به چینی ها یادآوری می کند که امسال سال اژدهاست

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90/12/3 توسط بهروزجلفایی

مـورد از پرخـرج ترین فاجعـه های طبیـعی دنیـا !

هیچ چیزی در مقابل نیروی طبیعت توان ایستادگی ندارد. نیروی طبیعت می تواند میلیون ها بار قوی تر از بمب ها و مواد منفجره ای باشد که بشر امروز به آنها دست یافته است. در این ایمیل با 13 مورد از پرخرج ترین فجایع طبیعی دنیا که بیشترین خسارت های مالی را موجب شده اند، آشنا می شوید.

زلزله و سونامی در شمال شرق ژاپن، سال 2011

خسارت مالی : 180 میلیارد دلار

 


 
طبق برآوردهای انجام شده زلزله 9 زیشتری و سونامی که در 11 مارس 2011 در شمال شرق کشور ژاپن اتفاق افتاد بیش از 180 میلیارد دلار خسارت بر جای گذاشت. علاوه بر این اثرات انفجار اتمی نیروگاه های هسته ای فوکوشیما را باید به صدمات این فاجعه اضافه کرد. این فاجعه 15839 نفر کشته، 3642 نفر مفقود و 5950 نفر زخمی را به مردم ژاپن تحمیل کرد.

 


زلزله سیچوان، کشور چین، سال 2008

خسارت مالی : 147 میلیارد دلار



 
زمین لرزه ای که در سال 2008 استان سیچوان چین را لرزاند، نه تنها پرخرج ترین فاجعه طبیعی این لیست می باشد بلکه مرگبار ترین آنها نیز است. 70 هزار نفر در این حادثه کشته شدند و 11 میلیون نفر نیز بی خانمان شدند. این زلزله در مناطق دور افتاده و کوهستانی کار امدادرسانی را با مشکل بسیاری روبرو ساخت.

 


زلزله هانشین، کشور ژاپن، سال 1995

خسارت مالی : 144 میلیارد دلار



 
زلزله هانشین یکی از ویران کننده ترین زلزله های ژاپن بود البته قبل از آخرین زلزله 9 ریشتری که خسارات وسیعی را به این کشور تحمیل کرد. شهر کوبه که بیشترین لرزه ها را از این زمین لرزه دریافت کرده بود به تنهایی 4600 نفر از ساکنانش را از دست داد. زلزله سال 1995 هانشین در نهایت 6434 نفر قربانی گرفت.

 


طوفان کاترینا، ایالات متحده آمریکا، سال 2005

خسارت مالی : 137 میلیارد دلار



 
طوفان کاترینا از نظر اقتصادی پرخسارت ترین طوفان در تاریخ ایالات متحده آمریکا بود. این طوفان به سرعت 280 کیلومتر در ساعت رسیده بود و در نهایت به مرگ 1800 نفر انجامید.

 


زلزله ایرپینیا، کشور ایتالیا، سال 1980

خسارت مالی : 52 میلیارد دلار



 
در زمین لرزه ایرپینیا که به بدنام ترین فاجعه طبیعی ایتالیا نام گرفت 3000 نفر کشته شدند. این زلزله گریبان ساختمان ها و بناهای شهر را تا شعاع 26 هزار کیلومتر مربعی گرفت و خسارات شدیدی را به آنها وارد ساخت.


زلزله نورث ریج کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا، سال 1994

خسارت مالی : 43 میلیارد دلار



 
در اثر این زمین لرزه 9000 نفر در آزادراه سانتامونیکای ایالات کالیفرنیا زخمی و مجروح شدند. شدت خسارات وارده به این بزرگراه (که از آن به عنوان پر رفت آمد ترین بزرگراه آمریکا یاد می شود) به حدی بود که 3 ماه طول کشید تا این مسیر دوباره قابل رفت و آمد شود.

 


طوفان آندره، ایالات متحده آمریکا، سال 1992

خسارت مالی : 41 میلیارد دلار



 
آندره قوی ترین طوفانی بود که در قرن بیستم میلادی بخش هایی از آمریکا را فرا گرفت. طوفان آندره که در اوت سال 1992 میلادی اتفاق افتاد تا 272 کیلومتر در ساعت سرعت گرفته بود و باعث تخریب هایی در فلوریدای جنوبی و در خط ساحلی ایالت لوییزیانا گردید.

 


سیل رودخانه یانگ تسه، کشور چین، سال 1998

خسارت مالی : 40 میلیارد دلار



 
بارش های پیاپی باران در بهار سال 1998 باعث شد که استان های شمالی کشور چین، سه ماه تمام با سیل جاری و مشکلات آن دست و پنجه نرم کنند. 4000 نفر در اثر این سیل جان خود را از دست دادند، 14 میلیون چینی از خانه های خود رانده شدند و نواحی زیادی از کشور به طور کامل تخلیه گردید.

 


زلزله چئوتسو، کشور ژاپن، سال 2004

خسارت مالی : 32 میلیارد دلار



 
زلزله چئوتسو چندین بار مناطقی از ژاپن را لرزاند. در 66 ساعت اول بعد از وقوع این حادثه 15 پس لرزه جدی باعث لرزه های جدیدی شد. بیش از 3000 تن زخمی و 40 نفر کشته شدند.

 


طوفان آیک، ایالات متحده آمریکا، سال 2008

خسارت مالی : 30 میلیارد دلار



 
طوفان آیک به اندازه ای قوی بود که بعد از پیمودن و تحمیل خساراتی به مناطقی از کارائیب و تگزاس در آمریکا اثراتی در شهرهای لندن و انتاریو نیز بر جای گذاشت!

 


زلزله ایزمیت، کشور ترکیه، سال 1999

خسارت مالی : 26 میلیارد دلار



 
این زلزله 7.6 ریشتری تنها 37 ثانیه طول کشید و منجر به زخمی شدن 44 هزار نفر و کشته شدن 17 هزار تن گردید.

 


زلزله بندر پورتو پرنس، کشور هائیتی، سال 2010

خسارت مالی : 14 میلیارد دلار



 
زمین‌لرزه هائیتی در سال 2010 با قدرت 7 ریشتر حادث شد که کانون آن در 15 کیلومتری جنوب پورتو پرنس، پایتخت کشور هائیتی بود و خسارات بسیاری را به این شهر وارد کرد. این زمین‌لرزه که کشور هائیتی را لرزاند و در جمهوری دومینیکن نیز احساس شد حدود 300 هزار نفر را به کام مرگ کشاند که سازمان ملل این زمین‌لرزه را ویرانگرترین بلای طبیعی زمان معاصر خوانده که با آن روبرو بوده ‌است.

 


زلزله شهرستان بم، کشور ایران، سال 2003 (1382 شمسی)

خسارت مالی : یک میلیارد و 300 میلیون دلار



 
زمین لرزه 6?6 ریشتری شهر تاریخی بم که در شرق استان کرمان رخ داد، در ساعات آغازین بامداد 5 دیماه 1382 که اکثر ساکنان بم خواب بودند اتفاق افتاد. طبق آمار رسمی این زمین‌لرزه 42 هزار قربانی، 50 هزار مجروح و بیش از صدهزار نفر بی‌خانمان به جای گذاشت. در اثر این حادثه 90 درصد از سازه‌های شهر بم به کلی تخریب شدند. ارگ بم که با 2500 سال قدمت بزرگترین سازه‌? گلی جهان بود، به کلی ویران شد.


نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90/12/3 توسط بهروزجلفایی

عکس های جدید و دیدنی از رضا گلزار!

البته زیاد طرفدار گلزار نیستم ولی برای گل روی شما ....

 





































نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90/12/3 توسط بهروزجلفایی

عکس های جدید و دیدنی از رضا گلزار!

البته زیاد طرفدار گلزار نیستم ولی برای گل روی شما ....

 





































نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90/12/3 توسط بهروزجلفایی

سگ های چینی جدید


فکر کنم تا چند دیگه این چینی ها آدم رو هم بر میدرن قلابی شو می سازن
یا جونور می سازن شبیه انسان!!





نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90/12/2 توسط بهروزجلفایی

کفش ملی


«رحیم ایروانی» موسس و بنیانگذار گروه کارخانجات ملی بود. وی در یکی از سال های دهه 30  به چکسلواکی سفر کرد که حاصل این سفر آوردن دو کارشناس و یک دستگاه اتوکلاف به ایران بود. تولید این نوع کفش در مقایسه با نمونه خارجی 10تومانی اش 3 یا 4 تومان هزینه داشت.
 
وی بعدها زمینی در مهرآباد خرید. وسعت این زمین 700 متر بود که 400 متر بنای ساختمانی داشت. ایروانی کارش را تنها با35 نفر کارگر آغاز کرد. ایروانی بعد از آغاز به کار کارخانه ، با خرید ماشین دوخت از پارچه های ایرانی استفاده کرد و کارخانه ای به نام ولکو نیز حاضربه سرمایه گذاری و آوردن فناوری به ایران شد.
 
این کارخانه در ابتدا 150 زوج محصول داشت. کارخانه، کفش ملی نام گرفت که ملی شدن نفت را در ذهن مردم و مشتریان تداعی می کرد. رحیم ایروانی با خرید تعداد زیادی از خانه های مهرآباد کارخانه خود را گسترش داد. او در یکی از زمین هایی که خریده بود مسجدی را نیز احداث کرد. تا سال 1337 در ایران کفش های چرمی تولید نمی شد اما بعد از این سال،به دنبال تاسیس کارخانه های چرم ، تولید کفش چرم نیز در کفش ملی آغاز شد.
 
در این زمان رقبای عمده کفش ملی کفش های وارداتی بودند که از چکسلواکی وارد می شدند.از سال 47 به بعد در کنار تولید کفش محصولاتی مثل جوراب ، توید آستر و بند کفش و مواردی دیگر اقدام نمود.
 
در سال 47 بعد از موفقیت تولید کفش در مهرآباد جنوبی مرحله سوم توسعه صنعت کفش ایران در کیلومتر 18 جاده قدیم کرج در اسماعیل آباد شروع شد. وی زمینی به مساحت 400هزار متر خرید و پارک صنعتی کفش ملی فعالیت خود را رسما در اوایل سال های دهه 50 آغاز کرد. در این زمین نقشه احداث 400 خانه سازمانی برای کارگران در نظر گرفته شده بود. او با احداث این خانه ها به دنبال کاهش هزینه رفت و آمد کارگران و هزینه نقل و انتقال آنان بود.
 
در کارخانه کفش ملی تا سال 1350 انواع مختلفی از کفش مثل کفش ورزشی ، کفش برای روزهای بارانی،چکمه،پوتین،دمپایی،کفش کتانی،کفشهای بچه گانه و کفش ایمنی تولید می شد.
به تدریج گنجایش کارخانه مهرآباد زیاد شد به طوریکه روزانه 12هزار و 500 جفت کفش در کارخانه کفش ملی توسط 2هزار و 500 کارگر استخدام شده تولید می شد.
 
ایروانی طی سال های 1335 تا 1357 بیش از 50 شرکت صنعتی و تجاری تاسیس و در زمینه تولید انواع کفش در بیش از 25 شرکت صنعتی با شرکای داخلی و خارجی مشارکت داشت.
 
جالب است بدانید که رحیم ایروانی در سال 1343 شرکتی به نام شرکت کانون مشاوره اقتصادی را به منظور تربیت و پرورش 22 کودک دو ماهه تا 2ساله تاسیس کرد تا در آینده این کودکان از مدیران بنگاه های صنعتی او بشنود.قرار بر این شد قسمت عمده بودجه کانون به مصارف تحصیلی این اطفال برسد و لوازم خوارک پوشاک و وسایل زندگی ساده و کم خرج باشد. همچنین هیچ کدام از این اطفال نیز پس از رسیدن به سن 18 سالگی هیچ تعهدی نسبت به کانون ندارند و مختارند که هرجور که خواستند در اجتماع زندگی کنند.فقط انتظار موسسه این است که نسبت به تحصیل جدی باشند و تمسک به دین اسلام و حسن اخلاق را پیشه خود سازند.با وقوع انقلاب اسلامی ایروانی این کودکان را که آن زمان 14 تا 16 ساله بودند با خود به خارج از کشور برد .
 
در سال 57 سرمایه گذاری شرکت در مقایسه با سال 1355 به میزان 741 میلیون ریال افزایش یافت . ایروانی علاوه بر تاسیس فروشگاه کفش کلی در سراسر کشور ویکسان سازی قیمت ها در فروشگاه های کفش ملی توانست به کشورهای اروپای شرقی و شوروی نیز کفش صادر کند. در کارخانه کفش ملی  طی 30 سال بیش از 10 هزار نفر در کارخانه مشغول به کار بودند.
 
شرکت کفش ملی با وقوع انقلاب مصادره و ملی شد و متاسفانه به دلایلی مثل ضعف مدیریت و واگذار نکردن آن به بخش خصوصی متحمل 4 میلیادر زیان خالص و 800میلیون تومان زیان انباشته شد.
 
ایروانی بعد از 25 سال مصادره کارخانه با روی کار آمدن هر مدیر جدیدی به وی تلفن می زد و انتصابش را به مدیریت تبریک می گفت و او را به حفظ شرکت تشویق می کرد زیرا معتقد بود که چند هزار نفر از این طریق زندگی می کنند.ایروانی تا سال 57 در ایران زندگی می کرد و بعد از آن با مهاجرت اجباری به آمریکا رفت.
 
وی ابتدا کارخانه کفش و چرمسازی را در بوستون آمریکا تاسیس کرد و سپس در قاهره کارخانه کفش استاندارد را تاسیس کرد.
 
رحیم ایروانی سرانجام در 12 بهمن 84 بعد از یک روز کامل کاری درگذشت.
 
اکنون فروشگاه های کفش ملی به عرضه تولیدات صنایع کوچک و دیگر کارخانه ها تبدیل شده اند.پارک صنعتی کفش ملی نیز انبار  شرکت های خودرو سازی است.هم اکنون  بعد از 32 سال،از پرسنل 10 هزار نفری گروه کفش ملی تنها 700 نفر باقی مانده اند که در کفش گنجه و بخش های بازرگانی مشغول به کار هستند.

منبع: banki.ir



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90/12/2 توسط بهروزجلفایی

اشیایی در اندازه‌های غول آسا





نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90/12/2 توسط بهروزجلفایی

برنامه نود 13سال است که از شبکه سوم سیما پخش می شود.

عادل نخستین بار در 23 مرداد ماه سال 1378 برنامه نود را روی آنتن برد.

 



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90/12/2 توسط بهروزجلفایی

خلاقیت در طراحی پشت بام

کاش مهندسان و معماران ایرانی هم وقتی میخواهند برای ادمهای ثروتمند خانه طراحی کنند طوری این طراحی را انجام دهند که به زیبایی نمای شهر ها هم کمک کند

 دانمارک : زمین بازی بر روی پشت بام


baziran.blogfa.combaziran.blogfa.comوبلاگ بازیران|  www.Persian-Star.org

 

یک شرکت مهندسی دانمارکی این زمین بازی بسیار جالب را در یکی از پرجمعیت ترین محله های کپنهاگ طراحی کرده است. این زمین بازی بر بالای 3 پنت هاوس قرار گرفته و محل بسیار مناسبی برای بچه های شجاع و جسور و البته والدین نگران آنها است. بازدید کنندگان علاوه بر بازی می توانند از روی یک سکوی مخصوص منظره ی شهر را تماشا کنند و یا از یک باربیکیو در فضای باز لذت ببرند. هر چند ممکن است ارتفاع حصاری که دور تا دور این پارک را فرا گرفته کم باشد و باعث نگرانی والدین شود ولی کودکانی که چنین فضایی را تجربه می کنند در آینده نسبت به مردم عادی افرادی ماجراجو و با اعتماد به نفس خواهند بود.

baziran.blogfa.comوبلاگ بازیران
سنگاپور : استخر بر روی پشت بام

گروه اینترنتی  baziran.blogfa.comوبلاگ بازیران| www.Persian-Star.org

اگر ترس از ارتفاع دارید فکر شنا در این استخر را از سر بیرون کنید. این استخر بر بالای یک ساختمان 55 طبقه ساخته شده اما شنا کردن در آن چندان هم خطرناک نیست. با اینکه به نظر می رسد که آب استخر از لبه های آن به پایین می ریزد اما در واقع این آب به داخل محفظه ای می ریزد که بعد از آن دوباره به داخل استخر پمپ می شود. این استخر سه برابر اندازه ی یک استخر استاندارد است و بنابراین بزرگترین استخر روبازی است که در ارتفاع 200 متری از سطح زمین ساخته شده. این استخر داخل مجموعه ی "پارک آسمان" است که به شکل قایق ساخته شده و بر بالای سه برج قرار گرفته که گران ترین هتل جهان یعنی هتل 4 میلیارد پوندی مارینا بای سند در سنگاپور است. این استخر که به نام استخر بی نهایت معروف است بر بالای سه برج این هتل گسترده شده. سطحی که این استخر بر روی آن قرار گرفته از برج ایفل هم طویل تر است (یعنی اگر برج بر روی زمین قرار گرفته باشد) و در نوع خود یکی از بزرگترین ها در جهان محسوب می شود.

baziran.blogfa.comوبلاگ بازیران

آفریقای جنوبی : تریلر پارک یا کاروان بر روی بام

baziran.blogfa.combaziran.blogfa.comوبلاگ بازیران|  www.Persian-Star.org

بر بالای هتل مشهور گرند ددی در کیپ تاون این منظره ی جالب ساخته شده است و به یکی از جالب ترین و مورد توجه ترین اماکن افریقای جنوبی تبدیل شده. تعداد هفت کاروان به پشت بام این هتل منتقل شده اند. نتیجه ی تلاش این طراحان و هنرمندان مجموعه ای از سوئیت هایی است که بر بالای بام قرار دارند و تخیل و احساس آدمی را به هیجان می آورند. قیمت این سوئیت ها از 945 دلار به بالا است.

baziran.blogfa.comوبلاگ بازیران

دبی : زمین تنیس بر روی پشت بام

گروه اینترنتی  baziran.blogfa.comوبلاگ بازیران| www.Persian-Star.net

این زمین تنیس بی نظیر بر فراز برج العرب در دبی قرار دارد که از این مکان برای فرود بالگرد هم استفاده می شود. در سال 2005 از راجر فدرر و آندره آغاسی دعوت شده بود تا یک بازی دوستانه بر بالای بلندترین زمین تنیس جهان که روی بام برج العرب دبی و دارای قطری در حدود 415 متر است، انجام دهند که در نوع خود جالب و دیدنی بود. این دو بازیکن مشهور تنیس جهان، پس از بازی توپ را در دریا انداختند. محل این زمین تنیس که در ارتفاع 200 متری زمین قرار دارد در اصل باند فرود هلیکوپتر است ولی هر از چند گاه برای انجام بازی هایی این چنینی یا موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

baziran.blogfa.comوبلاگ بازیران

ژاپن : رولرکوستِر بر روی پشت بام

گروه  اینترنتی baziran.blogfa.comوبلاگ بازیران| www.Persian-Star.org

این رولرکوستر که بر روی پشت بام یک ساختمان 8 طبقه در یکی از مناطق شلوغ شهر توکیو ساخته شده هرگز به بهره برداری نرسیده است. برخی منابع خبری گفته اند که مشکل از ساختار این ساختمان است؛ البته این ساختمان قادر به تحمل وزن رولر کوستر هست اما عوامل جانبی دیگری باعث ایجاد مشکلات غیر مترقبه ای شدند که باعث شد این محل هرگز بر روی عموم باز نشود.

baziran.blogfa.comوبلاگ بازیران

استرالیا : سینما بر روی پشت بام

baziran.blogfa.comوبلاگ بازیران

اینجا احتمالاً جالب ترین سینما در استرالیا است. این سینما متعلق به گروهی هنرمند است که خودشان آن را طراحی کرده اند و در آن فیلم های کلاسیک، فیلم های جدید و یا هنری را در فضای آزاد و بر بالای یک ساختمان 6 طبقه به نمایش در می آورند. بر روی صندلی های راحت این سینما بنشینید و از دیدن فیلم لذت ببرید و فقط سعی کنید شلوغی شهر حواس شما را پرت نکند.

baziran.blogfa.comوبلاگ بازیران

سنگاپور : باغ بر روی پشت بام

baziran.blogfa.comوبلاگ بازیران

باغچه های زیبایی بر روی پارکینگ های چند طبقه و بر روی پشت بام ساختمان ها در سنگاپور دیده می شوند اما باغ های آسمان در داکستون بلندترین مجموعه آپارتمانی مسکونی 50 طبقه در سنگاپور به این باغچه ها معنی تازه ای بخشیده است. گفته می شود این باغچه های منحصر به فرد که در طبقات 26 و 50 این ساختمان طراحی شده اند طولانی ترین باغچه های به هم پیوسته در جهان هستند که این 7 ساختمان را به یکدیگر مرتبط می سازند. برای آینده نیز برنامه ی اجرای 9 هکتار بام سبز با هزینه ی نگهداری محدود، در حال انجام است که تا 3 الی 5 سال آینده به بهره برداری می رسد.

گروه  اینترنتی baziran.blogfa.comوبلاگ بازیران| www.Persian-Star.org

اتریش : اداره بر روی پشت بام

baziran.blogfa.comوبلاگ بازیران

یک مهندس اتریشی، ولف پریکس و همکارانش طراحی های خارق العاده ای انجام می دهند که بر اساس مراحل سه گانه ی زیر طراحی می شوند : ضبط یک احساس، خلق یک طرح منحصر به فرد بر اساس آن و ساخت و اجرای مجموعه ی ساختمان ها. عکس فوق مربوط به طراحی این شرکت برای یک دفتر حقوقی است که بر روی بام قرار دارد و بر اتاق کنفرانسی در زیر مشرف است.

baziran.blogfa.comوبلاگ بازیران

شیکاگو : مزرعه بر روی پشت بام

baziran.blogfa.comوبلاگ بازیران
در سال 2008 مسئولین رستورانی در شیکاگو مزرعه ی 750 متری خود را بر بالای پشت بام افتتاح کردند. هدف از ایجاد این مزرعه تولید محصولات ارگانیک برای رستورانی است که در طبقه ی پایین قرار دارد. همچنین به کودکان یا بزرگسالان علاقه مند یاد می دهند که چگونه در فضای شهری یا بر روی بام کشاورزی کنند و محصولات ارگانیک تولید کنند



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90/12/2 توسط بهروزجلفایی

شگفت انگیزترین صحنه اپرای شناور جهان


باورنکردنی ترین صحنه ی اپرای شناور جهان در سواحل دریاچه کنستانس واقع در بریگنز، اتریش واقع شده است.

Since 1946, the Bregenz Festival ‘Opera on the Lake’ in Austria has been home to some of the most incredible outdoor stages ever built. Set on the gorgeous Lake Constance, the 6,800 capacity ‘Seebuhne’ Stage has been the setting for some of the world’s most famous operas.

During the 2007 performance of Tosca, the producer and director for the James Bond film Quantum of Solace were so impressed, they filmed a 10-day scene in Bregenz where Bond meets his adversary for the first time during a performance of Tosca.

Below you will find a collection of the amazing outdoor stages throughout the history of the Bregenz Festival, along with a detailed timeline of key milestones and events and information on the challenges of building an outdoor stage on the water.


این صحنه اپرای زیبای شناور از سال 1946 تاکنون هر دو سال یکبار، برای جشنواره ی هنرهای نمایشی بریگنز از نو طراحی می شود
تا برای جشنواره هنرهای نمایشی که در آن اجرا می شود، آماده باشد. در ادامه تصاویر تعدادی از این صحنه های اپرا را در سالهای مختلف مشاهده می کنید.




نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90/12/2 توسط بهروزجلفایی
<   <<   6   7   8   9   10      >
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • خرید اینترنتی | ماه موزیک